Full House deel 4
dinsdag 28 juni 2011 om 15:57
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
woensdag 31 augustus 2011 om 10:04
Tieger ik dacht de kiezen later! Wat zielig !!
Je bent toch goed bezig met afvallen. Knap hoor. Ik bewonder je !!
Rikst ik probeer geduld te hebben. Ik stop als ze zo moeilijk doet, ga later verder en bijv een stuk beschuit in handen. Soms laat ik haar zelf eten bijv een pannenkoek dan kijkt ze trots naat haar broers die hem dan opgerold eten ( mag van mij schijnt erg aso te zijn )
Je bent toch goed bezig met afvallen. Knap hoor. Ik bewonder je !!
Rikst ik probeer geduld te hebben. Ik stop als ze zo moeilijk doet, ga later verder en bijv een stuk beschuit in handen. Soms laat ik haar zelf eten bijv een pannenkoek dan kijkt ze trots naat haar broers die hem dan opgerold eten ( mag van mij schijnt erg aso te zijn )
woensdag 31 augustus 2011 om 10:50
Normaal eerst kiezen dan pas hoektanden Tieger. Knap, 7 kilo eraf. Over film: ik wilde ook naar Cars 2 gaan met de jongens, maar hoorde van een vriendin dat het een rare film is, auto's zijn agressief tegen elkaar en gaan elkaar zelfs vermoorden?? Ik weet het niet precies, maar voor mij genoeg reden om een andere film te kiezen.
Rikst, Lmeisje had dat ook met eten, geen avondeten van de lepel meer willen. Ik geef haar nu steeds een bakje met dingen die ze zelf met haar handje kan eten, bv boontjes en stukjes aardappel. Een beetje vlees of vis eet ze dan van mijn vork. Of wat kale pasta in een bakje en losse tomaatjes, de saus van mijn lepel. Het wordt
wel een knoeiboel maar het is er een stuk gezelliger van geworden
aan tafel. 'S ochtends eet ze stukken fruit soms zelf met een
vorkje, dus uiteindelijk zal het met een lepel ook wel gaan lukken.
Toe krijgt ze vaak yoghurt 's avonds, dat eet ze dan wel van een
lepel, maar soms weigert ze ook ineens gevoerd te worden en wil
ze zelf met het lepeltje. Dat lukt dus nog niet.
Een beetje zoals bij ootje dus viool, mix van zelf eten en gevoerd worden. Ben je trouwens weer beter?
Amalia wat heerlijk zo'n zomerse vakantie update. Hier weer kil en regen Voorspellingen wel iets beter vanaf morgen/vrijdag.
Rikst, Lmeisje had dat ook met eten, geen avondeten van de lepel meer willen. Ik geef haar nu steeds een bakje met dingen die ze zelf met haar handje kan eten, bv boontjes en stukjes aardappel. Een beetje vlees of vis eet ze dan van mijn vork. Of wat kale pasta in een bakje en losse tomaatjes, de saus van mijn lepel. Het wordt
wel een knoeiboel maar het is er een stuk gezelliger van geworden
aan tafel. 'S ochtends eet ze stukken fruit soms zelf met een
vorkje, dus uiteindelijk zal het met een lepel ook wel gaan lukken.
Toe krijgt ze vaak yoghurt 's avonds, dat eet ze dan wel van een
lepel, maar soms weigert ze ook ineens gevoerd te worden en wil
ze zelf met het lepeltje. Dat lukt dus nog niet.
Een beetje zoals bij ootje dus viool, mix van zelf eten en gevoerd worden. Ben je trouwens weer beter?
Amalia wat heerlijk zo'n zomerse vakantie update. Hier weer kil en regen Voorspellingen wel iets beter vanaf morgen/vrijdag.
woensdag 31 augustus 2011 om 10:52
Ai, wat een pechweekend voor je middelste, Tieger!
En je jongste zo'n last van tanden en kiezen...sneu, zeg!
Ik weet niet wat er eerst doorkomt eigenlijk...volgens mij ook de kiezen...
Enne, 7 kilo! Goed zeg!
Grappig, ik heb dat met R ook, Viool. Donkerblauw en wit vind ik haar mooi staan. Knalroze bijv weer niet.
(o, en oudste eet hier ook zijn pannenkoek opgerold! )
En je jongste zo'n last van tanden en kiezen...sneu, zeg!
Ik weet niet wat er eerst doorkomt eigenlijk...volgens mij ook de kiezen...
Enne, 7 kilo! Goed zeg!
Grappig, ik heb dat met R ook, Viool. Donkerblauw en wit vind ik haar mooi staan. Knalroze bijv weer niet.
(o, en oudste eet hier ook zijn pannenkoek opgerold! )
woensdag 31 augustus 2011 om 10:56
woensdag 31 augustus 2011 om 11:03
hier ook meer felle kleuren, van pastel worden ze hier zo flets. Helemaal bij oudste, die ziet er dan helemaal zo wit uit
Jongste wil hier soms nog gevoerd worden, maar vaak ook al zelf eten. Met een lepel lukt nog niet, dan belandt er teveel op de grond omdat ze er teveel mee aan het zwaaien is. Veel eten leggen we dan voor haar op tafel, dat gaat dan nog wel goed, en dan af en toe kunnen we een hap naar binnen schuiven. Brood eet ze zelf, ook dat pakt ze van tafel.
Toch dus eerst de kiezen, en dan de hoektanden. Tja, bij jongste lijken ze in groepjes te komen, bij oudste kwam het rijtje boven van rechts naar links, middelste was van links naar rechts, nadat de eerste rechts was doorgekomen. Een beetje rommelig dus,
Pannenkoek eten ze hier opgerold in stukjes, jongste trekt 'm dan weer open. De andere twee prikken.
Jongste wil hier soms nog gevoerd worden, maar vaak ook al zelf eten. Met een lepel lukt nog niet, dan belandt er teveel op de grond omdat ze er teveel mee aan het zwaaien is. Veel eten leggen we dan voor haar op tafel, dat gaat dan nog wel goed, en dan af en toe kunnen we een hap naar binnen schuiven. Brood eet ze zelf, ook dat pakt ze van tafel.
Toch dus eerst de kiezen, en dan de hoektanden. Tja, bij jongste lijken ze in groepjes te komen, bij oudste kwam het rijtje boven van rechts naar links, middelste was van links naar rechts, nadat de eerste rechts was doorgekomen. Een beetje rommelig dus,
Pannenkoek eten ze hier opgerold in stukjes, jongste trekt 'm dan weer open. De andere twee prikken.
woensdag 31 augustus 2011 om 11:14
woensdag 31 augustus 2011 om 12:30
quote:sardegna schreef op 30 augustus 2011 @ 20:09:
Rw hoe gaat dat met die loopkar trouwens? Lmeisje loopt ook achter haar poppenwagen, maar dat ding rijdt veel te snel, dus loop ik er alsnog zelf achteraan om te voorkomen dat ze de hele tijd op haar neus valt, niet handig.we hebben er gewichten ingelegd, eerst 2 van 3 kilo en nu gaat het beter en ligt er nog maar 3 kilo in!
Rw hoe gaat dat met die loopkar trouwens? Lmeisje loopt ook achter haar poppenwagen, maar dat ding rijdt veel te snel, dus loop ik er alsnog zelf achteraan om te voorkomen dat ze de hele tijd op haar neus valt, niet handig.we hebben er gewichten ingelegd, eerst 2 van 3 kilo en nu gaat het beter en ligt er nog maar 3 kilo in!
woensdag 31 augustus 2011 om 12:40
ja jottum is zooo gaaf!
rikst ik ben benieuwd hoe je oudste het heeft gehad!
Amalia wat klinkt je vakantie toch zalig nee tuurlijk heb je nog geen zin in boerenkool, maar wacht maar tot je in herfstig nederland komt
kleuren; in de zomer hebben ze veel wit aan. Bij dochter staat grijs en donkerblauw ook zo mooi, maar ook roze en rood staan mooi bij haar donkere haar en huid. Paars heb ik niet zoveel mee.
Oudste draagt veel lichte kleuren hij is zo wit. j kan veel hebben is toch makkelijker bij donkere kindjes volgensmij? Maar ook weer veel licht in de zomer. En ik had nog veel aqua kleertjes van oudste maar die zou ik nu veel minder kopen alhoewel het hem wel leuk staat. Ik was vroeger meer van de knalkleuren dan nu
bah ik ben moe, slecht geslapen oudste heeft alweer een studiedag dus vrij net even gemopperd op ze sloeg eigenlijk nergens op ik had honger en was moe nu zitten ze voor een filmpje kan ik even uitrusten!
rikst ik ben benieuwd hoe je oudste het heeft gehad!
Amalia wat klinkt je vakantie toch zalig nee tuurlijk heb je nog geen zin in boerenkool, maar wacht maar tot je in herfstig nederland komt
kleuren; in de zomer hebben ze veel wit aan. Bij dochter staat grijs en donkerblauw ook zo mooi, maar ook roze en rood staan mooi bij haar donkere haar en huid. Paars heb ik niet zoveel mee.
Oudste draagt veel lichte kleuren hij is zo wit. j kan veel hebben is toch makkelijker bij donkere kindjes volgensmij? Maar ook weer veel licht in de zomer. En ik had nog veel aqua kleertjes van oudste maar die zou ik nu veel minder kopen alhoewel het hem wel leuk staat. Ik was vroeger meer van de knalkleuren dan nu
bah ik ben moe, slecht geslapen oudste heeft alweer een studiedag dus vrij net even gemopperd op ze sloeg eigenlijk nergens op ik had honger en was moe nu zitten ze voor een filmpje kan ik even uitrusten!
woensdag 31 augustus 2011 om 13:47
woensdag 31 augustus 2011 om 14:59
woensdag 31 augustus 2011 om 15:21
Haha!
Weet je wat ik een keer gedaan heb? Mp kleding gezocht. Een merino wollen vest in petrol van Fred en Ginger. Een wollen zwart wit heel hip jurkje ( was ook duur ) en misschien een hip jasje. Oja en een trui die 80 euro was, ook wol cashmere en bloemenNooit eerder gedaan. Mss valt het tegen maar heb allemaal koopjes. Voor hetzelfde geld ben ik er echt blij mee. En voor mij de kans om wat duurders te kopen. Dat rokje van jottum ook zooo leuk
Maar voor 2hands 20 euro ???
Link :
Weet je wat ik een keer gedaan heb? Mp kleding gezocht. Een merino wollen vest in petrol van Fred en Ginger. Een wollen zwart wit heel hip jurkje ( was ook duur ) en misschien een hip jasje. Oja en een trui die 80 euro was, ook wol cashmere en bloemenNooit eerder gedaan. Mss valt het tegen maar heb allemaal koopjes. Voor hetzelfde geld ben ik er echt blij mee. En voor mij de kans om wat duurders te kopen. Dat rokje van jottum ook zooo leuk
Maar voor 2hands 20 euro ???
Link :
woensdag 31 augustus 2011 om 15:23
http://kind-baby.marktpla ... lauwe-rok-van-jottum.html
Fred en ginger heeft trouwens een of andere retro collectie voor winter 2011
Wat een opties zeg... meiden
Fred en ginger heeft trouwens een of andere retro collectie voor winter 2011
Wat een opties zeg... meiden
woensdag 31 augustus 2011 om 15:56
Jaaaaa, oudste is weer thuis! En hij heeft het zo leuk gehad!
Allemaal leuke dingen gedaan op het strand enzo! Top!
Ik heb het ook nooit gedaan, Viool, mp kleertjes. Maar als het er nog mooi uitziet: gelijk heb je! Want dan heb je mooie koopjes gedaan!
Welke sokken gebruiken jullie voor de kleintjes? Ik had eerst altijd Bonnie Doon, want die blijven echt goed aanzitten. Alleen verkoopt het winkeltje waar ik ze haalde die sokjes niet meer. Nu Hema gekocht. Verechillende soorten, maar...kruip, kruip en de sokken zijn alweer uit. Iemand tips voor sokken die aanblijven zitten?
En nog iets: doen jullie gewoon sokjes bij een legging?? Ik vind maillots even niet zo praktisch, zo'n geworstel om aan te trekken momenteel. En leggings vind ik ook leuker. Maar ja, met sokjes eronder?
Jaja, wat een wereldproblemen brengt zo'n dochter met zich mee!
Allemaal leuke dingen gedaan op het strand enzo! Top!
Ik heb het ook nooit gedaan, Viool, mp kleertjes. Maar als het er nog mooi uitziet: gelijk heb je! Want dan heb je mooie koopjes gedaan!
Welke sokken gebruiken jullie voor de kleintjes? Ik had eerst altijd Bonnie Doon, want die blijven echt goed aanzitten. Alleen verkoopt het winkeltje waar ik ze haalde die sokjes niet meer. Nu Hema gekocht. Verechillende soorten, maar...kruip, kruip en de sokken zijn alweer uit. Iemand tips voor sokken die aanblijven zitten?
En nog iets: doen jullie gewoon sokjes bij een legging?? Ik vind maillots even niet zo praktisch, zo'n geworstel om aan te trekken momenteel. En leggings vind ik ook leuker. Maar ja, met sokjes eronder?
Jaja, wat een wereldproblemen brengt zo'n dochter met zich mee!
woensdag 31 augustus 2011 om 17:50
Rikst ik snap het probleem, so wie so als je goed op meisjes let zie je vaak dat ze rare combi's aan hebben met sokken / schoenen / leggings. Of maillot met open schoentjes/ flatjes etc ja wat moet je soms ook.
Ik vind maillots fijn voor de voetjes ( warm) maar ook gevaarlijk ( vallen ) dan moeten ze weer sloffen. Lastig !!
Ootje heeft van alles.
Rikst wat fijn dat het kamp zo leuk was !
Vandaag 2x eendjes gevoerd, is zo gezellig haha. Uitje van de dag
Ik vind maillots fijn voor de voetjes ( warm) maar ook gevaarlijk ( vallen ) dan moeten ze weer sloffen. Lastig !!
Ootje heeft van alles.
Rikst wat fijn dat het kamp zo leuk was !
Vandaag 2x eendjes gevoerd, is zo gezellig haha. Uitje van de dag