Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Kos hierrrr met die buikfoto!

Nee ze komt niet uit bed, of ja net wel... ik had haar deur nog open en liep even naar de badkamer om drinken voor haar te pakken en ze rende achter me aan. Maar toen ik zei dat ze snel weer in bed moest, deed ze dat. Gaat super goed!!

Meet; maakt me niet zo veel uit... zaaltje... playground,... als ik jullie maar weer zie! en de kids elkaar, ohhhh ik heb er nu al zin in!

Wat goed van zoon Chicaa! mijlpaal he.

Ken Fort boyard niet??? welke zender?

Kos, hahah man opruimen??
Jaaa Fort Boyard heb ik ook net gekeken. Over sentiment gesproken. Vond het weer leuk om te kijken. Nu zo Waar is de mol kijken. Ben fan van Johnny.

Elza was op net 3.
oooo meiden elza, ben je er zondag ook nog? Kunnen we het op 2 oktober doen???

Ik vier mijn verjaardag op 1 okt vanaf een uur of 4 dus dan kan ik er niet bij zijn! Ik wil jullie best hier uitnodigen maar dan wordt het wel erg vol.... Op zondag kunnen jullie hier best allemaal komen hoor! Op zaterdagochtend moeten we ons opsplitsen tussen hockey en voetbal maar misschien dat er nog wat te regelen valt als we het dan willen doen. Elza, je kan natuurlijk altijd met mij meerijden!

geslacht bepalen met een urinetest? Da's makkelijk!!

School was weer heel fijn! Dochter was wel wat zenuwachtig omdat ze naar de "bovenbouw" ging (groep 6) maar is goed gegaan en ze vond het hartstikke leuk. Zoonlief ging ook lekker, minder spannend voor hem.

Tess op het kdv waar er een nieuwe stagiaire op haar groep stond. Meisje van 18 die met wijd open mond kauwgom stond te kauwen terwijl er een ander kind keihard liep te huilen en de leidster met mij aan eht praten was. Ze toonde geen enkel initiatief en pakte het kind helemaal niet op ofzo. Toen ik tess kwam halen ze ze o ja hoor ze heeft geslapen! Verder helemaal niks. Ach nou ja het is onervarenheid natuurlijk en haar eerste dag...!

Verder heeft tess natuurlijk al een tijdje last van poepen en vandaag nadat het eindelijk gelukt was zag ik een wormpje in haar poep! bah!! morgen even de huisarts bellen. Ik zag wel dat je zelf zo'n kuurtje kunt kopen maar toch maar even bellen denk ik. Hebben jullie het weleens gehad bij jullie kids>? Ik nog nooit bij een van de kinderen.....vies he.
quote:Kosmic schreef op 05 september 2011 @ 19:29:

haha nesteldrang dus herkenbaar...ik heb alleen ook weggooi drang...als ik niet oppas vliegt man er nog uit haha

Meet 1 oktober kan ik ook!!! Leuk, leuk!

Chicaa> dat keek ik ook altijd!!! Heb het meteen even aangezet; val er middenin. En jeetje je zoon al in groep drie. Wel leuk dat ie straks van alles

Elza> Tip: ik heb ons topic in Iphone bij mijn bladwijzers staan. Hoef je nooit te zoeken. Spinnenvanger is echt wat voor jou. Haha. Ben benieuwd of je er veel te pakken krijgt. Hier eten onze katten de huisspinnen. Kraakt altijd zo lekker tussen hun kaakjes. Tirza heeft ook van die fases: nu is kokosbrood favoriet. Ach, ik heb zelf ook wel eens zin in wat anders. Eet jij altijd hetzelfde 's ochtends?

Kos> Lastig, dat negeren van Em. Zou het alleen echt niet persoonlijk nemen. Volgens mij kunnen ze zoiets op deze leeftijd echt nog niet expres doen. Ze is wrsl gewoon erg into papa? Heeft ze dat altijd al? Hoe dan ook; leuk is anders natuurlijk. Ach, wie weet krijg je ter compensatie wel een zoontje. Die zijn meestal erg into hun mama.

Doggie> Wat doet Tim dan als ie vervelend is? Enige waar ik echt niet tegen kan van Tirza is gedrein en gepiep. Dat vind ik echt zó irritant. Maar dat is misschien echt meisjes-achtig. Hier wisselen die drein-buien (die vooral voorkomen als ze moe is) zich trouwens ook af met hele zoete buien. Alles is dan lief en krijgt kusjes. En mama natuurlijk ook een heleboel.

Bobbie> Ben je nog buiten geweest? Hier ook van dat rare, wisselvallige weer. Nou zat ik toch op het werk, dus heb er niet veel last van gehad.

Zo, hier alles ok. Ben alleen beetje moe, dus ga zo naar bed. Chris was vanmorgen om vijf uur wákker. Wilde spelen en vooral niet meer verder tukken. Beetje jammer. Gelukkig is hij dan wel echt heel schattig. Gaat ie kusjes geven en kroelen enzo. Maar ja, om kwart voor 7 stortte hij in en werd Tirza wakker. Uiteindelijk heeft man Tirza vast naar de chreche gebracht en ik heb Chris laten slapen en vanuit huis gewerkt. Half 10 werd hij toen pas wakker - de slaapkop - en heb ik hem ook weggebracht en ben ik gaan werken. Lekker lange dag dus. En vanaf morgen twee dagen een pittige cursus, dus ik kan maar beter uitgerust zijn.

Merken jullie bij jullie kindjes trouwens ook dat ze een goed geheugen hebben? Tirza haalt regelmatig herinneringen op. Ook de meest onbeduidende dingen. Zo hoorde ze vanavond een motor langsscheuren - die vind ze engig - en toen vertelde ze dat ze toen ze met mama naar *naam collega* ging om wat weg te brengen, de papa van die collega op de motor aankwam en ze daarvan schrok. Dat is 2 maanden geleden?! En alles echt superhelder vertellen ook nog. Echt knap vond ik dat.
Oh gatver Hip. Wormpjes. Ik word er misselijk van. Geen idee wat je ertegen moet doen. Even huisarts bellen maar inderdaad. Zal wel een kuur voor zijn. Paarden krijgen een wormenpasta, die spuit je gewoon in hun bek. Zoiets?
Meet, leuk!. Ik kan ook 1 okt. Chicaa hoe oud is jouw zoon ook weer?
Ben niet meer naar buiten geweest, maar dat lag niet aan het weer (het is droog geworden, maar waait wel onwijs hard), maar aan een slapend kind Morgen nieuwe pogign wagen, alhoewle de weersvoorspellingen niet al te best zijn.

Hip, heb geen ervaring met wormpjes in poep Ik zou igg wel even de HA bellen en niet zomaar zelf iets geven denk ik. Fijn dat het goed ging op school, is toch altijd weer spannend zo'n eerste dag,

RR, het valt mij ook op dat Sofie een goed geheugen heeft, maar iets van 2 maanden geleden vertellen is nog te veel van het goede hier denk ik. Knap hoor van Tirza ! Waar ik me over verbaasde was dat we gisteren toen we naar mijn ouders in Zeeland gingen (en door 3 tunnels moesten) ze bij de 3e tunnel riep 'hee driete tunnel'. Dat vond ik dus wel weer knap

Lekker gewerkt nog ?

Gave laarzen Elza !

Meet kan wat mij betreft 's morgens hoor ! Mss wel handiger ook, want de meeste kindjes kunnen dan daarna een middagslaapje doen ?

Chicaa, leuk juist als je zoon meeneemt ! Maar zou hij het leuk vinden tussen al het jonge grut ? Mss kunnen de moeders met meedere kids de oudere kindjes ook meenemen ? Janets ? Hip ? Kaatje ?

Goed van zoon hoor !

Zo ga lekker nog even bankhangen en dan naar bed. De kleine zal zich vannacht vast en zeker melden. Tot morgen !
Eh jakkes wormpjes! Nee geen ervaring bij mijn meosje, maar wel bij de kat.. kwamen een keer terrug van een lang weekend en toen zag ik ze er gewoon uitkruipen baaaaaah!! gelijk een kuur gehaald en het was over. Hij krijgt nu elke maand een pil omdat hij jaagt.

Dat doet Tess natuurlijk niet, dus ik denk met 1 kuurtje over. heeft ze iets van de grond gegeten misschien? Ach kan gebeuren, gelukkig heb je gekeken!

Hip, dat is fijn zeg, alles goed gegaan op school! toch altijd een heel spannend

Ik ben er zondag ook nog even, we vliegen dan rond 3 uur denk ik terug. dus kan het in de ochtend/ begin middag.

RR, wat knap van Tirza, ik merk het niet op die manier (ze spreekt het niet uit, maar wel dat ze dingen herkent/weet) Oh wat een korte nacht heb je gehad, ik kan er niet tegen als ik niet tussen 5 en 7 slaap! heel gek, ik kan beter rond 1 uur een paar uur wakker liggen. Welterusten straks!

Oh en ik heb het forum op mijn i-phone ook staan, hoef ik dus ook niet te zoeken, alleen wel op mijn laptop ;)

Kat vangt geen spinnen, alleen muizen en zo. Gadver, heb vanmiddag een overblijfsel moet opruimen dat er uitzag als een lever in een plas bloed (sorry)

Oh en haha ja ik eet elke ochtend hetzelfde!! erg he... ;)

Kos, dat negeren van Em heb ik geloof ik gemist? Maar klinkt niet leuk nee... tijdelijk joh! ik wordt op KDV ook voorbij gerend als pa er bij is. En ik ben zelfs wel eens opzij geduwd door mijn bloedeigen kind!!

Maar ja, van de week zat ze onder mijn buro te spelen en kuste mijn voeten ;) hihi..
ja hoor hier een ervaren moeder betreffende wormpjes, hahahaha!! Ik vind het niet eng, (zou ik er teveel aan gewend zijn).

Zoon en dochter hebben ze beide gehad, dochter voor de 2-de keer toen we in Hongarije waren, moest toen naar een apotheek voor een kuur, heeft even geduurd voordat het duidelijk was, zij hebben uiteindelijk een woordenboek erbij gehaald. Ik kon de bijsluiter alleen niet ontcijferen, maar zij hadden op het doosje geschreven hoevaak per dag en hoeveel dagen ze die pilletjes moest hebben. Anders dan hier. Heb ze hier gewoon bij de supermarkt gehaald, heeft goed geholpen.

Zoon en dochter zijn regelmatig aan het vissen met een schepnetje, dan gaat bij dochter de duim nog wel eens in de mond, dus ja, je kan er op wachten.

Chicaa, hier ook groep 3 voor dochter, zij vond het "vet-makkie"!! Ook het woordje "ïk" geleerd, ze snapte eigenlijk niet waarom dat nog uitgelegd moest worden, ze leest zelf al heel goed zonder te spellen dan is het natuurlijk ook wel erg makkelijk, heb haar uitgelegd dat niet iedereen al leest bij aanvang van groep 3.

Zoon begon in groep 5, hij vond het wel leuk! En andere dochter mocht naar groep 1, zij had vanmiddag meteen al een speel afspraakje, ze was gesloopt, andere dochter ook trouwens.

Elza, wat een grappige spinnenvanger, maar ik heb toch liever een vanger die ze meteen de nek om draait, nu zet je hem buiten en waar gaat die dan weer heen..................!!

Kos, jij blijft ook bezig he?? Op zijn tijd wat rust nemen en dan voel je het zelf wel aan!

RR, die Thirza toch!! Oh wat vroeg zeg, ik moet er niet meer aan denken om er s'nachts of s'ochtends vroeg uit te moeten.

Hahaha bobbie, knap hoor, kleine meid die tunnels telt!!

Watse roept wel heel vaak "twee"!! Als er twee van iets is.

Hoe zou het met Sanne zijn, al lekker gebruind en uitgerust, heerlijk hoor om nu van het warme weer te genieten nu het hier echt bijna herfst is, morgen ook weer pet weer.
hij staat erop!
Zooo wat is er veelg eschreven...laten we gewoon allemaal weekend van 1 en 2 oktober vrijhouden kunnen we nog een paar keer schuiven...we blijven dames maare 2 oktober bij hip is wel lheul makkelijk! (en een beetje druk voor haar)

fijn dat alle kids het leuk vonden op school...haha janets; vet makkie...jullie hebben slimme kindjes!

rr; zeker druk dagje voor je! geheugen ja,,,hier ook erg sterk geheugen. en goed in verbanden trekken (maken???) en in sommige dingen is ze niet zo snugger of rete eigenwijs...(vrees het laatste) kleuren vind ze niet belangrijk, alles is roze of blauw...en haar leeftijd is drie...nee, ben geen twee....haha

vandaag wilde ze een broertje en die moest zus heten...(zou ze geluisterd hebben?? Suus staat echt op het lijstje?)

bobbie; slapend kind..altijd handig als je weg wil..NOT...heb je al een flesje geprobeerd bij Niels? vind driede tunnel ook erg knap!

Elza; klopt dat negeren gaat ook op en af..maar zodra haar vader in de buurt is, gaat de negeer modus aan...en soms baal ik daar van. ze kan zo onbedoeld gemeen uit de hoek komen..."nee, mag jij niet doen, papa doen" 'zucht*

leuke schoenen...zat naar deze te kijken http://www.wedgewelly.co.uk/unique-rang ... irl-unique

alleen nog niet echt geschikt voor de lange wandeling.
Goedemorgen!

Elza, ik zoek meestal via google naar ons topic. Dan tik ik bij Google gewoon mei 2009 viva en dan meestal popt hij op. Is een stuk sneller dan alle blz. doorlopen.

Er zit hier rechts ook een zoekfunctie trouwens, maar die gaat ook via google.

Wat goed dat Joy zo goed in haar bedje blijft liggen.

Chicaa, leuk dat je zoon het zo leuk vond op school.

Ik ga Ford Boyard denk ik via uitzending gemist kijken. Gister heb ik het gemist. Hier op het forum vonden ze het niet zo denderend geloof ik, maar ik weet nog zo goed hoe spannend ik het vroeger vond.

quote:Elza35 schreef op 05 september 2011 @ 21:55:

Hij krijgt nu elke maand een pil omdat hij jaagt.

Dat doet Tess natuurlijk niet, dus ik denk met 1 kuurtje over.

Getsie Hip wormpjes. brrrrrr Ik weet wel dat mijn moeder vroeger altijd zei: "heb je in de zandbak gespeeld?, handen wassen anders krijg je wormen" ik had geen idee wat ze er mee bedoelde. Ik moest altijd aan regenwormen denken en kon me niet voorstellen dat die dan in mijn buik zouden groeien.

Meet 1 oktober kan ik ook 2 oktober wordt lastiger. Lijkt me leuk om er weer bij te zijn. Het is me naturlijk nog maar 1 keertje gelukt.

Kos, Eline "negeert" mijn vriend ook regelmatig als ik er bij ben. Als ik er niet ben is er niets aan de hand. Volgens mij is het iets tijdelijks.

Wat relaxed RR dat je Chris zo flexibel kan brengen naar het kdv. Bij ons moeten de kinderen voor negen uur binnen zijn.

Ik heb nog niet echt gemerkt dat Eline dingen terug haalt van 2 maanden geleden, maar vorige week was er een kindje van de glijbaan gevallen bij opa en oma voor de deur en daar had ze het vanmorgen inderdaad weer over.

Ik ga er in ieder geval niet meer vanuit dat ze het toch allemaal nog niet opslaat

Bobbie, Sofie ook al zo knap! Eline "kan" wel tellen, maar ze gooit ook nog regelmatig vanalles door elkaar. 1, 2, 3, 5 is standaard, 4 kan ze gewoon niet onthouden. Ik vind het zo grappig dat ze al zo groot worden.

Bij ons vanmorgen ook weer vroeg. Ze begon om vijf uur (gister ook al) ik heb het gevoel dat ze dan droomt. Maar ze is wel aan het huilen. Als ze dan echt wakker wordt is ze bloed chagerijnig, dus ik hoop dat ze morgen weer een beetje doorslaapt. Anders hebben we niet zo'n leuke woensdag...
Ik ken dat helemaal niet Ford Boyard......?

Juul, zo da's vroeg..... pfff Haal je haar er dan meteen uit? Wel vervelend voor iedereen zo vroeg. Als ik tess een keer hoor zo vroeg laat ik haar liggen en valt ze meestal wel weer in slaap. Maar misschien kan dat niet bij Eline. Zoals Eline telt telt tess ook. Erg grappig.

Goed geheugen idd hier ook!! Soms komt ze ergens mee en denk ik: jeetje dat ze dat nog weeeet!!!

Oja, kos dat negeren. Gebeurt hier ALL THE TIME. soms negeert ze mij of wil ze me niet of wil ze me 's ochtends geen kus geven en alleen bij papa zijn. Ik haal mijn schouders op. Komt wel weer goed. Niet teveel van aantrekken.

kaatje jij was afgelopen weekend in italie toch>? Hoe was het? lekker gerelaxed???

Bobbie, knap van die tunnels!! Vandaag niet echt lekker weer om er op uit te gaan he? Ik was vanochtend nog net op tijd buiten om wat dingen te halen, net voordat de regen begon!

Kos hoe voelt je eerste dag verlof??? Nog een beetje kunnen ruimen?

Nou ik heb vanochtend de dr gebeld en ik kon idd gewoon bij de apotheek die tabletjes halen. Ze moest er nu een en dan over 2 weken weer een. Andere kids ook meteen. Het is een klein pilletje wat naar sinaasappel smaakt en tess at het zo op. Geen probleem!

Manlief op reis dus mijn wekker ging wat vroeger vanochtend (6.50). Hij is er pas zaterdag aan het eind van de dag weer dus moet zaterdag ook nog alle sport aktiviteiten doen.....
Julia; 5 uur...dat is geen tijd om op te staan...vrienden van ons hebben een bedtrainer..soort wekker

http://www.kidsstyle.nl/s ... yzoo-aap-blauw-paars.html bij hun werkt het echt heel erg goed..

fort boyard vond er eignelijk weinig aan, vroeger vond ik het superspannend, ben er mss te oud voor???

Hip; fort boyard was 20 jaar geleden op televisie, en dus weer.

en die wormpjes...wist eigenlijk niets eens dat dat kon...daar meot ik dus ook al op letten,

ben eigenlijk wel blij dat je het negeren herkent..soms voel ik mij dan een slechte moeder, ook omdat ik altijd de strengste moet zijn. en de ene keer kan ik het beter hebben dan de andere keer. vind eerlijk gezegd de wekker om 6.50 erg keurig. ken zat moeders die al om 6.00 uur opstaan om optijd te staan, vaak hebben zij maar 2 kinderen én een man!

vandaag heerlijk relatief rustig aan gedaan..beetje gewinkeld

bij de prenatal echt de allerleukste laarsjes gekocht. een soort van bergstein maar dan in het zwart, ook van het zachte rubber. (heb kraamfeestje as zaterdag) en vooral veel opbergers gekocht.,(opbergboxen enz)

nu op zoek naar een goed recept, en dan het ettebakje halen
http://www.hunter-boot.co ... d0%26pagingenabled%3dTrue

Kos, deze vond ik zelf ook heel gaaf!

Janets, bij de supermarkt pilletjes tegen wormpjes! wat goed... Maar dus via een belletje met de HA ook zo geregeld. Goed dat de andere kids ook direct behandeld worden, zou het dan toch te maken hebben met jouw kookkunst Hip? ;)

janets, kids zijn gelijk heel druk zo te lezen!! Kan me voorstellen dat ze kapot zijn! En dochter ook al zo knap op school, goed zeg.

Juul, dat is een goeie tip, gewoon even via google zoeken! Hoef ik niet die hele lijst door te scrollen, handig!

Grappig dat Eline en Tess 4 niet kunnen onthouden, hier wordt de 3 standaard overgeslagen en half in Nederlands / half in Engels geteld ;)

een twee six nine... zoiets!

Ook al zo vroeg! wat lijkt me dat balen. Hier echt nooit *klopt even af* Ze slaapt altijd nog als ik wakker wordt, of ligt in bed te spelen met Nijsie. Soms valt ze dan ook weer in slaap!

Hip, oh jij dus ook al.... het gaat hier wat beter hoor, maar een jaar geleden werd ik ook continue genegeerd als papa thuis was, dat gebeurde natuurlijk niet zo vaak toen.. Soms voelt het of ik gewoon een stuk meubilair ben of zo ;(

Druk dus de komende dagen met manlief op reis... het is gelukkig niet zo heel lang!

Ford Boyard ken ik dus ook niet, is dat de leeftijd weer Hip?? ;)

Ah Kos, lekker gewinkeld dus.. nou dat is toch ontspannen?

Heb ook even gewinkeld, bij Zara een hele leuke colbert/jas gekocht met rokje eronder... eens kijken of ik een linkje kan vinden! http://www.zara.com/webap ... 2BBREASTED%2BFROCK%2BCOAT

Zat echt mooi aangesloten, moet het wel dichtdragen vind ik.

verder voor Joy wat leuke dingetjes natuurlijk!

