Wie wil een knuffel?
woensdag 8 juni 2011 om 00:27
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:
Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!
Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).
Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!
Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).
Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
maandag 22 augustus 2011 om 20:40

maandag 22 augustus 2011 om 21:24
quote:Lucifer1983 schreef op 22 augustus 2011 @ 20:49:
Oke ik heb een knuffel nodig.
Lucifer, ik heb hier nog een prachtexemplaar; oranje en rood met paars kant, gevoerd met roze satijn en een groen parapluutje met gele zonnetjes er op. Is dat wat?
Vosje, jij knapperd! Hier een Knuffel Light voor jou dan.
Oke ik heb een knuffel nodig.
Lucifer, ik heb hier nog een prachtexemplaar; oranje en rood met paars kant, gevoerd met roze satijn en een groen parapluutje met gele zonnetjes er op. Is dat wat?
Vosje, jij knapperd! Hier een Knuffel Light voor jou dan.

dinsdag 30 augustus 2011 om 12:39
Ik meld me aan voor een knuffel en een begrijpend knikje graag..! Zit al weken in spanning of nu wel of niet spoedig een nieuwe baan heb. Zou vandaag uitsluitsel krijgen, maar dit komt nu pas in september wegens vakanties en familieomstandigheden.. *snif*. Weet nu dus nog steeds niets en de spanning loopt hier aardig op (nieuw begin na burn-out op huidige werk, dus zeer gewenst).