Good Luck
zondag 4 september 2011 om 18:31
Nee, op het moment dat manlief de vuurkorf wilde aansteken werd ik zo moe dat ik mijn bed ben gaan opzoeken .
Spruitjes ? Het is hier dertig graden, we hebben net pasta gegeten in de tuin op het terras, de boys plonzen nu in het zwembadje en schommelen. En vanmiddag picknick gedaan in een mooi park met speeltuin. Dat is heeeeeeel wat anders dan spruitjes .
Spruitjes ? Het is hier dertig graden, we hebben net pasta gegeten in de tuin op het terras, de boys plonzen nu in het zwembadje en schommelen. En vanmiddag picknick gedaan in een mooi park met speeltuin. Dat is heeeeeeel wat anders dan spruitjes .
zondag 4 september 2011 om 20:37
maandag 5 september 2011 om 09:46
Hoi allen!
Zo, de eerste schooldag is gestart. En ik vind het heerlijk!
Was erg druk met de laatste weken CV erbij. Ik was zo snauwerig. Nu weer aan de bak in huis, alles is blijven liggen.
Hel, Amalia en Bam ook weer veilig terug lees ik, mooi.
Enka, blauw gips weer, stoer! Hoor je deze week meer begrijp ik? Gaat het wat op school ermee?
Dus toch wel wat hinder van de afbouw, Mal?
Gave avatar heb je weer!!
Ben nu een boek aan het lezen van Stephanie Kaars, ken je dat?
Ben trouwens op zoek naar de weblog over het kindje met epilepsie, heb je die nog bij je favo's staan-->inmiddels gevonden!
Zwaar irritant, het zorgkantoor heeft nu al 3 maanden onze papieren onder de loep. En we zijn allang gestart met de begeleiding van CG. Betekent dat we honderden euro's moeten betalen vooruit (aan de begeleiders). Laat ik dat nou na de vakantie net niet hebben grrrr...
Zo, de eerste schooldag is gestart. En ik vind het heerlijk!
Was erg druk met de laatste weken CV erbij. Ik was zo snauwerig. Nu weer aan de bak in huis, alles is blijven liggen.
Hel, Amalia en Bam ook weer veilig terug lees ik, mooi.
Enka, blauw gips weer, stoer! Hoor je deze week meer begrijp ik? Gaat het wat op school ermee?
Dus toch wel wat hinder van de afbouw, Mal?
Gave avatar heb je weer!!
Ben nu een boek aan het lezen van Stephanie Kaars, ken je dat?
Ben trouwens op zoek naar de weblog over het kindje met epilepsie, heb je die nog bij je favo's staan-->inmiddels gevonden!
Zwaar irritant, het zorgkantoor heeft nu al 3 maanden onze papieren onder de loep. En we zijn allang gestart met de begeleiding van CG. Betekent dat we honderden euro's moeten betalen vooruit (aan de begeleiders). Laat ik dat nou na de vakantie net niet hebben grrrr...
maandag 5 september 2011 om 10:45
Net twee uur geleden alweer, de jongens naar school gebracht. Ze vonden het toch wel spannend hoor, de nieuwe school. Zometeen thuis een broodje eten, vanaf morgen blijven ze elke dag behalve de woensdag over. Dan moet ik ook weer aan de gang
Amaal en Jin, 30-35 graden wil ik allemaal niet horen! We hebben vrijdag en zaterdag er even aan mogen snuffelen, maar toen was het ook weer klaar
Wij hebben de vakantietijd nuttig besteed, maar volgend jaar gaan we weer weg. Zo'n hele vakantie thuis is niet ons ding. Waarschijnlijk gaan we naar jouw camping Suus! Het ziet er erg goed uit in ieder geval!
maandag 5 september 2011 om 10:51
Ah, de laatste kindjes vandaag ook weer naar school. Wij hebben er al 2 weken op zitten.
Star, succes vandaag voor Starman, altijd spannend weer zo op een nieuwe werkvloer. Hoe doen jullie het nu met zijn uren en jouw werk?
Compu, oei, dat is wel vervelend van het zorgkantoor. Wij hebben laatst grote controle gehad, gelukkig was alles goed (toch wel zenuwslopend met al die bedragen). Dat wisten we zelf ook al wel, maar ja.
Bam, haha Juul was wel heel zenuwachtig dat hij niet kon slapen, hoe laat was hij wakker? Fijn dat jullie vakantie leuk was.
Amalia, leuk dat jij er ook weer bent
Wij hebben zaterdag deze bank gekocht, was een beetje een snelle actie omdat hij alleen dan nog in de aanbieding was. Ik moet zo nog even terug om goed de kleuren te bekijken, ik denk dat het dark chocolate wordt (die naam doet me al watertanden)
Denk dat de mevrouw trouwens wel heel klein is hoor.
Star, succes vandaag voor Starman, altijd spannend weer zo op een nieuwe werkvloer. Hoe doen jullie het nu met zijn uren en jouw werk?
Compu, oei, dat is wel vervelend van het zorgkantoor. Wij hebben laatst grote controle gehad, gelukkig was alles goed (toch wel zenuwslopend met al die bedragen). Dat wisten we zelf ook al wel, maar ja.
Bam, haha Juul was wel heel zenuwachtig dat hij niet kon slapen, hoe laat was hij wakker? Fijn dat jullie vakantie leuk was.
Amalia, leuk dat jij er ook weer bent
Wij hebben zaterdag deze bank gekocht, was een beetje een snelle actie omdat hij alleen dan nog in de aanbieding was. Ik moet zo nog even terug om goed de kleuren te bekijken, ik denk dat het dark chocolate wordt (die naam doet me al watertanden)
Denk dat de mevrouw trouwens wel heel klein is hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 5 september 2011 om 10:52
Ik ben uitgegaan van de prijzen van dit jaar, zoveel zal het niet schelen lijkt mij. Wij gaan nog 1 keer een poging wagen met de vouwwagen, hebben we weer niet het weer wat we willen dan gaat hij weg en ga ik alleen nog met het vliegtuig weg. Wanneer wil jij volgend jaar? Wij zitten aan de bouwvak vast. Zou wel lachen zijn, een vivameeting aan het Gardameer
Al wat van Starman gehoord hoe het gaat?
Al wat van Starman gehoord hoe het gaat?