Geld & Recht alle pijlers

sms and buy

07-09-2011 14:40 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er hier iemand ervaring met de website sms and buy? Ik wou hier misschien uggs kopen, maar zijn ze betrouwbaar? En leveren ze orginele producten?
Waarom koop je niet gewoon Uggs in een winkel?

Waarom zou je online iets willen kopen terwijl je er geen goed gevoel over hebt? (anders vraag je het niet)
Kijk nou nog eens goed naar die site en de manier waarop zij verkopen.

Kijk, die producten zullen best origineel zijn hoor, maar je ziet toch zo dat dat gewoon een grote oplichterij is? Daar hoef je echt geen raketwetenschapper voor te zijn.

Zij verkopen namelijk geen produkten, zij verkopen sms'en.
Als ik zo´n winkel zou uittesten zou ik beginnen met iets dat een paar euro kost. Niet meteen 100 euro uitgeven, de kans dat je ze kwijt bent is best wel groot. Toevallig las ik vandaag dat voor dit soort winkels al gewaarschuwd wordt, maar goed, ze zijn waarschijnlijk niet allemaal slecht.
uggs zijn uitverkocht.

is dit niet gewoon verkapte spam?
oh nee, niet goed gekeken. als het spam is, wel een slimme, heb toch al weer een tijdje rondgekeken op die site...
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-09-2011 08:03
Reden: Reclame
% gewijzigd
hahahha ik vroeg het mij ook af...

dacht ik zal het eens gaan uitzoeken...

ik heb 3 dagen lang 1 sms gestuurd, alleen om te kijken of de prijs echt zo laag is als ze beweren... nou elke dag (bij elke sms dus) ging de prijs met vijftig cent omlaag...

dus is het niet zo dat iedereen een sms stuurt en je de gelukkig bent die goedkoop kan kopen, je betaald tientallen euro's aan sms'jes om je uggs ietsjes 'goedkoper' te krijgen...

ben benieuwd of andere mensen hier wel goede ervaringen mee hebben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven