Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee, op het moment dat manlief de vuurkorf wilde aansteken werd ik zo moe dat ik mijn bed ben gaan opzoeken .

Spruitjes ? Het is hier dertig graden, we hebben net pasta gegeten in de tuin op het terras, de boys plonzen nu in het zwembadje en schommelen. En vanmiddag picknick gedaan in een mooi park met speeltuin. Dat is heeeeeeel wat anders dan spruitjes .
Star, Starman morgen eerste dag? Of vorige week al begonnen? En jij ook weer van start? Dat zal wennen zijn.......
Spruitjes, lekker, is het wel weer voor ja.

30 graden Jin, lekkerrr

Leuk dat je er weer bent Amalia.
Mijn kleine apie kan niet slapen.. Hij vindt het spannend voor morgen. Gos
Morgen begint school weer Bam? Ach gossie, is ook een hele happening! Bij ons alweer de derde week!
Ja morgen begint school weer. Ik denk dat hij er tegen op ziet aan 1 kant omdat zijn beste vriend, inmiddels op een andere school zit. Maar hij is ook wel weer heel enthousiast, hij roept al 3 weken dat hij naar school wil..

Derde week alweer, dat gaat snel.
Was het nog maar 30 graden hier. Ghe ghe slapen ipv vuurkorf

Starman begint morgen ja, ik ook weer, totaal geen zin nog.

Slaapt Juul inmiddels Bam?
Sterkte Star! Starman nerveus?

Bam, ach dat had je geschreven, het zal best wennen zonder beste vriendje, maar kan me voorstellen dat hij er tegen op ziet. Slaapt ie?
Ik durf niet te bewegen.. elke keer als ik beweeg, dan is het Mama ik ben nog wakker, ik kan niet slapen..
dus geen idee, wilde ik zeggen, haha
Het is iig stil Bam dus.

Jin, ja heel erg nerveus. Ben ik niet gewend van hem.
ohh Starman nieuwe baan ja.. Ik lees er gewoon over heen.

Wens hem maar succes. is hij aan het nagelkauwen?

Ja het is stil, maar dat is het steeds tot ik dus beweeg, grijns..
Ach gosje, Starman nerveus, Bammie d'r koter nerveus. De kinderen van Star, Mamax, Compu en Hellus wel oke en zin in school????
Koter zin in school ja. Ook nog wakker, nog in vakantiemodus.

Zal succes doorgeven dank
Van mij ook!
Oh en die irritante reclame hiernaast van Pomp de Lux zat ik dus al de hele dag te negeren... Bedankt...
Ik dus ook...

Dus star ook bedankt namens mij

stoere jas
ohh dat is ook nog behoorlijk laat, maar dat is wel vaker toch?

Hier slaapt ie inmiddels ook... zal wel om 6 uur aan mijn bed staan vermoed ik zo...
Hoi allen!

Zo, de eerste schooldag is gestart. En ik vind het heerlijk!

Was erg druk met de laatste weken CV erbij. Ik was zo snauwerig. Nu weer aan de bak in huis, alles is blijven liggen.

Hel, Amalia en Bam ook weer veilig terug lees ik, mooi.

Enka, blauw gips weer, stoer! Hoor je deze week meer begrijp ik? Gaat het wat op school ermee?

Dus toch wel wat hinder van de afbouw, Mal?

Gave avatar heb je weer!!

Ben nu een boek aan het lezen van Stephanie Kaars, ken je dat?

Ben trouwens op zoek naar de weblog over het kindje met epilepsie, heb je die nog bij je favo's staan-->inmiddels gevonden!

Zwaar irritant, het zorgkantoor heeft nu al 3 maanden onze papieren onder de loep. En we zijn allang gestart met de begeleiding van CG. Betekent dat we honderden euro's moeten betalen vooruit (aan de begeleiders). Laat ik dat nou na de vakantie net niet hebben grrrr...

Net twee uur geleden alweer, de jongens naar school gebracht. Ze vonden het toch wel spannend hoor, de nieuwe school. Zometeen thuis een broodje eten, vanaf morgen blijven ze elke dag behalve de woensdag over. Dan moet ik ook weer aan de gang

Amaal en Jin, 30-35 graden wil ik allemaal niet horen! We hebben vrijdag en zaterdag er even aan mogen snuffelen, maar toen was het ook weer klaar

Wij hebben de vakantietijd nuttig besteed, maar volgend jaar gaan we weer weg. Zo'n hele vakantie thuis is niet ons ding. Waarschijnlijk gaan we naar jouw camping Suus! Het ziet er erg goed uit in ieder geval!
Leuk die blauwe jas inderdaad Bam.

Ik had voor Ceetje ook een leuke gezien, olijf-kleurig met zwarte strepen.

O gezellig Mamax, die van Suus heb ik ook al op het oog voor volgend jaar

Ik heb ze al gemaild voor een prijslijst, maar die is nog niet beschikbaar.
Leuk joh, eerste dag terug en systeem lijkt te zijn overleden. Nou ja, wel even rustig inkomen zo
Ah, de laatste kindjes vandaag ook weer naar school. Wij hebben er al 2 weken op zitten.

Star, succes vandaag voor Starman, altijd spannend weer zo op een nieuwe werkvloer. Hoe doen jullie het nu met zijn uren en jouw werk?

Compu, oei, dat is wel vervelend van het zorgkantoor. Wij hebben laatst grote controle gehad, gelukkig was alles goed (toch wel zenuwslopend met al die bedragen). Dat wisten we zelf ook al wel, maar ja.

Bam, haha Juul was wel heel zenuwachtig dat hij niet kon slapen, hoe laat was hij wakker? Fijn dat jullie vakantie leuk was.

Amalia, leuk dat jij er ook weer bent

Wij hebben zaterdag deze bank gekocht, was een beetje een snelle actie omdat hij alleen dan nog in de aanbieding was. Ik moet zo nog even terug om goed de kleuren te bekijken, ik denk dat het dark chocolate wordt (die naam doet me al watertanden)

Denk dat de mevrouw trouwens wel heel klein is hoor.

Stressed is just desserts spelled backwards
Ik ben uitgegaan van de prijzen van dit jaar, zoveel zal het niet schelen lijkt mij. Wij gaan nog 1 keer een poging wagen met de vouwwagen, hebben we weer niet het weer wat we willen dan gaat hij weg en ga ik alleen nog met het vliegtuig weg. Wanneer wil jij volgend jaar? Wij zitten aan de bouwvak vast. Zou wel lachen zijn, een vivameeting aan het Gardameer

Al wat van Starman gehoord hoe het gaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven