Ik mis mijn blog!
donderdag 1 september 2011 om 11:02
Het is al minstens 10 minuten geleden, dus met trillende vingers typ ik het adres van mijn weblog in om te zien of hij eindelijk weer online staat. Het inmiddels overbekende wit-met-oranje beeldscherm verschijnt in beeld, gevuld met de nog overbekendere Sanomaspeak: tegenvallers, niet volgens verwachtingen, excuses, migratie, automatisering, falende script, handmatig overzetten, meer werk dan gedacht, vertraging, etc. etc.
Mijn hoofd loopt over met verhalen, maar mijn mogelijkheden zijn beperkt:
- Ik kan een andere plek op internet zoeken kan, maar dan heb ik het gevoel dat mijn leven versnippert.
- Graffiti spuiten lucht op, maar wordt weer niet gewaardeerd door buren en justitie en zo
- Een boek schrijven doet iedereen al en is zo vorige eeuw
Ik red me dus met de verhalen opschrijven en aan mezelf mailen. Dan kan ik straks extra blogs plaatsen. Maar ja, dat is voor straks en lost mijn acute probleem niet op.
Dus open ik maar weer eens een topic op een ander Sanomaplatform.
En typ ik over 10 minuten maar weer het adres van mijn blog in.
Het is niet veel, maar het is schrijven en alle beetjes helpen.
Wie heeft nog meer een blog bij web-log.nl en mist het schrijven?
Mijn hoofd loopt over met verhalen, maar mijn mogelijkheden zijn beperkt:
- Ik kan een andere plek op internet zoeken kan, maar dan heb ik het gevoel dat mijn leven versnippert.
- Graffiti spuiten lucht op, maar wordt weer niet gewaardeerd door buren en justitie en zo
- Een boek schrijven doet iedereen al en is zo vorige eeuw
Ik red me dus met de verhalen opschrijven en aan mezelf mailen. Dan kan ik straks extra blogs plaatsen. Maar ja, dat is voor straks en lost mijn acute probleem niet op.
Dus open ik maar weer eens een topic op een ander Sanomaplatform.
En typ ik over 10 minuten maar weer het adres van mijn blog in.
Het is niet veel, maar het is schrijven en alle beetjes helpen.
Wie heeft nog meer een blog bij web-log.nl en mist het schrijven?
Spreuken 18:2
donderdag 1 september 2011 om 12:03
IK!
ik hou al sinds 2008 een blog bij over mijn ziekte en toen hij vorige week van het scherm verdween en er alleen een witte pagina te zien was, kregen verschillende volgers (familie en vrienden) wel een hartverzakking......
Ik wil eigenlijk helemaal niet verhuizen, ik wil gewoon mijn blog terug. Wat een amateuristisch zooitje is het. Dat is nu mijn mening omdat er helemaal niet goed gecommuniceerd wordt over wat er gebeurd. Ik werkte ook in de IT en ik weet hoe mis zo'n project kan gaan. Ik heb het idee dat er helemaal niet getest is vooraf.
Anyway, ik hoop alleen maar heel hard dat de blog weer snel online komt, maar ik vrees het ergste (want er is al een tijd geen bericht geweest).
ik hou al sinds 2008 een blog bij over mijn ziekte en toen hij vorige week van het scherm verdween en er alleen een witte pagina te zien was, kregen verschillende volgers (familie en vrienden) wel een hartverzakking......
Ik wil eigenlijk helemaal niet verhuizen, ik wil gewoon mijn blog terug. Wat een amateuristisch zooitje is het. Dat is nu mijn mening omdat er helemaal niet goed gecommuniceerd wordt over wat er gebeurd. Ik werkte ook in de IT en ik weet hoe mis zo'n project kan gaan. Ik heb het idee dat er helemaal niet getest is vooraf.
Anyway, ik hoop alleen maar heel hard dat de blog weer snel online komt, maar ik vrees het ergste (want er is al een tijd geen bericht geweest).