Een mooie zomerdag deel X

10-08-2011 20:28 3077 berichten
Deel X! Deel 10! Een jubileum!

Wat gaat de tijd toch snel. In deel I was er nog niemand zwanger, en nu hebben we 8 blozende, gezonde en lieve baby's. En 3 onderweg! Waarvan we zeker weten dat er eentje in deel X geboren wordt!

Natuurlijk draait het niet alleen om zwangeren en mama's, maar is er ook ruimte voor zij die helaas nog niet zwanger zijn, of dat hopen te worden via een andere weg.

Dit wordt het 10de topic waarin we naar elkaar luisteren, elkaar advies geven, met elkaar meeleven, elkaar de les lezen, elkaar pesten, en met elkaar lachen!

Naamstand van zakenNieuwsFedeuitgerekend april 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama is zelfs al weer aan het werk! WishUitgerekend juni 2011Babygirl is geboren, mama weer aan het werk! Maar moet wel goed voor zichzelf zorgen!!! Lieke uitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama geniet van verlof, maar is lekker actief! Juniperuitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama kent haar mannetje door en door! Elisauitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama geniet er van! Earthuitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en is een relaxte baby met dito mama! Alleen nu een liesbreuk Floweruitgerekend augustus 2011, dochterBabygirl geboren! Mama is supermama en fiets al weer :-) Dochter doet het goed!! Kristinuitgerekend november 2011 Jongetje/meisje?? blijft een verrassing voor ons. Mama blijft beetje kwakkelen, maar einde is in zicht! (van de zwangerschap dan he...) Gerbera Uitgerekend eind februari / begin maartMeeleesmodus, maar is de blijde boodschap aan het verkondigen aan iedereen! De eerste 3 spannende maanden zitten er op! Iedereen mag het weten!!!! Elmie in de meeleesmodus Is GETROUWD! Gaat voor ICSI, prikinstructies gehad, Draaiorgelaltijd in voor een gesprekje en meetGaat voor eiceldonatie maar eerst afvallen. Counseling gesprekken lopen! Shain de meeleesmodus, maar vergeet niet dat ze hier alijd welkom is Kimmiein de meeleesmodus, want druk aan het klussen in haar huis, en genoeg familieperikelen.Lang genoeg gewacht! Als het niet gaat zoals het moet... dan maar..... Precies! Miekiein de meeleesmodusZWANGER!!!!!!

Vorige topic: Een mooie zomerdag deel IX
Alle reacties Link kopieren
Joehoe een nieuw vers topic!

Draai, wat heb je de tabel leuk opgefrist met al die icoontjes. Grappig!!

Ga nu eerst nog even het oude topic bijlezen en dan kom ik nog even terug!
Leuke tabel en een mooie opening Draai.

Even mijn laatste post knippen en plakken!

Elmie wat concreet allemaal in een keer! Spannend hoor! Fijne vakantie, hopelijk hebben jullie daar mooi weer.

Draai, ik ben nog niet Wil eerst de 6 weken kraamtijd afwachten en er dan voor gaan. Maar ik had wel de stille hoop dat ik al iets aan kon van mijn oude kleding (in ieder geval wat ik nog kon dragen bij 20 wekenzwangerschap). Maar helaas, daar zitten er echt nog teveel kilo voor aan.

Fijn dat je een nieuw topic aanmaakt!

Juun, ik ga een kleine leren crossover tas kopen voor de spulletjes. Vandaag droeg ik WB in de Ikea en vriend had zijn crossover North face tas ingepakt als luiertas.

Hier ook een raam open op een kier. Raam waar het wiegje aan staat is dicht, het andere open. Als er maar geen tocht op de baby komt (daar zijn ze net als cavia's erg gevoelig voor )

Elisa, eerste keer naar buiten? Heerlijk is dat he! Daar kan je echt onwijs van genieten!

Flower, wie weet is iets preventiefs voor poes wel handig. Dat kwark-tipje zal ik onthouden.

Ohhh, ga de nieuwe aflvering van true blood kijken!

Fijne avond meiden!
Dank voor de complimenten! Ik ben ook een beetje half aan het tv kijken. Verder niet veel te melden. Behalve dan dat het er op lijkt dat ik deze week mijn planning ga halen!!
Flower, hoe is het nu? Is het nog steeds aan het rommelen?

Kristin, jij ook een heftige nacht achter de rug. Goed dat je de verloskundige hebt laten komen, je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Ik hoop dat het inmiddels weer wat beter met je gaat!

Elisa, lekker aan het genieten van jullie dagen met z'n drietjes? Leuk he, al die mensen die in de wagen willen kijken. Was je niet heel trots?

