Wie wil een knuffel?
woensdag 8 juni 2011 om 00:27
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:
Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!
Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).
Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!
Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).
Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
donderdag 20 oktober 2011 om 13:31
woensdag 26 oktober 2011 om 18:10
woensdag 26 oktober 2011 om 20:53
Augustusbloem, voor jou een . Tja, moeilijk inderdaad wat je dan kunt zeggen maar wat je denkt en hierboven schreef is dan het beste en het meest natuurlijke; namelijk dat je je er rot door voelt en dat je niet weet wat je kunt zeggen. En luisteren naar je vriend als hij eens wilt spuien is beter dan mooie woorden.

dinsdag 1 november 2011 om 20:53
Mijn karma is stuk, aan de goede kant iemand nog karmareparatietape?
Ik heb over:
* Kinderknuffels, van die lekkere! armpjes rond je nek, gezichtje in je hals... je kent het wel, pas een hele berg gehad en kan er wel wat missen.
* Feelgoodmovie met feestbuffet.
* Als je het echt nodig hebt: liefde, ik heb heel veel en kan best wat missen.
*
Ik heb over:
* Kinderknuffels, van die lekkere! armpjes rond je nek, gezichtje in je hals... je kent het wel, pas een hele berg gehad en kan er wel wat missen.
* Feelgoodmovie met feestbuffet.
* Als je het echt nodig hebt: liefde, ik heb heel veel en kan best wat missen.
*
dinsdag 1 november 2011 om 21:12
dinsdag 1 november 2011 om 21:25
quote:zwitsal_nijntje schreef op 01 november 2011 @ 21:12:
Dank pop!
http://www.google.nl/imgr ... dsp=24&ved=1t:429,r:2,s:0
Hierin
Dank pop!
http://www.google.nl/imgr ... dsp=24&ved=1t:429,r:2,s:0
Hierin
woensdag 2 november 2011 om 23:03
En daar ben ik weer ...
Ik heb alwéér een ruzie met mijn vader.Heftige ruzies om niks , laatst zelfs over 30 cent.Over 30 centen de hele avond knallende ruzie gehad.
Door dingen die hij dan zegt , voel ik me minderwaardig (ik ben al heel onzeker , en dus kan ik er niet veel bij hebben aan denigrerende opmerkingen).
Ik wil uit huis , maar ik heb geen idee waar , want ik heb niet eens het geld voor een kamer...
Ik heb alwéér een ruzie met mijn vader.Heftige ruzies om niks , laatst zelfs over 30 cent.Over 30 centen de hele avond knallende ruzie gehad.
Door dingen die hij dan zegt , voel ik me minderwaardig (ik ben al heel onzeker , en dus kan ik er niet veel bij hebben aan denigrerende opmerkingen).
Ik wil uit huis , maar ik heb geen idee waar , want ik heb niet eens het geld voor een kamer...
woensdag 2 november 2011 om 23:11