Entertainment alle pijlers

Iphone 5

12-08-2011 13:40 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Wanneer komt de Iphone 5 uit?

Ben benieuwd
Oktober of begin 2012
http://webwereld.nl/nieuw ... ember-in-de-winkels-.html

Eind september volgens het artikel dat ik vond via google.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
In China (ofzo) hebben ze de nepperd al
In Amerika waarschijnlijk in september. De verwachting is dat hij in Nederland dan in oktober te krijgen is.

Maar.... Apple doet er zelf geen uitspraken over (ook nooit gedaan met de lancering van de andere iPhones), dus het blijft gissen.
Volgens T-Mobile in juni 2012. In sept. komt de upgrade van de 4.
Cum non tum age
Op iedere site staat weer andere info. Ik hoop heel erg dat 'ie dit najaar nog uitkomt.
I am surrounded by morons
Bij plaatjes google krijg je echt de meest verschillende foto's te zien. Zelfs met toetsenbord?
denk dat je gewoon de providers in de gaten moet houden. kpn heeft bijvoorbeeld wel een iphone 5 pagina, maar daar staat nog niets op, maar met het oog op de primeur pakken, zal iedere provider als eerste proberen het nieuws naar buiten te brengen (cq de informatie op de pagina aanpassen). dus ik denk dat apple gewoon nog niks zegt, tegen niemand. misschien moet het telefoonnummer van steve jobs achterhaald worden...?

oh ja en die plaatjes: dat zijn gewoon mensen die met photoshop allerlei dingen fabriceren... lijkt me toch niet dat ie transparant gaat worden...! ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven