Een mooie zomerdag deel X

woensdag 10 augustus 2011 om 20:28
Deel X! Deel 10! Een jubileum!
Wat gaat de tijd toch snel. In deel I was er nog niemand zwanger, en nu hebben we 8 blozende, gezonde en lieve baby's. En 3 onderweg! Waarvan we zeker weten dat er eentje in deel X geboren wordt!
Natuurlijk draait het niet alleen om zwangeren en mama's, maar is er ook ruimte voor zij die helaas nog niet zwanger zijn, of dat hopen te worden via een andere weg.
Dit wordt het 10de topic waarin we naar elkaar luisteren, elkaar advies geven, met elkaar meeleven, elkaar de les lezen, elkaar pesten, en met elkaar lachen!
Naamstand van zakenNieuwsFedeuitgerekend april 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama is zelfs al weer aan het werk! WishUitgerekend juni 2011Babygirl is geboren, mama weer aan het werk! Maar moet wel goed voor zichzelf zorgen!!! Lieke uitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama geniet van verlof, maar is lekker actief! Juniperuitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama kent haar mannetje door en door! Elisauitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama geniet er van! Earthuitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en is een relaxte baby met dito mama! Alleen nu een liesbreuk Floweruitgerekend augustus 2011, dochterBabygirl geboren! Mama is supermama en fiets al weer
Dochter doet het goed!! Kristinuitgerekend november 2011 Jongetje/meisje?? blijft een verrassing voor ons. Mama blijft beetje kwakkelen, maar einde is in zicht! (van de zwangerschap dan he...) Gerbera Uitgerekend eind februari / begin maartMeeleesmodus, maar is de blijde boodschap aan het verkondigen aan iedereen! De eerste 3 spannende maanden zitten er op! Iedereen mag het weten!!!! Elmie in de meeleesmodus Is GETROUWD! Gaat voor ICSI, prikinstructies gehad, Draaiorgelaltijd in voor een gesprekje en meetGaat voor eiceldonatie maar eerst afvallen. Counseling gesprekken lopen! Shain de meeleesmodus, maar vergeet niet dat ze hier alijd welkom is Kimmiein de meeleesmodus, want druk aan het klussen in haar huis, en genoeg familieperikelen.Lang genoeg gewacht! Als het niet gaat zoals het moet... dan maar..... Precies! Miekiein de meeleesmodusZWANGER!!!!!!
Vorige topic: Een mooie zomerdag deel IX
Wat gaat de tijd toch snel. In deel I was er nog niemand zwanger, en nu hebben we 8 blozende, gezonde en lieve baby's. En 3 onderweg! Waarvan we zeker weten dat er eentje in deel X geboren wordt!
Natuurlijk draait het niet alleen om zwangeren en mama's, maar is er ook ruimte voor zij die helaas nog niet zwanger zijn, of dat hopen te worden via een andere weg.
Dit wordt het 10de topic waarin we naar elkaar luisteren, elkaar advies geven, met elkaar meeleven, elkaar de les lezen, elkaar pesten, en met elkaar lachen!
Naamstand van zakenNieuwsFedeuitgerekend april 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama is zelfs al weer aan het werk! WishUitgerekend juni 2011Babygirl is geboren, mama weer aan het werk! Maar moet wel goed voor zichzelf zorgen!!! Lieke uitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama geniet van verlof, maar is lekker actief! Juniperuitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama kent haar mannetje door en door! Elisauitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama geniet er van! Earthuitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en is een relaxte baby met dito mama! Alleen nu een liesbreuk Floweruitgerekend augustus 2011, dochterBabygirl geboren! Mama is supermama en fiets al weer

Vorige topic: Een mooie zomerdag deel IX

woensdag 24 augustus 2011 om 21:54
Een zonnige zwaai vanuit D. !
Heerlijk hier! Gisteren gewandeld en gebbqt, vandaag naar DE touristische trekpleister geweest hier (iets met stenen), lekker geluncht en snel avondeten in restaurant met om de beurt een huilend kind op je arm. Hmm.. Voelde me wel wat ongemakkelijk! Gevoel dat iedereen last van ons had..
Heerlijk hier! Gisteren gewandeld en gebbqt, vandaag naar DE touristische trekpleister geweest hier (iets met stenen), lekker geluncht en snel avondeten in restaurant met om de beurt een huilend kind op je arm. Hmm.. Voelde me wel wat ongemakkelijk! Gevoel dat iedereen last van ons had..

woensdag 24 augustus 2011 om 22:03
Elisa, heeft R. Na het drinken niet gewoon zuigbehoefte? M. heeft dat vaak, zit dan vol, maar heeft nog wel zuigbehoefte. Met speen zo opgelost.
In het kader van de 'huidhonger'.
Vriend zou willen dat ik wat meer zuigbehoefte kreeg (OMG, zei ik dat echt??) Helaas voor hem, ik heb genoeg aan mn speen
Borstvoeding geven= groooooote libidokiller!
In het kader van de 'huidhonger'.
Vriend zou willen dat ik wat meer zuigbehoefte kreeg (OMG, zei ik dat echt??) Helaas voor hem, ik heb genoeg aan mn speen
Borstvoeding geven= groooooote libidokiller!
woensdag 24 augustus 2011 om 22:16
Draai, het is dubbel. Mijn lijf staat eerlijk gezegd niet in de 'seks-modus'. Ik mis de intimiteit, maar de seks... Nah! Vriend wel.
Die lijdt aan huidondervoeding
(vriend mompelt nu: en de sympomen zijn eelt in handpalmen)
Flower, heb je nog pogingen gedaan na het festival om 'de natuur een handje te helpen?' (blegh!)
Die lijdt aan huidondervoeding
(vriend mompelt nu: en de sympomen zijn eelt in handpalmen)
Flower, heb je nog pogingen gedaan na het festival om 'de natuur een handje te helpen?' (blegh!)

woensdag 24 augustus 2011 om 22:20
woensdag 24 augustus 2011 om 22:21
Lekker bezig meiden, haha! ;p
Hey wish, lekker even er tussenuit? Spannend voor het eerst met m!
Tja aambeien.. Zou t? Het snijdt verschrikkelijk, Maar ik denk aan kloofjes..
Ook een libido killer:(
R ligt heerlijk naast me te slapen en hopen op een goede nacht.
Een speen wil ik echt niet tenzij het niet anders op te lossen is. Eerst bij vraag, tiet erin, haha!
Fijne nacht meiden en succes met eventuele huidhongers....
Hey wish, lekker even er tussenuit? Spannend voor het eerst met m!
Tja aambeien.. Zou t? Het snijdt verschrikkelijk, Maar ik denk aan kloofjes..
Ook een libido killer:(
R ligt heerlijk naast me te slapen en hopen op een goede nacht.
Een speen wil ik echt niet tenzij het niet anders op te lossen is. Eerst bij vraag, tiet erin, haha!
Fijne nacht meiden en succes met eventuele huidhongers....

woensdag 24 augustus 2011 om 22:31
Slaap lekker alvast iedereen!
Elisa: ik kan het me ook wel goed voorstellen hoor, dat het minder belangrijk of interessant is...
Maar ook denk ik dat tijd samen, en je weer man en vrouw voelen ook belangrijk is. Alleen wanneer dat dan zou moeten zijn...geen idee.
Maar ik zou zelf bang zijn voor een soort berusting, en dat het dan opeens al een half jaar verder is ofzo....
Elisa: ik kan het me ook wel goed voorstellen hoor, dat het minder belangrijk of interessant is...
Maar ook denk ik dat tijd samen, en je weer man en vrouw voelen ook belangrijk is. Alleen wanneer dat dan zou moeten zijn...geen idee.
Maar ik zou zelf bang zijn voor een soort berusting, en dat het dan opeens al een half jaar verder is ofzo....
woensdag 24 augustus 2011 om 22:33
Hahaha Draai! Nee das waar
Ik moet wel lachen om die rare baby-jargon, wat hier ook wordt genoemd.. Komen voor de voeding, een baby 'eten' geven (sinds wanneer is melk te eten?), zuigreflexen, voeding teruggeven/ spugen dus (bij teruggeven denk ik aan; aja, dank je wel, dat komt vast nog eens van pas), en er is vast nog meer
Ik moet wel lachen om die rare baby-jargon, wat hier ook wordt genoemd.. Komen voor de voeding, een baby 'eten' geven (sinds wanneer is melk te eten?), zuigreflexen, voeding teruggeven/ spugen dus (bij teruggeven denk ik aan; aja, dank je wel, dat komt vast nog eens van pas), en er is vast nog meer