Appel ergenissen

28-08-2011 18:31 42 berichten
Ik ben al weken lang bezig met mijn i-pod. Ik had mijn muziek bestanden naar onze nieuwe pc verplaatst en bij de oude verwijderd, zodat er genoeg geheugen vrij is. De oude pc is nu van de kinderen. Voordat we een back-up van de nieuwe pc hadden gemaakt, was de moederbord kapot. Terug naar de winkel en snel een nieuwe moederbord gekregen. Maar alle gegevens waren weg, en mijn muziek dus ook.

Ik ben nu zo ver dat ik de nummers van de i-pod naar mijn notebook heb kunnen verplaatsen, maar ze hebben nu vreemde namen en het is een rommeltje. De naam van het nummer kan ik niet wijzigen. en ik we nu zwaar gefrustreerd. Het is de aller laatste keer dat ik iets van appel koop

Kan iemand me een programma adviseren om mijn muziek te organiseren, behalve itunes? Ik wil nu appel boycotten.

Appel is...

Totaal aantal stemmen: 21

... een tiran (14%)
... je geld niet waard (19%)
... niet beter dan microsoft Geen stemmen
... beter dan microsoft (19%)
... niet waard voor je geld (5%)
... het valt wel mee Geen stemmen
... de beste wat er is (43%)
Alle reacties Link kopieren
Mefs? Serieus? Met jou toverkrachten? En ben je nu serieuze topics aan het openen? We moeten praten...
Volgens mij ben ik de enige die echt nog nooit problemen heeft gehad met itunes

Kan ook niet helpen eigenlijk, weet wel dat sommige mensen een ander programma gebruiken i.p.v. itunes. Maar hoe het heet? Geen idee.
quote:_yellowlove_ schreef op 28 augustus 2011 @ 19:21:

Ok ok, dus, als ik het goed begrijp heb je je IPOD geleegd op een Windows PC/notebook. Dus daar staat al die muziek nu weer op. Maar je krijgt het niet voor elkaar omde bestanden te hernoemen? Is dat het?Precies! Ik kan de naam van het bestand wijzigen, maar geen naam aan het nummer/artiest/album geven. Ik denk denk dat ik moet experimenteren.
quote:idalee schreef op 28 augustus 2011 @ 19:47:

Mefs? Serieus? Met jou toverkrachten? En ben je nu serieuze topics aan het openen? We moeten praten...Eigenlijk ben ik Mefs niet. Ik heb haar nick gestolen en nu zit ik haar reputatie te vernietigen.
Maar heb je nou geen Itunes op je laptop dan?
A-team!!! Mefs is gegijzeld!!
Nee, ik heb het weggeflikkerd. Als ik itunes had gehad, was al mijn muziek verdwenen. Op zich kan ik nu itunes opnieuw downloaden, maar ik vindt irritant dat ik mijn bestanden niet zelf kan beheren op een eenvoudig manier, zoals ik met mijn oude mp3 deed, gewoon kopiëren en plakken
Idalee
Ja maar MEFS, in principe kan dat ook gewoon met iTunes. Dan moet je hem op handmatig zetten i.p.v. automatisch synchroniseren.
Dat is zo handig aan de iDalee, die doet gewoon helemaal niks, maar dan kan er ook nooit iets misgaan
.
Het is Apple hè, dat weet je?
quote:nerd_ schreef op 28 augustus 2011 @ 21:50:

Meffie, maar je kan ´t gewoon op je pc zetten.

Op duizend manieren.

´t Handigste was om ´t eerst naar MP3 te converteren.Eerst moet je de ipod krakken om de nummers te kunnen zien. Daarna kan ik converteren, maar hoe?
.
ik kom dus van die itunes niet af.
.
Ik heb echt nooit problemen met iTunes. Nummers hernoemen doe ik gewoon in iTunes en hoe die bestandjes vervolgens op mijn harddisk heten maakt me niet uit. Die zie ik in principe toch nooit meer. Ik maak playlists van mijn complete albums, die ik dan weer synchroniseer (al naar gelang mijn bui) met m'n iPhone.

Echt, ik vind iTunes gewoon een handig programma dat prima werkt. Je kiest wat je op je iPhone/iPad/iPod wil hebben en synchroniseert. Heb je verder geen omkijken naar. Je kunt aangeven in welke volgorde je je muziek wilt sorteren, album covers toevoegen, songteksten.

Ik begrijp echt niet dat zoveel mensen problemen hebben ermee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven