Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:

Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!

Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Waar staan die Free Huggers als je ze nodig hebt?!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Hier staat er een .

Voor iedereen die het nodig heeft.

Ik ben heel erg bezig om stages te vinden maar alles is zo uit de buurt, en ik ben zo bang dat ze het niet serieus nemen. (Zon 60-100 km). Maar wil de opleiding graag volgen. Het is maar een jaartje..

Wish me goodluck!
Hehe dankje. Als digitale affectie toch eens hetzelfde effect had!

Succes Nijn!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ik heb net gehoord dat de ouders van mijn beste vriend gaan scheiden.Ik voel me heel erg rot nu , vooral voor mijn beste vriend en zijn broertje . Ik heb ook totaal geen idee wat te zeggen , gewoon sterkte lijkt niet voldoende , maar wat anders ?
Augustusbloem, voor jou een . Tja, moeilijk inderdaad wat je dan kunt zeggen maar wat je denkt en hierboven schreef is dan het beste en het meest natuurlijke; namelijk dat je je er rot door voelt en dat je niet weet wat je kunt zeggen. En luisteren naar je vriend als hij eens wilt spuien is beter dan mooie woorden.
Deze week een hele drukke week op het werk, dus wie heeft er wat ontspanning of een massage in de aanbieding voor mij??

Voor de ruil heb ik lekkere warme chocomelk in de aanbieding, een fleecedekentje en een welgemeende

Zo ik had nog een paar knuffels over. Dikke, zachte, lieve, stoere, voor liefdesverdriet, voor alles wat net niet wil, voor wat is het toch een eikel en gewoon voor de heb omdat je ook wel eens een knuffel wil.
Mijn karma is stuk, aan de goede kant iemand nog karmareparatietape?

Ik heb over:

* Kinderknuffels, van die lekkere! armpjes rond je nek, gezichtje in je hals... je kent het wel, pas een hele berg gehad en kan er wel wat missen.

* Feelgoodmovie met feestbuffet.

* Als je het echt nodig hebt: liefde, ik heb heel veel en kan best wat missen.

*
Poppedotje, kinderknuffs zijn fijn die wil ik ook wel kan ik echt nu gebruiken! =(

*Geeft Karma*
Eeuwig dank zwitsal_nijntje! de kinderknuffels zijn onderweg!

Weet iemand waar je "bad karma" kan lozen? bij het chemisch afval?
Dank pop!

http://www.google.nl/imgr ... dsp=24&ved=1t:429,r:2,s:0

Hierin
Ik kom even een knuffel halen. Vanwege een heleboel dingen en me uitgeput en leeg voelen en niet weten wat ik met mezelf aan moet

voor Webs!
quote:zwitsal_nijntje schreef op 01 november 2011 @ 21:12:

Dank pop!

http://www.google.nl/imgr ... dsp=24&ved=1t:429,r:2,s:0

Hierin
quote:_Webs_ schreef op 01 november 2011 @ 21:16:

Ik kom even een knuffel halen. Vanwege een heleboel dingen en me uitgeput en leeg voelen en niet weten wat ik met mezelf aan moet
thanks.

Die slechte karma kun je vast bij murphy inleveren
En daar ben ik weer ...

Ik heb alwéér een ruzie met mijn vader.Heftige ruzies om niks , laatst zelfs over 30 cent.Over 30 centen de hele avond knallende ruzie gehad.

Door dingen die hij dan zegt , voel ik me minderwaardig (ik ben al heel onzeker , en dus kan ik er niet veel bij hebben aan denigrerende opmerkingen).

Ik wil uit huis , maar ik heb geen idee waar , want ik heb niet eens het geld voor een kamer...
voor augustusbloem ( Ps heb je al eens aan maatschappelijk werk gedacht? Die kunnen je ook ondersteunen hoe je wel zou kunnen verhuizen).

Voor een ieder die het kan gebruiken:

Zelf kan ik er ook wel één gebruiken. Voel me rot maar heb geen behoefte om daar iets over te schrijven.
Maarschappelijk werk ? Niet zo'n goede ervaring mee gehad , maar ik kan wel naar de mogelijkheden kijken natuurlijk.

terug.
Thanks Rot dat je daar een nare ervaring mee hebt gehad. De ene maatschappelijkwerker is de andere niet natuurlijk. Nogmaals een
Up!
Ik wil er een!! :D Heb ook een stomme rot dag vandaag.

(thnx aub)
Internagelaktisch
Natuurlijk mag je er ook een van mij;

En wat natuurlijk ook altijd helpt

voor Maaiq en voor Sandt.

* schuift een pakketje 'Zen' naar beide dames *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven