Appel ergenissen
zondag 28 augustus 2011 om 18:31
Ik ben al weken lang bezig met mijn i-pod. Ik had mijn muziek bestanden naar onze nieuwe pc verplaatst en bij de oude verwijderd, zodat er genoeg geheugen vrij is. De oude pc is nu van de kinderen. Voordat we een back-up van de nieuwe pc hadden gemaakt, was de moederbord kapot. Terug naar de winkel en snel een nieuwe moederbord gekregen. Maar alle gegevens waren weg, en mijn muziek dus ook.
Ik ben nu zo ver dat ik de nummers van de i-pod naar mijn notebook heb kunnen verplaatsen, maar ze hebben nu vreemde namen en het is een rommeltje. De naam van het nummer kan ik niet wijzigen. en ik we nu zwaar gefrustreerd. Het is de aller laatste keer dat ik iets van appel koop
Kan iemand me een programma adviseren om mijn muziek te organiseren, behalve itunes? Ik wil nu appel boycotten.
Ik ben nu zo ver dat ik de nummers van de i-pod naar mijn notebook heb kunnen verplaatsen, maar ze hebben nu vreemde namen en het is een rommeltje. De naam van het nummer kan ik niet wijzigen. en ik we nu zwaar gefrustreerd. Het is de aller laatste keer dat ik iets van appel koop
Kan iemand me een programma adviseren om mijn muziek te organiseren, behalve itunes? Ik wil nu appel boycotten.
zondag 28 augustus 2011 om 19:53
quote:_yellowlove_ schreef op 28 augustus 2011 @ 19:21:
Ok ok, dus, als ik het goed begrijp heb je je IPOD geleegd op een Windows PC/notebook. Dus daar staat al die muziek nu weer op. Maar je krijgt het niet voor elkaar omde bestanden te hernoemen? Is dat het?Precies! Ik kan de naam van het bestand wijzigen, maar geen naam aan het nummer/artiest/album geven. Ik denk denk dat ik moet experimenteren.
Ok ok, dus, als ik het goed begrijp heb je je IPOD geleegd op een Windows PC/notebook. Dus daar staat al die muziek nu weer op. Maar je krijgt het niet voor elkaar omde bestanden te hernoemen? Is dat het?Precies! Ik kan de naam van het bestand wijzigen, maar geen naam aan het nummer/artiest/album geven. Ik denk denk dat ik moet experimenteren.
zondag 28 augustus 2011 om 20:03
maandag 29 augustus 2011 om 20:07
Ik heb echt nooit problemen met iTunes. Nummers hernoemen doe ik gewoon in iTunes en hoe die bestandjes vervolgens op mijn harddisk heten maakt me niet uit. Die zie ik in principe toch nooit meer. Ik maak playlists van mijn complete albums, die ik dan weer synchroniseer (al naar gelang mijn bui) met m'n iPhone.
Echt, ik vind iTunes gewoon een handig programma dat prima werkt. Je kiest wat je op je iPhone/iPad/iPod wil hebben en synchroniseert. Heb je verder geen omkijken naar. Je kunt aangeven in welke volgorde je je muziek wilt sorteren, album covers toevoegen, songteksten.
Ik begrijp echt niet dat zoveel mensen problemen hebben ermee.
Echt, ik vind iTunes gewoon een handig programma dat prima werkt. Je kiest wat je op je iPhone/iPad/iPod wil hebben en synchroniseert. Heb je verder geen omkijken naar. Je kunt aangeven in welke volgorde je je muziek wilt sorteren, album covers toevoegen, songteksten.
Ik begrijp echt niet dat zoveel mensen problemen hebben ermee.