Hier vandaag een mannetje die alleen maar tegen mij aan wil liggen. Heerlijk hoor, maar je doet zo weinig. Heb een platte kont van het bank liggen . Ik het trouwens het idee dat de eczeem al iets wegtrekt!

Is er al wat geroepen over de meet? Misschien dat ik nu wel durf .

Draai, lekker zo'n productieve week!

Wish, heeft M. nu nog veel last van de prikjes? Heeft ze er nog koorts van gekregen? Leuk een nieuwe bril! Wanneer kun je 'm ophalen? Wel even een foto showen he?!

Met zo'n bus flesvoeding doe je ongeveer een week! De gewone is inderdaad rond de 10 euro en de hypo allergene (die ik hiervoor had) is iets van 15 euro. Ach ja, wij eten zelf meer per week op .

Juun, die rommelende darmen had ik de eerste dagen ook. Het maakt vooral heel veel kabaal! De verpleegkundige in het ziekenhuis vertelde toen dat je bij sommige mensen ze zelfs aan de buitenkant kunt zien 'lopen'.

Earth, hier was de puckababy ook niet echt een succes (had er eentje van vriendin geleend). D. vond het niets om zo opgesloten te zitten en was steeds bezig met z'n vingertje bij zijn nek om eruit te komen. Dus na twee nachten zijn we er maar mee gestopt.

Hier zijn de eerste kleertjes trouwens te klein voor D. Vind het helemaal zonde, want was zijn eerste pakje... Laat ze stiekem nog maar even in de kast liggen. Bedenken wat ik erna weer mee ga doen. Fede/Christina/Wish, wat doen jullie met de kleertjes die te klein zijn??

Elmie, wat spannend dat het in september allemaal gaat beginnen! Vertellen jullie het ook aan vrienden/familie? Of houden jullie het voorlopig nog voor jullie zelf? Waar gaan jullie eigenlijk heen op vakantie? De T. en A. zeggen me niet zo veel . Of had je dat al ergens op H. verteld?
Joehoe Draai, je harde werken wordt dus beloond!

Lekker gevoel of niet?
Lieke, wat fijn dat de eczeem al weg trekt!!! (Maar ook met eczeem vinden wij het leuk om een nieuwe foto van D. te zien hoor!!!!!!!)

Wish, had nog niet gereageerd op je bril. Goede deal! Welke kleur is het geworden?

Die regeldagen (zo heet het toch?) lijken me best lastig. Ben je net ergens aan gewend, verandert het weer...... Hoe vinden jullie dat?
Heel lekker gevoel, Lieke!

Weet je, toen ik nog studeerde had ik dat ook, na elke zomervakantie even een dip. Wil ik dit nog wel? Ga ik niks anders doen? Maar uiteindelijk komt het er altijd op neer: dit is wat ik wil!
Earth: laat het me maar weten als je wel echt gaat beginnen, dan doen we het samen! Wie weet ook samen hardlopen een keertje?

Kan me voorstellen dat je baalt dat je nu nog niks past, maar te snel afvallen is ook niet goed. Zegt zij die al gek wordt als er een klein verschil van 3 ons is.....
Joehoe, i'm here!

Leuk draai! En wat lief van je wat je over me schrijft! Dank je!
Joepie!!! Nieuw topic en alweer de tiende!!!

Bedankt Draai.

Lieke: wat fijn dat het eczeem nu al wegtrekt, dat zou een snelle reactie zijn op zijn voeding zeg!

Hier rommelt het wel wat, maar verwaarloosbaar... Soms krijg ik een harde buik waar ik helemaal beetje benauwd-misselijk van word. Is dit herkenbaar voor iemand?

Heb alweer genoeg gedaan vandaag. Je wilt het niet geloven maar ben begonnen met voegen te verven. Van de wc en keuken! Knapt er super mooi van op... (Das nog erger dan deurposten poetsen wish)

Ik kreeg net een mailtje van Prenatal dat mijn bestelling binnen 24 uur geleverd wordt... Maar heb helemaal niks besteld??? Hoe kan dat nou? Morgen maar even achter aan bellen. Kreeg trouwens mijn roze koeka deken binnen; zóóó mooi!!!

En heb het zomerboek van Heleen van Royen gekocht... Best leuk.
Gefeliciteerd met jullie jubileum!

Ik breek heel even in want ik lees dat Elmie hier schrijft.

Elmie, wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat!

Een bruiloft, geweldig

Dat wilde ik even kwijt

Liefs van een oude "er kan nog meer bij" bekende
FLOWER! VOEGEN VERVEN? DAT KIND MOET VANNACHT ECHT KOMEN!
Jeee.. gevonden! Wat een mooi topic Draai! En dat met een half oog, je hebt talent! :-) Mooie tekst heb je er ook bij gezet. Ik kreeg er tranen van in mijn ogen, ben beetje emotioneel vandaag.

Die prikjes waren niet alleen naar voor dochterlief, maar ook voor mij.

Het geschreeuw was zo hard, ging echt door merg en been

M. heeft wat verhoging gehad (37.8). Vanaf 38.5 moet je je op deze leeftijd zorgen gaan maken. Dit is dus niet zo erg.

Ik had zetpillen in huis gehaald en heb er vanmiddag eentje gegeven. (wel billen bij elkaar knijpen, anders floept ie er weer uit :-) ) Werkte goed. Ze heeft veel geslapen vandaag.

Lieke, ik bewaar de kleertjes die niet meer passen in de plastic box/ doos (zo'n curverding) die die ik van de verzekering kreeg (met kraampakket erin). Ik hoop namelijk nog ooit een 2e te krijgen.

En ja ik ken het... het weinige doen. Voorheen had ik meestal al wel gekookt als vriend thuis kwam, maar dat lukt nu vaak niet.

Juni, respect!

Oh, Draai, het is een donkere bril, met lichte binnenkant. Zal foto plaatsen zodra ie op m'n hoofd staat

Earth, is dat wat True Blood? Waar gaat dat over? Ik vind het altijd wel leuk om nieuwe series te ontdekken. En aangezien jij ook van BBT houdt, moet dit ook wel leuk zijn

Ik voel me niet zo lekker, ga M. nog even voeden en dan vroeg naar bed.
quote:neurogenesis schreef op 10 augustus 2011 @ 21:36:

Gefeliciteerd met jullie jubileum!

Ik breek heel even in want ik lees dat Elmie hier schrijft.

Elmie, wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat!

Een bruiloft, geweldig

Dat wilde ik even kwijt

Liefs van een oude "er kan nog meer bij" bekende

Ah, wat lief zeg. Ik ken je niet, maar toch: lief!

Draai, Danoontje had vandaag al moeten komen, toen Flower de ramen aan het zemen was met zo'n uitschuif wisser

Voegen verven, hoe verzin je het??

Ananasharten, bitterlemon, pittig gekruid eten en wat nog meer.. Bring it on!
Flower! Seks hebben vannacht! Kwakje doet wonderen :-)

Hup hup, naar bed meid!

De Prenatal gaat je baby leveren! En wel, binnen 24 uur! Ladies, bouw de tribune maar weer op.
Wish: voor mama's is het misschien veel erger dan voor de kindjes, die stomme prikken!!!

Ben benieuwd naar je bril! Heb ook eindelijk je filmpje op H. kunnen kijken. Wat lief!

Leuk om jouw stem ook eens te horen!
HAHAHA!!! Morgen is ook een mooie datum he? 11-8-11

Anders wordt het volgende week ergens denk ik hoor... Heb nog maar één wandje gedaan in de wc! Das ook zoiets als ik de kraamzorg moet gaan vragen mijn voegen te verven?!

Hoi Neurogenesis... Leuk dat je even gedag komt zeggen!
Flower, wat maakt de datum nou uit! Wij willen je meisje zien!!! :-)
Oh en géén grapjes over die voegen aub!
Nee, Flower, geen grapjes, want het is volkomen normaal dat je je voegen verft als je hoogzwanger bent......
Draai wat mooi gedaan helemaal leuk! En mooie tekst ook!

Elmie fijn om wat van je te horen! Spannend wat er allemaal gaat gebeuren!! Ook alvast een hele fijne vakantie!

Jammer dat de kleintjes al uit de eerste pakjes gaan groeien, wat gaat dat dan snel he.

Kan je de kleertjes niet voor de tweede bewaren. als jullie deze willen?!

Of als een van ons zwanger wordt? Haha ik hou me wel aanbevolen hoor voor tweedehandse kleertjes

Ik ben dit keer aan het wachten op mijn ongesteldheid, ik hoop dat het snel komt zodat ik het niet op vakantie ben. Beetje tegenstrijdig he! Natuurlijk hoop ik dat het weg blijft maar heb niet het gevoel dat dat gebeurt...

Morgen nog een dagje werken en dan heerlijk vakantie!! Ga het gelijk goed vieren want we hebben feest in ons dorp!

Meiden fijne avond en tot snel!
Miekie: ik hoop ook dat het uitblijft. Ik maakte deze vakantie plotseling dat weer mee.... en wist meteen waarom ik voorheen altijd de pil doorslikte in de vakantie. Wat een crime!

Morgen lekker laatste dagje! Hopelijk gaat ie snel voorbij!!
Gevonden!

Nog niet bijgelezen,maar mooi intro draai.

Nu in trein op weg naar huis, ben bekaf :-)

Tot snel.
Ow wil alleen nog even kwijt dat ik 'trots' ben om deel uit te maken van ons groepje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven