internetverbindingsproblemen met de iPad
dinsdag 5 juli 2011 om 21:13
Ik heb een iPad2, zit thuis dus kan inprincipe met mijn router draadloos internetten.
Soms duurt het wel even voordat hij verbing heeft, maar nu lukt het maar niet en ik heb geen idee waar het aan ligt!
Ik ga naar instellingen
moet een netwerk kiezen, welke ik doe. Dit heb ik vaker gedaan en dan doet hij het altijd wel. Maar vandaag dus niet.....
Kan ik nog iets nakijken? Hij staat niet op vliegtuig modus.
Ik zou graag willen skypen, maar dat gaat nu niet.... (op mijn gewone pc gaat dat niet want geen webcam en microfoon)
Soms duurt het wel even voordat hij verbing heeft, maar nu lukt het maar niet en ik heb geen idee waar het aan ligt!
Ik ga naar instellingen
moet een netwerk kiezen, welke ik doe. Dit heb ik vaker gedaan en dan doet hij het altijd wel. Maar vandaag dus niet.....
Kan ik nog iets nakijken? Hij staat niet op vliegtuig modus.
Ik zou graag willen skypen, maar dat gaat nu niet.... (op mijn gewone pc gaat dat niet want geen webcam en microfoon)
dinsdag 23 augustus 2011 om 20:30
woensdag 24 augustus 2011 om 20:13
This tool allows you to upgrade the Routers firmware. Browse to and select the upgrade file and click APPLY. You will be prompted to confirm the upgrade.
Ik denk dat ik dit moet hebben..maar geen idee welk bestand ik moet selecteren voor de update.
Ik heb wel via 192.168.0.1 het systeem ge-reboot maar dat helpt niet
Ik denk dat ik dit moet hebben..maar geen idee welk bestand ik moet selecteren voor de update.
Ik heb wel via 192.168.0.1 het systeem ge-reboot maar dat helpt niet
donderdag 25 augustus 2011 om 13:05
quote:luni schreef op 22 augustus 2011 @ 19:32:
Ja,ik blijf er ook over nadenken
Bedankt voor het meedenken!
De verbindingen komen wel omhoog hoor,daarna vraagt de Ip om een wachtwoord(netwerksleutel lijkt me) en daarna geeft ie aan"verbinding met netwerk niet mogelijk"
Ik zie de netwerkverbindingen wel,kan selecteren maar de verbinding komt niet tot stand.
Aldus...
Ik heb nu via Ziggo een upgrade gekregen(gebeld!)
Maar ja,ben gisteren zo aan het klooien geweest dat ik nu helemaal geen internet meer heb thuis De meneer van de helpdesk vertelde me dat met het 20 seconden indrukken van de knop op de router het apparaat teruggaat naar de fabrieksinstellingen.Dat moet dus te doen zijn
Ja,ik blijf er ook over nadenken
Bedankt voor het meedenken!
De verbindingen komen wel omhoog hoor,daarna vraagt de Ip om een wachtwoord(netwerksleutel lijkt me) en daarna geeft ie aan"verbinding met netwerk niet mogelijk"
Ik zie de netwerkverbindingen wel,kan selecteren maar de verbinding komt niet tot stand.
Aldus...
Ik heb nu via Ziggo een upgrade gekregen(gebeld!)
Maar ja,ben gisteren zo aan het klooien geweest dat ik nu helemaal geen internet meer heb thuis De meneer van de helpdesk vertelde me dat met het 20 seconden indrukken van de knop op de router het apparaat teruggaat naar de fabrieksinstellingen.Dat moet dus te doen zijn
vrijdag 26 augustus 2011 om 13:34
Sons helpt het om de modem een reset te geven dus met een paperclip knopje indrukken en vast houden tot alle lampjes uitgaan en dan moet er een lampje gaan branden dan kan je de paperclip loslaten en gaat de modem weer aanmelden, als dat niet lukt kan je de modem ook 10 min van het stroom af halen en dan weer de stekker erin doen na 10 min en zorg wel dat je de pc en andere aparatuur even opnieiw opstart, wat ook wel wil helpen is je ipad een reset geven, home knop en de slaapstand knop tegeljk indrukken vast blijven houden tot hij uit gaat en er een appeltje komt en dan loslaten succes
vrijdag 26 augustus 2011 om 16:12
Ik heb alleen de router gereset,moet de modem ook?
De router is nu teruggezet naar de fabrieksinstellingen,omdat ik de MAC dinges had uitgezet en we dus geen verbinding meer hadden.
Sorry,het is aardig bedoeld maar ik kan me niet voorstellen dat het de bedoeling is dat ik met een paperclip in mn router ga zitten peuren Daar is toch gewoon een knopje voor?
En die heb ik nu al zo vaak ingedrukt
Ik ga m upgraden en dan verder kijken
De router is nu teruggezet naar de fabrieksinstellingen,omdat ik de MAC dinges had uitgezet en we dus geen verbinding meer hadden.
Sorry,het is aardig bedoeld maar ik kan me niet voorstellen dat het de bedoeling is dat ik met een paperclip in mn router ga zitten peuren Daar is toch gewoon een knopje voor?
En die heb ik nu al zo vaak ingedrukt
Ik ga m upgraden en dan verder kijken
vrijdag 26 augustus 2011 om 18:25
vrijdag 26 augustus 2011 om 20:51
vrijdag 26 augustus 2011 om 21:18
quote:heleenvdzijden schreef op 26 augustus 2011 @ 21:14:
Maar je schijft terug gezet na fabrieksinstelling heb je daarna weer opnieuw wifi verbonden en de wep/wap sleutel ingevoerd die je van je provider hebt gehad tenminste als je een beveiligde verbinding hebt?
Het leest wat moeilijk zonder leestekens,sorry.
Ik begrijp dat je probeert te helpen hoor!
Maar je schijft terug gezet na fabrieksinstelling heb je daarna weer opnieuw wifi verbonden en de wep/wap sleutel ingevoerd die je van je provider hebt gehad tenminste als je een beveiligde verbinding hebt?
Het leest wat moeilijk zonder leestekens,sorry.
Ik begrijp dat je probeert te helpen hoor!
vrijdag 26 augustus 2011 om 21:33
Het blijft maar door mijn hoofd spoken;) De iPad is niet kapot want hij doet het op je werk wel. Je instellingen zijn ook goed want je hebt alles gereset, je Wifi en je iPad. Je Wifi doet het want je hebt ook draadloos internet op je laptop. Het zou aan je router moeten liggen maar het gekke is dat je eerst wel gewoon internet had op je iPad. Pff sorry, je hebt niks aan m'n post maar zoals ik al zei ... Het blijft me maar bezighouden;)
zondag 28 augustus 2011 om 14:16