Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet ik eigenlijk niet. Maar nu we er toch zo mee bezig zijn..
Er is ook suikervrije snoep, als je suiker echt wil gaan skippen.

Ik zou geloof ik niet echt het snoepen ontnemen, hoort er wel een beetje bij als je kind bent vind ik. Maar als je de suikervrije neemt, dan is dat toch ook prima. En Cg zelf heeft er geen weet van, maar toch een lekker snoepje.
Eerst maar eens een dikke dikke voor iedereen die hem maar even wil of nodig heeft!

Compu, ik vind het ook niet meer dan normaal dat het er zo uitkomt. Ik vind nog dat je het al heel lang volhoud en alleen draagt allemaal.

Wat ik nog wel eens maak voor de jongens is popcorn. Gewoon zo'n zak mais en dan een lepeltje olie in de pan, hand maiskorrels en plopperdeplop popcorn, vinden ze nog leuk ook. En dan soms wat zout eroverheen.

Soepstengels doen het hier ook goed, soms dopen we die in de chocopasta of smeerkaas. En verder krijgen ze hier ook gewoon wel wat te snoepen.

Star, wat leuk dat hij het zo naar zijn zin heeft, toch altijd even afwachten. Nu jij nog, maar dat komt vast ook goed.

Bam, knap van Juul, met zwemmen. Ik ben benieuwd hoe het straks weer met T gaat , we zijn er dan natuurlijk weer tig weken uit geweest jammer genoeg. Maar dus een trotse kleuter, leuk hoor.

Mal, mooie bank zeg! Ik wil ook graag een leren, maar budget laat het niet helemaal toe op het moment. is je kleine bouwvakker al weer wat beter aan het slapen?

Amalia, hier geen matrassen expert haha, wij hebben gewoon Ikea, en bij mij hebben we er nog een plank onder gelegd want ik wilde ook steviger liggen(bleek na een half jaar)

En wat leuk dat B zo aan het vertellen is.

Mamax, vinden de jongens het leuk op de nieuwe school? En zitten ze nu bij elkaar in de klas?
Die magnetron popcorn is nog veeeeeeeeeel makkelijker
Oja, die pan zou ik nooit gebruiken Enka. Maar jij bent een slowfood cooker denk ik. ;)

Ik ga eens kijken bij een natuurwinkel voor snoep/koek.
Zonnatura heeft ook snoepjes, gewoon bij de supermarkt. Red Band heeft ook snoep met minder suiker volgens mij, maar daar zit wellicht weer zoetstof is en das nog grotere meuk. Zou je eens op zak moeten kijken.
Nee joh gaat supersnel en ik vind het lekkerder dan de magnetron popcorn. Heb je die trouwens zonder zout of suiker?

En ik ben gewoon een alleskoker haha, als het maar lekker is .

Heb nu al zin in het weekend, paella! Collega (getrouwd met een Spanjaard) heeft zo'n echte paella pan uit Spanje voor me meegenomen en het recept van haar schoonmoeder en de kruiden die ze gebruiken, Zo lekker!

En de komende tijd ga ik maar weer appeltaarten in allerlei vormen maken... We hebben van het weekend de fruitbomen in de tuin geplukt.

Resultaat:

3 kilo peren

3 kilo handappels

8 kilo appeltaartappels
Hier verder alles goed. T is alweer helemaal gewend aan zijn gipsarm en doet dan ook gewoon alles wat hij ook zonder gipsarm doet. Hij vond het raar dat hij geen stunts van mij mocht doen met de loopfiets

Afgelopen weekend naar de Wereld havendagen in Rotterdam geweest, was indrukwekkend voor de mannen, ze werden ook nog geschminkt door mariniers.

Zondag naar mijn ouders geweest en eindelijk het weekend gepland. Mijn zusje en ik nemen mijn vader over twee weken mee naar Parijs voor een weekend. Leuk appartement gevonden en kijken wat hij allemaal verteld (hij heeft daar vroeger een jaar gewoond)

Verder weinig nieuws onder de zon wilde ik zeggen, maar ja die zien we ook niet.

Nu weer even aan de slag
Oh ja wat ik nog wilde vragen....

Zullen we weer eens een date proberen te plannen?

Als iemand voor mij de mailadressen op een rijtje heeft wil ik het best opzetten hoor.
Geschminkt door mariniers? Daar gaat mijn beeld van mariniers

Leuk met je vader en je zusje naar Parijs!

Rotmoeder, geen stunts laten doen
quote:enka schreef op 07 september 2011 @ 13:41:

Oh ja wat ik nog wilde vragen....

Zullen we weer eens een date proberen te plannen?

Als iemand voor mij de mailadressen op een rijtje heeft wil ik het best opzetten hoor.Jaaaaa leuk date!
quote:Star schreef op 07 september 2011 @ 12:37:

Die magnetron popcorn is nog veeeeeeeeeel makkelijker Mijn idee
slecht nieuws gehad net, staat op de groep
Stressed is just desserts spelled backwards
Hai meisjes,

Ik kom weer eens buurten maar zie dat ik eerst naar de groep moet Mal .
Er is nu een stoere werkman in huis bezig (oudste heeft twee electriciteitsdingen kapot gemaakt), drinkt ie thee, niks stoers aan , misschien kan ie ook goed schminken .
Moest er niet stiekum wodka bij Jin?

Hoe krijgt oudste dat stuk?
Ooh, de ene is al een tijdje stuk en de andere sinds een week, dwars doen en dan heel hard de lichtschakelaar op en neer doen en voor je in kunt grijpen is er een ding in het plafond geknapt en dan moet er een semi-stoere meneer komen . Het hele huis is vergeven van spotjes, en als er dan iets kapot gaat is het gelijk zo´n enorme klus.

Wodka is een goeie, heb ik helaas niet in huis.
Heb ik jullie allemaal weggejaagd?

Wat leuk Enka de wereldhavendagen in Rotterdam! Ze zien er ook geweldig uit op de foto! Ooh lekker al die appels voor taarten! Heb je ook weleens appelcrumble gemaakt? Is ook erg leuk (vooral als het net uit de oven komt met een bolletje vanille ijs erbij, mmm)

Compu hier snoepen ze alleen dingen die ik niet lekker vind, anders eet ik namelijk alles op want ik kan die verleiding maar moeilijk weerstaan! Mijn schoonzusje is een "gezonde snoeper" en die geeft haar kinderen van die gedroogde appeltjes van zonnatura, rozijntjes, rijstewafeltjes of een cracker. Daar hoef ik echt niet mee aan te komen. Hier hebben we meestal die beertjes van haribo of zure matten of lolly's. Wat bij de Sjors ook goed werkt is kauwgom en dan suikervrij.

Balen dat je alles moet voorschieten voor de extra zorg!

Star wat gaat Eetje trakteren? Blijft ze altijd op 2 kdv's of stapt ze een keer over naar 1?

Ooh Hel hier nog steeds een kind wat zich maar vast blijft houden aan zijn vakantietijd (en dat terwijl hij al 4 weken school erop heeft zitten) Het scheelt dat het nu al eerder donker wordt.

Mooie bank Mal! Staat vast heel mooie en zo'n voetenstuk eraan vast is heerlijk!

Ooh en B. alweer naar school, fijn dat hij het naar zijn zin heeft!

Jeetje van Suus zit toch ook in groep 3? en oudste van Jin dacht ik...

Bam heeft Juul veel kleintjes in de klas? Leuk dat hij zich daar zo over ontfermd. En die jas van de link gekocht?
Haha Jin geen stoere werkman, jammer! Had je je vast zo op verheugd..
Juud, lekker die apple crumble, mmmmm. Gisteren ben ik met oudste naar de bakker gegaan, en toen mocht hij zelf een snoepje uitzoeken en betalen, zo lief was dat! Lastig dat stug vasthouden aan vakantietijd! Oudste zit nu net in groep drie ja.
Leuk is dat he, zelf iets kopen. Sjors is nu druk aan het sparen voor een nieuw spel voor zijn ds, iederen dag moet zijn geld geteld worden want misschien dat het vanzelf wel iets meer is geworden, haha. Krijgen jullie kinderen al zakgeld?
Nee nog niet, ik wil met een jaar of zes beginnen. Hoeveel zakgeld krijgt hij? Wat knap dat hij al zo kan sparen!

OMG hij heeft zoetjes bij zich . Hij kan vast briljant schminken, kan niet missen .
Haha, ik zou hem laten knutselen!

Hij krijgt 0,50 cent. Het is eigenlijk meer dat we vonden dat hij en wij bewuster met geld om moeten gaan. Als hij wat wilde hebben kreeg hij het eigenlijk altijd en nu heb ik een huis vol met zooi waar echt nooit mee gespeeld wordt.
Jinster, nog wat van de Hema nodig?

Haa Juud!

Oh, even naar de groep zie ik. Ik zag ook al berichten van het topic van Enka langskomen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven