Appel ergenissen

28-08-2011 18:31 42 berichten
Ik ben al weken lang bezig met mijn i-pod. Ik had mijn muziek bestanden naar onze nieuwe pc verplaatst en bij de oude verwijderd, zodat er genoeg geheugen vrij is. De oude pc is nu van de kinderen. Voordat we een back-up van de nieuwe pc hadden gemaakt, was de moederbord kapot. Terug naar de winkel en snel een nieuwe moederbord gekregen. Maar alle gegevens waren weg, en mijn muziek dus ook.

Ik ben nu zo ver dat ik de nummers van de i-pod naar mijn notebook heb kunnen verplaatsen, maar ze hebben nu vreemde namen en het is een rommeltje. De naam van het nummer kan ik niet wijzigen. en ik we nu zwaar gefrustreerd. Het is de aller laatste keer dat ik iets van appel koop

Kan iemand me een programma adviseren om mijn muziek te organiseren, behalve itunes? Ik wil nu appel boycotten.

Appel is...

Totaal aantal stemmen: 21

... een tiran (14%)
... je geld niet waard (19%)
... niet beter dan microsoft Geen stemmen
... beter dan microsoft (19%)
... niet waard voor je geld (5%)
... het valt wel mee Geen stemmen
... de beste wat er is (43%)
Alle reacties Link kopieren
Sorry, heb er geen verstand van.

Maar ben te dol op mijn iPad, om de appeltjes aan de kant te schuiven.
Ik lust wel appelmoes
Appeltje is heel lief hoor!!!!!

sowwy, volledig offtopic en ik kan je niet helpen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Als je de muziek weer op je ipod wil hebben kun je niet van itunes af.

Ik denk trouwens dat dit vrij weinig met apple te maken heeft, maar meer met de pech dat je moederbord stuk is gegaan voordat jij gebackupt hebt.
Ik vind wel heel raar dat je aan de bestanden van je ipod niet kan komen op een normale manier. Ik heb de muziek wel in mijn ipod. De bestanden in mijn notebook heb met veel moeite zichtbaar gemaakt, maar ze hebben vreemde namen die ik niet kan wijzigen. Ik weet niet of die vreemde namen ook straks op de ipod komen als ik het synchroniseert. Ik heb nu een demo van Daniusoft, maar die is alleen handig naast itunes. Ik weet wel dat er andere programma's zijn die je in plaats van itunes kan gebruiken.
Aanstellert! Itunes is idd een ka uu tee programma. Maar apple is geweldig.

En je hebt alleen een iPod van apple?
Overstappen op Peer?...
Ja, alleen een ipod, en het is de laatste keer. Volgende keer een ander merk, iets die ik zelf kan beheren
Ligeia, kan je een linkje plakken?
Het bedrijf heet Apple.
Ja, maar ik noem het appel
Toen ik de topictitel las, dacht ik dat je het wilde hebben over mensen die bijvoorbeeld in de trein onwijs goor een appel zitten te schaften.
quote:MEFS wrote on 28 August 2011 @ 18:57:

Ligeia, kan je een linkje plakken?

No prob!

Ik ben mooi erin getrapt, Ligeia En ik maar in google zoeken
quote:Lotte35 schreef op 28 augustus 2011 @ 19:03:

Toen ik de topictitel las, dacht ik dat je het wilde hebben over mensen die bijvoorbeeld in de trein onwijs goor een appel zitten te schaften.Ik ook! En mijn collega doet het ook, als ze tegenover me zit..... Blegh!
Ik hou van me iphone maar snap helaas erg weinig van itunes

haha dus kan er niet optimaal gebruik

Van maken
Loat goan!!!
quote:MEFS wrote on 28 August 2011 @ 19:06:

Ik ben mooi erin getrapt, Ligeia En ik maar in google zoekenSorry, dat verdien je niet...
Ik heb niks aan jullie. Ik moet een nerds forum zoeken
MEFS helemaal met je eens hoor... Ik haat I-tunes! Een Helaas kan je er niet onderuit als je Ipad, Iphone of Ipod gebruikt....
Ok ok, dus, als ik het goed begrijp heb je je IPOD geleegd op een Windows PC/notebook. Dus daar staat al die muziek nu weer op. Maar je krijgt het niet voor elkaar omde bestanden te hernoemen? Is dat het?
Is het dit?

http://support.apple.com/kb/PH1468?viewlocale=nl_NL
iPod's zijn geweldig alleen iTunes sucks big time.

Je kunt geen muziek overzetten van je iPod naar je pc. Wat wel kan is van je iPod een data-apparaat maken en misschien is het op die manier mogelijk om de muziek weer terug te zetten maar ik weet dat niet helemaal zeker.
De reden waarom ik geen ipod heb. Ik haat itunes. Ik haat het, ik haat het, ik haat het.

Sorry geen tip.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven