Internet op mobiel valt weg

29-08-2011 17:33 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraag en kon het antwoord niet vinden op de site van vodafone en weet zelf ook niet hoe ik het kan oplossen.

Sinds een uur geleden is mijn internet uitgevallen op mijn blackberry.

Als ik op internet ga staat er dan; Kan geen verbinding maken met internet. Probeer het later opnieuw. ( ik probeer het al steeds )

Als het probleem zich blijft voordoen, kunt u contact opnemen met uw netwerkprovider.

Dan mijn vraag; waar staat die netwerkprovider?

Ik ben zo onhandig in die dingen haha!
Je netwerkprovider is vodafone. Gewoon even bellen met de klantenservice dus.
De netwerkprovider is bijv T-Mobile of KPN of Vodafone. Weet je wie jou voorziet van internet? (als in: aan wie je elke maand je abo betaalt?)

Die kun je dan bellen.
Het nummer is:

Vodafone:

Klantenservice via mobiel Bel gratis 1200 (zaken zelf regelen)

Of bel 1201 (¤ 0,45 per gesprek voor contact met een medewerker)

Heb je een Scherp abonnement? Dan betaal je voor bellen naar 1200 en 1201

¤ 0,45 per gesprek 24 uur per dag, 7 dagen per week

Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 18.00 uur *
Ik heb vodafone.

Maar ik heb geen abbo maar gewoon prepaid.

Kunnen ze er dan ook wel iets aandoen?
Waarom zouden ze er niks aan kunnen doen? Het maakt toch geen donder uit of je prepaid of abonnement hebt. Vodafone is en blijft je provider. Kom op.....niet van die suffe vragen stellen.
Mogelijk wel, maar ik zou ze gewoon bellen. Op de site staan geen storingen vermeld, dus misschien heeft het te maken met je tegoed of met een storing van jouw nummer. Zekerheid krijg je alleen door ze te bellen of anders af te wachten of het weer gaat werken...
Oke sorry voor mijn suffe vraag dan nelletje, maar ik heb echt geen verstrand van die dingen! Maar ik bel er nu heen
De klantenservice doet niet, raar.
1201 is ook al niet in bereik. Wat is dat toch voor iets geks?
Bel je mobiel of vaste lijn?

Vaste lijn: 0900-0940
Vanaf vaste lijn kun je ook hiernaar bellen: 06 54 50 01 00
Ik heb net gebelt naar 0900-0940 en die was ook al niet bereikbaar. Ik probeer te bellen naar dat andere nummer, dankjewel.
Heb even voor je geprobeerd, maar bij mij doen de klantenservicenummers het wel gewoon. Heb je wel genoeg beltegoed op je telefoon staan?
.
ik zit al 10 minuten in de wachtlijst, poeh! of ik stuur een mail?
Heb je je telefoon al eens opnieuw aan- en uitgezet? Werkt bij mij soms ook.
Het Viva forum is papaja.
Heb ik gedaan, werkt ook niet
Als je er al 10 minuten hangt zou ik gewoon lekker blijven hangen. Dan heb je meteen antwoord. Email duurt altijd een paar dagen.
Haha ik heb hem al uitgedrukt. Maar doe wel weer overnieuw.
ze zeggen dat het bijzonder druk is en dat ik beter een andere keer kan bellen, hmmmmm gek worden
zet even je mobiele internet uit en aan, daarna je telefoon (hard pull, dus ook even de batterij eruit). Dikke kans dat hij het daarna wel doet.

Kijk ook even onder 'verbindingen' of je BIS-netwerk het doet.
Daar ben ik weer.

Na 20 minuten gisteren te wachten op iemand van vodafone werd mij verteld door 1 van hen dat ik idd mijn batterij er uit moet halen en na 10 minuten er weer in moet doen, dan zou het weer goed zijn. Heb dit gedaan en nog steeds deed internet het niet! Vandaag weer gebelt naar de klantenservice en hij kon de fout niet vinden, daarna heeft hij heel lang iets gedaan en vertelde die dat het over 1/2 dagen wel weer moet doen.

Wat het gekke is, als ik mijn mobiel uit zet en dan meteen weer aandoe staat er in de hoek GSM ( dat staat er altijd bij mij en moet er ook staan ) Maar na 10 seconden schakelt het weer over naar gprs. Ik weet niet wat dat is.

Ik moet denk afwachten en anders ga ik wel naar de winkel toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven