probleem met wachtwoord blackberry
vrijdag 2 september 2011 om 12:04
k heb mijn telefoon extra beveiligd met een wachtwoord..dit is hetzelfde als de pincode. Je hebt 10 pogingen en het bestaat uit 4 cijfers. Ik heb dus 9 keer een foute combinatie ingevoerd en heb nog 1 kans. Het probleem is dat ie vraagt om eerst het woord 'blackberry' in te vullen en daarna het wachtwoord. Maar als ik nou het wachtwoord invul dan komen er automatisch letters ipv cijfers te staan, dit was eerder nooit zo. Als ik alsnog met de alt-knop er cijfers van maak zegt ie dat het het een onjuist wachtwoord is.
Help! Sorry voor het wazige verhaal..herkent iemand dit?
Help! Sorry voor het wazige verhaal..herkent iemand dit?
vrijdag 2 september 2011 om 13:55
Ho stop! Niet resetten! Ik heb dit ook gehad, helemaal in paniek 9 keer het verkeerde ingetypt, tiende keer lukte het wel op de volgende manier: Typ gewoon het wachtwoord in zoals je dat altijd doet, zonder alt oid. Het bestaat dan inderdaad uit letters.
Als je het wachtwoord voor je simkaart intypt zijn het cijfers, maar het wachtwoord van je telefoon is in letters. Dit wist ik eerst ook niet maar vandaar dus de verwarring denk ik.
Als je het wachtwoord voor je simkaart intypt zijn het cijfers, maar het wachtwoord van je telefoon is in letters. Dit wist ik eerst ook niet maar vandaar dus de verwarring denk ik.