Welk topic vind jij het leukst.

05-09-2011 17:09 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af welk topic jullie het leukst vinden. Maak elkaar blij door hier de leukste topic neer te zetten.

Ik vind "EAUSM: vertalers, citaten, unbannables, glazen bollen" het leukste topic. Geweldig om te lezen hoe mensen woorden of spreekwoorden kunnen verhaspelen en vervolgens het commentaar dat er bij geschreven wordt
Cynthiao topics
Snaveltjes natuurlijk!
Counting your Blessings (kom bij de BEO) en verder veel topics op de eetpijler en op entertainment. Niet echt favorieten, gewoon, veel leuks te lezen.
Help, verliefd! Natuurlijk!!! En m'n eigen lijn topic!
EAUSM en onflatteuze celebs, die check ik dagelijks.
quote:Flowerfield schreef op 05 september 2011 @ 17:13:

Snaveltjes natuurlijk! Wat is dat
Gisteren pas ontdekt en nu al verslaafd: EAUSM !!

Altijd gedacht dat het een kletstopic was en nooit de moeite genomen om er eens rond te neuzen. Grote fout !!

Ik ben ook een tijdlang vrij aktief geweest op Aktueel maar daar kom ik nu (bewust) veel minder. Geen zin meer in zeg maar.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik vind veel leuk. EAUSM inderdaad en de Fashionistas; veel van geleerd op modegebied.
quote:Donkeyshot schreef op 05 september 2011 @ 17:31:

Altijd gedacht dat het een kletstopic was en nooit de moeite genomen om er eens rond te neuzen. Grote fout !!

Dat heb ik ook lange tijd gedacht, maar nu is dat het topic dat ik het vaakst bekijk.

En het gtst-topic natuurlijk, lekker een beetje zeveren over Moredyke en zijn bewoners
help, verliefd!

Wat een heerlijk feel good topic
De flitsende forum tantes uiteraard
Het gras aan de overkant is niet groen.
De Bewust Kinderlozen lees ik iedere dag trouw en soms post ik er ook, al ben ik geen echte kletstopic-poster.

"Help verliefd" vond ik erg leuk toen er nog gemaild werd, nu verlies ik mijn interesse merk ik.

En mijn favoriet zijn topics over het forum: bijv. over veel voorkomende forumdooddoeners, wat vind je van mijn avatar, foto's van andere forummers, zeuren over beleid en trollen, enz. Een kijkje in de keuken van het forum zeg maar
quote:Bubbles777 schreef op 05 september 2011 @ 17:15:

Help, verliefd! Natuurlijk!!!

Same here!

Wat kan de liefde toch mooi zijn.... zucht....
Moderator Overig

De Landhuis topics natuurlijk!
Afgrijselijke kindernamen

Peuterhumor

Foto's van de celebs kijk ik regelmatig op.
Afvallen door middel van een maagband of GBP, bijna elke dag post ik daar wel iets

Masterchef Australia deel 3
quote:Donkeyshot schreef op 05 september 2011 @ 17:31:

Ik ben ook een tijdlang vrij aktief geweest op Aktueel maar daar kom ik nu (bewust) veel minder. Geen zin meer in zeg maar.Want? Zoek anders nieuwe leuke mensen bij Actueel en ga weer lekker discussiëren (Ik heb er vrij weinig verstand van moet ik bekennen, maar vind het altijd reuze interessant om te lezen )
De topics op entertainment over zwangeren en onflatteuzen in de showbizz.

En mijn eigen kletsgroepje uiteraard.
Grief is just love with nowhere to go
Ik fladder overal een beetje doorheen. Heb niet echt een favoriet topic (zit wel bij een 'lijn' groepje waar ik een paar mensen van heb ontmoet, dus dat is ook wel gezellig vaak).
De Flitsende Forum Tantes natuurlijk, verslavend!
quote:Gaviia schreef op 05 september 2011 @ 17:39:

En het gtst-topic natuurlijk, lekker een beetje zeveren over Moredyke en zijn bewoners Jaaaaaaa! Vanavond kunnen we weer los!
I am surrounded by morons
Oeh ik ga straks ook naar het GTST topic
[quote]Bubbles777 schreef op 05 september 2011 @ 17:15:

Help, verliefd! Natuurlijk!!!

Ik ben op pagina 23

Spannend
Verder alle stomme spelletjes op Overig. En het Nachtbrakerstopic uiteraard.
I am surrounded by morons

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven