Regels toewijzing huurwoning vrije sector?
donderdag 1 september 2011 om 19:47
quote:mamasam schreef op 01 september 2011 @ 19:36:
Zoals bijvoorbeeld een doelgroep bepalen met een inkomen van boven de ¤33.600 (grens sociale huurwoning) maar niet meer dan ¤ 45.000. Ik hoop dat iemand een antwoord heeft, Google levert niets op, ook postbus 51, en de gemeente waarin in woon niet.Ja, dat mogen ze. Juist om de groep die net boven de sociale-huurwoninggrens zitten, tegemoet te komen.
Zoals bijvoorbeeld een doelgroep bepalen met een inkomen van boven de ¤33.600 (grens sociale huurwoning) maar niet meer dan ¤ 45.000. Ik hoop dat iemand een antwoord heeft, Google levert niets op, ook postbus 51, en de gemeente waarin in woon niet.Ja, dat mogen ze. Juist om de groep die net boven de sociale-huurwoninggrens zitten, tegemoet te komen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 1 september 2011 om 20:12
donderdag 1 september 2011 om 20:12
Dit is van dekey.nl (woningcorporatie)
Om voor een vrije sector huurwoning in aanmerking te komen hoeft u zich niet inschrijven bij WoningNet. Er is geen wachtlijst voor vrije sector-woningen. U dient te voldoen aan de volgende voorwaarden:.
Uw netto maandinkomen is minimaal 3x de bruto huurprijs.
U heeft een vast inkomen uit een dienstverband danwel een eigen bedrijf.
Geen groepen studenten of groepen vrienden.
Om voor een vrije sector huurwoning in aanmerking te komen hoeft u zich niet inschrijven bij WoningNet. Er is geen wachtlijst voor vrije sector-woningen. U dient te voldoen aan de volgende voorwaarden:.
Uw netto maandinkomen is minimaal 3x de bruto huurprijs.
U heeft een vast inkomen uit een dienstverband danwel een eigen bedrijf.
Geen groepen studenten of groepen vrienden.