connexion ov chip kost geld?
donderdag 25 augustus 2011 om 19:00
donderdag 25 augustus 2011 om 19:35

donderdag 25 augustus 2011 om 20:18
Die kaart waar je mee in de min stond, is die inmiddels verlopen? Normaal gesproken wordt een minsaldo niet van je rekening geschreven. Als je te ver in de min komt (bij bus/metro - E 4,=) kun je er niet meer mee reizen tot hij weer opgewaardeerd is.
Als de kaart na 5 jaar verlopen is kan ik me voorstellen dat ze dat geld terug willen hebben maar dan zou je daar toch wel bericht van krijgen, lijkt mij.
Als de kaart na 5 jaar verlopen is kan ik me voorstellen dat ze dat geld terug willen hebben maar dan zou je daar toch wel bericht van krijgen, lijkt mij.
vrijdag 26 augustus 2011 om 08:39
quote:gizz schreef op 25 augustus 2011 @ 19:54:
Heb je niet met je kaart in de min gestaan?
Misschien ik heb hem lang niet gebruikt,schrijven ze dat dan zomaar af?
Nee de kaart is niet verlopen en ik heb hem toen in 1 x betaald.
Heb connexion een mail gestuurd en kreeg een mail terug dat ze binnen twee weken mij contacten.
Zal ik het maar laten storneren?
Vind het zo raar dat ze mij er niet over op de hoogte stellen.
Heb je niet met je kaart in de min gestaan?
Misschien ik heb hem lang niet gebruikt,schrijven ze dat dan zomaar af?
Nee de kaart is niet verlopen en ik heb hem toen in 1 x betaald.
Heb connexion een mail gestuurd en kreeg een mail terug dat ze binnen twee weken mij contacten.
Zal ik het maar laten storneren?
Vind het zo raar dat ze mij er niet over op de hoogte stellen.
vrijdag 26 augustus 2011 om 08:46
quote:nikki_28 schreef op 25 augustus 2011 @ 19:22:
Nou dat heb ik betaald en toen is mn kaart opgestuurd.
Vanaf dat moment had connexion dus ws het recht automatisch te incasseren en net zag ik dat 1,50 hadden afgeschreven ovv kaartbijdrage?
Hoe heb je de nieuwe kaart toen betaald?
Of had je al een abonnement dat op een gegeven moment is omgezet in een OV-chipkaart?
Ik zag nl. dat de OV-chip een tijdje 1,50 heeft gekost (als aanbieding).
Nou dat heb ik betaald en toen is mn kaart opgestuurd.
Vanaf dat moment had connexion dus ws het recht automatisch te incasseren en net zag ik dat 1,50 hadden afgeschreven ovv kaartbijdrage?
Hoe heb je de nieuwe kaart toen betaald?
Of had je al een abonnement dat op een gegeven moment is omgezet in een OV-chipkaart?
Ik zag nl. dat de OV-chip een tijdje 1,50 heeft gekost (als aanbieding).
vrijdag 26 augustus 2011 om 10:33
Je kan het nu al laten storneren maar ik zou die twee weken even afwachten tot je antwoord hebt. Bij de meeste banken heb je minimaal 1 maand de tijd om te storneren dus dat kan altijd nog. Ze kunnen dit bedrag alleen automatisch afschrijven als je akkoord bent gegaan dat ze dat mogen. Vaag dus allemaal.