Worsteling met de liefde...

03-09-2011 19:02 61 berichten
Bericht verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik heb je verhaal niet helemaal uitgelezen omdat ik het te lang vind, maar wil je wel waarschuwen dat je jezelf en de andere personen in je verhaal wel heel herkenbaar maakt. Misschien wat details veranderen/weglaten?
Ga in therapie!
Sorry maar je OP is echt heeeel veel te lang! Kon er niet door heen komen. Verder wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik vraag me na het lezen van je bericht vooral af hoelang je nou eigenlijk bezig bent geweest met het typen?

Het kon veel korter;

Drie jaar geleden een vent leren kennen die steeds kijkt en wat flirt.

Hij heeft een vriendin, jij hebt een vriend én jij denkt verliefd te zijn op de wildvreemde vriendelijke flirt, maar ként hem helemaal niet. Laat gaan laat gaan dus.
Jee wat een lang verhaal, kun je een samenvatting geven?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Madhe schreef op 03 september 2011 @ 19:10:

Ik vraag me na het lezen van je bericht vooral af hoelang je nou eigenlijk bezig bent geweest met het typen?

Het kon veel korter;

Hij heeft een vriendin, jij hebt een vriend én jij denkt verliefd te zijn op de wildvreemde vriendelijke flirt, maar ként hem helemaal niet. Laat gaan laat gaan dus.

Oh is dat het.

Laten gaan die jongen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Nou heb het boek uit hoor.. Verder; volg je gevoel, als je nu al denkt dat het met je huidige vriend niets wordt, steek er dan verder ook geen verloren energie meer in, maar verwacht ook niet opeens de man van je dromen als je toch poolshoogte gaat nemen bij die andere (je weet wel, snap je het nog.. ?)
Kristel, als je 28 jaar bent - ben je geen meid meer; gedraag je dan ook niet als zodanig. En als je je dan toch zo wilt gedragen, prima, maar draag dan ook de consequenties.
Vaag verhaal.
Wat een drama...
Je bent 28 en sinds je 25e vind je een jongen leuk omdat hij jou leuk leek/lijkt te vinden.

Blijkbaar vinden jullie elkaar (of één van de twee) niet leuk genoeg of zijn jullie niet zo volwassen, want in plaats van op elkaar af te stappen, laten jullie het bij kijken en flirten.

Bepaal voor jezelf wat je wilt. Wil je contact met hem? Stap er dan op af. Vind je dat je dat niet kunt maken omdat hij een vriendin heeft? Stap er dan niet op af en stop met erover te fantaseren.
En een worsteling met de liefde vind ik dit overigens niet. Dat loeren op afstand heet toch geen liefde?
quote:jo12345 schreef op 03 september 2011 @ 19:08:

Sorry maar je OP is echt heeeel veel te lang! Kon er niet door heen komen. Verder wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.Even offtopic hoor, want vond je post ook een beetje lang en verwarrend... maar kan iemand mij de referenties van Wuiles doorgeven? Ik heb niet helemaal helder waarom we de wet eigenlijk precies geaccepteerd hebben.
Ik zou hem gaan bellen en dan snel ophangen, en heel vaak langs zijn huis lopen, en briefjes in zijn bus doen van 'een geheime aanbidder'.

Als dat zijn aandacht niet trekt, zou ik zijn konijn/hond/poes/cavia in de snelkookpan stoppen.

Grow up! Je bent 28, geen 14.
quote:Fiorah schreef op 03 september 2011 @ 19:36:

[...]

Even offtopic hoor, want vond je post ook een beetje lang en verwarrend... maar kan iemand mij de referenties van Wuiles doorgeven? Ik heb niet helemaal helder waarom we de wet eigenlijk precies geaccepteerd hebben.Hoe langer de posting = hoe kanslozer de missie. Tot nu toe ben ik heel zelden de uitzondering op de regel tegen gekomen
quote:mapenzi schreef op 03 september 2011 @ 19:15:

Nou heb het boek uit hoor..
Je hebt last van het leeftijdsverschil met je huidige vriend, schrijf je. Maar in deze post Kim je zelf véél jonger over dan 23.
Wat een mooi verhaal, serieus!

Zoek contact met je mysterieuse man en ga ervoor! Ik vind de reacties over dat je 28 bent onnodig en onaardig, alsof je dan niet dit probleem mag hebben? Maar je bent wel 28 dus tijd om te kiezen wat je met je leven wilt! Maak die keus en ga er voor!

Kun je niet aan je moeder vertellem dat je met je huidige vriend geen toekomst ziet en dat je interesse in de mysterieuse man zo groot is? Je moeder kent jou en de betrokkenen en heeft vast een mening die je kan helpen of is je ma niet de juiste hulp hierbij?
Kim = kom

Stomme autocorrectie.
quote:Madhe schreef op 03 september 2011 @ 19:10:

Het kon veel korter;

Hij heeft een vriendin, jij hebt een vriend én jij denkt verliefd te zijn op de wildvreemde vriendelijke flirt, maar ként hem helemaal niet. Laat gaan laat gaan dus.Dank voor de samenvatting...
Dankjewel just4helpverliefd ;)
quote:Fiorah schreef op 03 september 2011 @ 19:36:

[...]

Even offtopic hoor, want vond je post ook een beetje lang en verwarrend... maar kan iemand mij de referenties van Wuiles doorgeven? Ik heb niet helemaal helder waarom we de wet eigenlijk precies geaccepteerd hebben.
Kristel, misschien kun je even aangeven wat voor reacties je het liefste wilt. Dan passen we al onze reacties daar op aan.
quote:kristel2607 schreef op 03 september 2011 @ 20:09:

Jezus zeg wat een onaardige reacties allemaal!! en dat is nog zacht uitgedrukt!! die personen hebben naar mij idee geen ruggengraat! De enige persoon die normaal kan reageren op mijn bericht is just4helpverliefd, dankjewel hoor! :-)Moet je gewoon een iets volwassener post schrijven. Er is geen doorkomen aan, aan dit Tina-verhaal
Sommige vrouwen zouden blij zijn als ze voor 10 jaar jonger werden aangezien...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven