Die rottige Ribba!

03-09-2011 09:02 7 berichten
Ik heb laatst drie Ribba wissellijsten bij Ikea gekocht.

Helaas hebben die een nieuw 'verbeterd' systeem om de lijst aan de achterkant dicht te maken. Er zitten zwarte plactic driepootjes bij die je eerst onder de rand schuift en dan een kwartslag draait.

Mijn probleem: aan de ene kant van de lijst heb je wat meer ruimte, daar lukt het wel. Maar aan de andere kant van de lijst lukt het totaal niet om ze er tussen te schuiven, laat staan te draaien. Zelfs niet met geweld (= hamer).

Alledrie hebben ze hetzelfde probleem, dus het is geen productiefoutje. Bij wie is het wel gelukt en wat is de geheime truc?
Alle reacties Link kopieren
Wat gemeen van Ikea. Ik heb de oude versies, dus geen idee. Er is een ikea klantenservicelijn en je kunt er altijd mee terug naar de winkel gaan.
Heeft je man er al naar gekeken?

Mijn vriend? Die was degene die het met een hamer geprobeerd heeft. Meestal is zijn ruimtelijk inzicht beter dan de mijne, maar niet als het om Ikea gaat.

Terug naar de winkel is geen optie: heb net met heel veel moeite een stoffen afbeelding in de lijsten vastgemaakt.

Hmmm, toch maar Ikea bellen dan.
Alle reacties Link kopieren
Is de stoffen afbeelding misschien te dik voor de lijst waardoor hij niet meer goed afgesloten kan worden?

Maar waarom doe je niet de bevestigingdingetjes erin die je er in krijgt en voor die andere hoeken zoek je een houtje wat er tussen past?
Dat wat Gravinnetje zegt lijkt me heel logisch.
Gravinnetje: je bent een genie. Dank je wel voor het meedenken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven