speeddaten
woensdag 24 augustus 2011 om 14:46
quote:ietje1983 schreef op 24 augustus 2011 @ 10:06:
he meiden.
wie heeft er zin om mee te gaan speeddaten. vriendinnen van mij hebben bijna allemaal een relatie of ze houden er niet van.
of zijn er er meiden die er alleen heen gaan?
groetjes annemarie
Uit welk regio/provincie kom je?
Ik kan me zo voorstellen dat iemand uit Maastricht er in principe niet staat te wachten om te gaan speeddaten in Middelburg.
he meiden.
wie heeft er zin om mee te gaan speeddaten. vriendinnen van mij hebben bijna allemaal een relatie of ze houden er niet van.
of zijn er er meiden die er alleen heen gaan?
groetjes annemarie
Uit welk regio/provincie kom je?
Ik kan me zo voorstellen dat iemand uit Maastricht er in principe niet staat te wachten om te gaan speeddaten in Middelburg.
dinsdag 30 augustus 2011 om 13:18
Hoi Ietje,
op www.paiq.nl kun je speeddaten en hoef je niet eens je huis uit.
is een hele leuke site .je gaat eerst 3 minuten met iemand chatten
hier gaat het om het innerlijk en daarna gaat het chatschermpje weg en vraagt de computer of je verder wil chatten. je kan dan op ja of nee klikken .zo ja dan ga je verder met diegene chatten.na 8 minuten komt weer de vraag of je verder met hem wil chatten.als je dan weer ja klikt komt langzaam zijn foto tevoorschijn . en kun je kijken of het uiterlijk ook klikt.
groetjes nienke
op www.paiq.nl kun je speeddaten en hoef je niet eens je huis uit.
is een hele leuke site .je gaat eerst 3 minuten met iemand chatten
hier gaat het om het innerlijk en daarna gaat het chatschermpje weg en vraagt de computer of je verder wil chatten. je kan dan op ja of nee klikken .zo ja dan ga je verder met diegene chatten.na 8 minuten komt weer de vraag of je verder met hem wil chatten.als je dan weer ja klikt komt langzaam zijn foto tevoorschijn . en kun je kijken of het uiterlijk ook klikt.
groetjes nienke