sms and buy
woensdag 7 september 2011 om 14:51
Kijk nou nog eens goed naar die site en de manier waarop zij verkopen.
Kijk, die producten zullen best origineel zijn hoor, maar je ziet toch zo dat dat gewoon een grote oplichterij is? Daar hoef je echt geen raketwetenschapper voor te zijn.
Zij verkopen namelijk geen produkten, zij verkopen sms'en.
Kijk, die producten zullen best origineel zijn hoor, maar je ziet toch zo dat dat gewoon een grote oplichterij is? Daar hoef je echt geen raketwetenschapper voor te zijn.
Zij verkopen namelijk geen produkten, zij verkopen sms'en.

woensdag 7 september 2011 om 15:41
donderdag 17 november 2011 om 16:06
hahahha ik vroeg het mij ook af...
dacht ik zal het eens gaan uitzoeken...
ik heb 3 dagen lang 1 sms gestuurd, alleen om te kijken of de prijs echt zo laag is als ze beweren... nou elke dag (bij elke sms dus) ging de prijs met vijftig cent omlaag...
dus is het niet zo dat iedereen een sms stuurt en je de gelukkig bent die goedkoop kan kopen, je betaald tientallen euro's aan sms'jes om je uggs ietsjes 'goedkoper' te krijgen...
ben benieuwd of andere mensen hier wel goede ervaringen mee hebben...
dacht ik zal het eens gaan uitzoeken...
ik heb 3 dagen lang 1 sms gestuurd, alleen om te kijken of de prijs echt zo laag is als ze beweren... nou elke dag (bij elke sms dus) ging de prijs met vijftig cent omlaag...
dus is het niet zo dat iedereen een sms stuurt en je de gelukkig bent die goedkoop kan kopen, je betaald tientallen euro's aan sms'jes om je uggs ietsjes 'goedkoper' te krijgen...
ben benieuwd of andere mensen hier wel goede ervaringen mee hebben...