Die gaat nu in bad trouwens, moeeeeeee!
kos, fort boyard was inderdaad niet meer zo spannend, zou dat komen omdat we tegenwoordig hele andere tv hebben dan vroeguh???? en ik miste bas en die oude man bovenin de toren (en ik vond de dwergen erg irritant hahahha)

elza, alweer lekker geshopped?? hihi

hip, meeting bij jou thuis?? durf je dat aan??? :-)

is het qua tijd sowieso handiger om in de loop van de ochtend af te spreken? dan gezamenlijk lunchen en dan kunnen de kinders eventueel in de middag gewoon weer thuis maffen (of in de auto terug haha)

visje zoon wordt in november 6. hij vindt het vast geweldig al die ukkies maar vast niet voor de hele tijd, dan is iets ouder gezelschap toch interessanter hahaha

ow hip, wormpjes, ieksss.... hier voor het eerst hoofdluis bij zoon in de klas. geen ervaring mee dus ervaren moeders, hoe moet ik in godsnaam checken of zoon ook luizen of eitjes heeft? hij heeft gelukkig superkort haar met veel gel en daar schijnen ze een hekel aan te hebben

ga zo lekker douchen en dan alles klaarzetten voor morgen en daarna lekker maffen. frut gaat morgen voor het eerst met oma naar ouder-kind-gym, zal morgen even updaten of ze het ook zelf wel zo leuk vind hahaha (mijn enthousiaste grietje immers )
Chicaa, heb je geen foldertje gekregen op school? Kammetje kopen bij de drogis en mij is verteld dat je conditioner in het haar moet doen en dan goed doorkammen, maar aangezien je zoon kort haar heeft hoeft dat niet denk ik ;) en luizen houden van schoon haar, dus zonder spul als gel erin (gedver krijg er altijd jeuk van als ik er aan denk)

Oh ja.. weer geshopt, erg,,,,, laarzen zijn ook al binnen maar te klein! krijg ze niet dicht over mijn wreef. jammer want de bovenkant zit nu net wel mooi aangesloten zag ik. Je kan dat soort dingen eigenlijk beter in de winkel kopen.

Ben benieuwd wat frut ervan vindt, wat vreselijk leuk dat ze met oma gaat!!! krijg beetje een misgevoel nu :(
aahh elza, kan ik me voorstellen, dat zijn dan echt van die mis-momenten he? dikke knuffel voor jou!!!!!!

ga morgenochtend wel ff op zn koppie speuren, bedoel je zo'n hele fijne kam? die gaat vast au doen op zn koppie maar ik heb vanaf het moment dat ik het weet al kriebeltjes op mn hoofd, scratchhhhh..... en BALEN van je laarzen joh, vond ze echt leuk (jij vast ook )
Thanks Chicaa.... het is en blijft gewoon een gemis zonder mijn mama en echt jammer dat ze mijn kleine meisje nooit heeft gezien (en andersom!!)

Ja zo'n luizenkam dus (scratchhhh) Ik heb er hier ook een liggen, kwam t tegen en dacht hop, in mijn karretje want je weet maar nooit (scratchhh), gelukkig nog niet nodig gehad (scratchhhh) hahaha!
Hier alweer een ervaren moeder betreft luizen, nou ja, gelukkig nog niet bij de kids, maar doe de luizencontrole op de peuterspeelzaal, hadden voor de vakantie anderhalve maand lang een kindje met luizen, die moeder deed er volgens ons niet veel aan (ze zijn Pools, misschien net iets anders dan wij???) nu mailde de juf alweer dat er w.s. nog steeds luizen zijn.

Je ziet kleine beestjes en de neten zijn wit, net roos alleen dit blaas of kam je echt niet weg.

Elza, dikke knuffel!! Zal ook altijd zo blijven met bep. activiteiten, altijd weer een naar/vreselijk gevoel lijkt me.

Hip, eigenlijk moet het hele gezin ana de wormenkuur, maar dat hebben wij destijds ook niet gedaan, in Hongarije krijg je een kuur voor drie dagen en 2 maal daags een tabletje, toch weer anders.

Ik vind 6.50 opstaan nog best vroeg hoor, ik ga meestal rond 7.15, soms 7.30 uit bed (dat laatste is eigenlijk net iets te laat, moet dan wel echt opschieten)

En manlief is er eigenlijk nooit dan en als hij er is dan helpt hij dus echt niet, gaat rustig lekker met zijn bakkie zitten!! heb hem dus ook liever niet erbij dan!!

Kos, je hoeft er niet op te letten of je kind wormpjes heeft, ze krijgen wel jeuk en dan kan je er naar kijken.

Klinkt fijn, even lekker shoppen bij Prenatal.

Daar ben ik echt al heel lang niet geweest, zal er ook wel niet meer veel komen.

Maar wat een pet weer zeg, het stormt hier echt, gaat toch tekeer!!
Elza; lekker geshopt dus! voor de kids is zara ook zo leuk. wat voor een rokje heb je er bij, een wollen? die jassen moet je idd dicht dragen. jammer van je laarzen, zul je altijd zien. en die laarzen met hak zijn ook mooi! Wil een nieuwe winterjas, maar dat koopt zo lastig nu, heb deze gezien http://www.annavantoor.nl ... /jassen/501444-trenchcoat

Denk dat mijn verlof mij weer veel geld gaat kosten...zie zoveel leuks

krijg net een mail dat de nieuwe burberry kleerjes zijn geleverd..(auw! gaan we weer) en zag deze http://www.lepetittom.nl/ ... ingbacks-babysokjes.html. Het is maar goed dat ik niet weet of we een jongen of meisje krijgen.

Missen vna je moeder, lijkt mij vreselijk. Spreek mijne echt niet iedere week, maar het is je moeder.

scrattch sctrach..zo las ik jullie stukjes dames...brrr, luizen....volgens mij kan je die vrij goed zien zitten toch? blond har is dan wel makkelijk

Chicaa; leuk trouwens dat je moeder dat onderneemt met haar kleinkind! Schoon haar is idd funest voor luizen, dus niet iedere dag wassen dat haar

Janets; mist watse al zijn broer en zussen overdag??? en jij hoe vindt je het al die rust??? ( op de clubjes rijden na enzo)

het weer is een drama...wil steeds mijn zomer kleding op ruimen maar telkens word het dan weer mooi weer...nu schijnt het zaterdag 25 graden te worden.

sprak vandaag schoonmoeder, en die vertelde dat emily zaterdag alleen had gezwommen bij hun, samen met haar nichtje! toch knap van het waterratje..(en gevaarlijk, twee peuters alleen in het water)
Chicaa, kan zoon dan misschien ook wel mee nemen. Wordt in januari 5. En heeft de man het een stuk rustiger met alleen kleine smurf, die nu helaas ziek is.

Ik zou mijn moeder ook niet kunnen missen. Zie haar minstens 2x in de week. Zou verschrikkelijk zijn denk ik.

Janets, hier ook zo'n man die het altijd rustig aan doet 's morgens. Dus eigenlijk regel ik dat iedereen gewassen, aangekleed en gegeten buiten komt. Ga er dan zelf ook rond 7u uit, mooie tijd.
ola! vanuit het oersaaie, rustige kantoor ff snel een berichtje (collega zit in overleg en die andere is nog op vakantie....)

visje, leuk toch, neem maar mee hoor beterschap voor je ukkepuk!

elza, weet beetje hoe het voelt natuurlijk een ouder te moeten missen maar met je moeder heb je toch een andere band als dochter zijnde. ik denk altijd maar zo dat mijn vader toekijkt vanaf zijn wolkje en met een glimlach naar zijn kleinkindjes kijkt.....

janets, ik ben ook blij hoor dat manlief er niet is in de spits. als ik werk moet ik met frut om kwart voor 8 de deur uit en sta ik dus om half 7 (GAAP) op. helaas zijn de kindjes dan ook al direct wakker dus even rustig wakker worden is er niet bij....en daar hou ik juist zo van hihi.

en bedankt voor de *scratch scratch* luizentips, volgens zoon waren de luizenmoeders gisteren in de klas geweest en hij had geen beessies vanavond maar ff checken (vanochtend in de spits niet meer aan gedacht, shame on me....)

ff bakkie halen en kletsen bij koffie-apparaat (moet toch ff kletsen hoor, hoort ook bij werken zo'n social talk :-) )
Gelukkig geen luizen bij je zoon, chicaa! Want naast kind, moet je ook kleding en beddengoed aanpakken.

Ko's mooie jas!!! Helemaal mijn stijltje.

Lig ziek in bed, joy gezellig bij me.. Ben beroerd wakker geworden, overgegeven en hoofdpijn. Bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven