The never ending question nr. 82
donderdag 25 augustus 2011 om 22:32
Sjors?? Is dit niet de tweede keer dat ik een dergelijke vraag zie, van jou?.. had je slecht nieuws, of ben je bezorgd?? Heb je behoefte aan praten? Ik weet het, ik ben een wildvreemde, maar het kan wel hoor!!
Ja, ik heb een miskraam gehad. Ik ging zwanger op vakantie en kwam niet zwanger meer terug. Gelukkig kwam het bij mij allemaal vanzelf op gang, geen dokter, geen curretage nodig geweest. Maar ik voelde me wel diepellendig, op die hotelkamer, zo ver weg van huis..
Ja, ik heb een miskraam gehad. Ik ging zwanger op vakantie en kwam niet zwanger meer terug. Gelukkig kwam het bij mij allemaal vanzelf op gang, geen dokter, geen curretage nodig geweest. Maar ik voelde me wel diepellendig, op die hotelkamer, zo ver weg van huis..
anoniem_55368 wijzigde dit bericht op 25-08-2011 22:36
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
vrijdag 26 augustus 2011 om 12:26
Sorry, ik had me niet gerealiseerd dat wat ik zo neerpende ook behoorlijk droevig overkomt natuurlijk.. Wilde niemand droevig maken, gewoon eerlijk antwoorden! En ik hoop nog steeds dat met Sjors alles ok is.
Altijd vrolijk word ik van mijn dochter, waarvan ik al vrij snel na de miskraam in verwachting bleek!
En jij?
Altijd vrolijk word ik van mijn dochter, waarvan ik al vrij snel na de miskraam in verwachting bleek!
En jij?
vrijdag 26 augustus 2011 om 20:29
Secret diary of a call girl staat voorgeprogrammeerd in de dvd recorder.
Wat stond er in jouw laatste smsje?
*even off topic, bedankt voor de lieve reacties, was erg benieuwd hoe jullie het hebben ervaren omdat ik het heel eng vond. Ik ben vanmiddag gecurreteerd, het is me gelukkig meegevallen.
Wat stond er in jouw laatste smsje?
*even off topic, bedankt voor de lieve reacties, was erg benieuwd hoe jullie het hebben ervaren omdat ik het heel eng vond. Ik ben vanmiddag gecurreteerd, het is me gelukkig meegevallen.
Common sense is not so common.
Voltaire
Voltaire