schoonfamilie

04-09-2011 20:26 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog leuke/grappige of misschien wel ergenis verhalen over zijn of haar schoonfamilie?? Ben benieuwd!!;)
Waarom wil je dat weten? (behalve jenieuwsgierigheid?)
Ik denk dat iedereen dat soort verhalen wel heeft.

Ik ga ze niet hier opschrijven, de fun daaraan beleef ik wel met mijn vriendinnen of in de kroeg...
Als jij nou eens aftrapt Suusi
Als dit een brand je schoonouders af topic is, heb je niets aan mij. Mijn schoonouders hebben vandaag, op hun enige vrije dag in de week op mijn dochtertje gepast, omdat mijn man moest werken en ik een ontsteking in mijn kaak heb.

Nu is op je kleindochter passen geen straf (ha, mijn dochter is nu ook nog een lief engeltje) maar misschien hadden ze zelf ook wel plannen gehad voor de middag.

Hetzelfde afgelopen donderdag, dochter heeft bij schoonouders gelogeerd omdat ik met een vriendin wilde afspreken.

Verder zijn het hele lieve, warme mensen en ik ben echt dol op ze!
Mijn schoonouders hebben nooit kinderen kunnen krijgen en komen ook niet voor adoptie in aanmerking. Ik leef met ze mee.
Nou dan vertel ik wel, ik loop er toch al heel de dag mee rond.

Gisteren met mijn schoonfamilie (schoonmoeder en haar vriend, broer van man en vrouw plus hun kinderen) naar het Safari Park geweest. De vriend van mijn schoonmoeder zit in een rolstoel en is niet helemaal helder meer. Nu gaat het in het safaripark heuveltje op, heuveltje af en mijn schoonmoeder liep te zuchten achter de rolstoel, ik aangeboden om te ruilen. Een kinderwagen is niet zo zwaar als een volwassen man in rolstoel, bovendien had ik geen last van de warmte en mijn schoonmoeder wel. Maar dat hoefde niet. Steeds bovenop een heuveltje riep de vriend van mijn schoonmoeder dat los moest laten dan rolde hij vanzelf wel naar beneden en dat deed ze dan ook. Dat ging met een rotgang, de eerste keer schrok ik er een beetje van dat ze losliet. Dus ik zeg tegen mijn schoonmoeder dat ze dat toch niet kon doen, dat er ongelukken zouden komen. Welnee zegt ze, hij wil dat toch zelf. Ook de tweede keer riep ik iets in de zin van dat dat toch niet kan. Maar ze deed dat toch, het ging maar net goed.

De derde keer was het heuveltje echt flink en weer liet ze de rolstoel los, en tja toen ging het dus mis. Vriend van schoonmoeder keihard naar beneden, botst tegen een afzetting en valt hard om. Gelukkig 'alleen' zijn gezicht open gehaald. Ik schrok nogal, mijn schoonzus ook en er kwamen meteen mensen aangerend om te helpen. Mijn schoonmoeder haalt haar schouders op en zegt dat hij toch zei dat hij dat wilde.

Ik was erg geschrokken en lichtelijk in shock. Ik denk dat vriend van schoonmoeder er goed vanaf gekomen is met alleen een geschaafd gezicht.

Mijn man zat op dat moment met de oudere kinderen in de safaribus en tja hij was er niet bij.

Pff, op stap met mijn schoonfamilie, ik ben er weer even klaar mee.
Ik was gewoon nieuwschierig mensen! Bedoel je eigen familie zoek je niet uit! Daar heb je mee te leren leven. Maar schoonfamilie is toch wel iets anders! Maar goed als je niet wilt reageren enzo reageer dan ook niet met stomme antwoorden als van; als dit een brand je schoonfamilie af topic is dan pas ik! Hou dan gewoon dat kleine 'niet slaan op het topic' antwoord voor je en klik gewoon verder naar een ander onderwerp wat wel je aandacht heeft!! Bvd!!

Oe best link van die rolstoel loslaten. Je kan dan zelf schade krijgen maar wat als je een ander iemand had aangereden? Of een klein kindje! Brrr
Suusi, ik wil best een duit in het zakje doen hoor. Maar het is hier gebruikelijk dat TO zelf minimaal aftrapt als er zo'n topic geopend wordt.
Na Reisa wat een raar verhaal! Soms snap ik mensen gewoon niet...

Ik heb niet echt verhalen over schoonfamilie, ben al een tijd lekker single. TO heb je zelf een verhaal?
Ik heb de meest lieve schoonouders! Ze staan altijd voor hun kinderen+ aanhang klaar, mijn ouders wonen 180 km bij mij vandaan dus daar ben ik niet 1.2.3. Deze winter stond ik met een lege accu om. 5 uur s'morgens en ze waren er binnen 10 minuten :Imao:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven