Sinterklaas surprise maken

08-09-2011 11:57 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is elk jaar weer een hele opgave om een leuke Sinterklaas surprise te maken. Daarom heb ik deze blog gestart om het wat makkelijker te maken voor iedereen. De blog zit op dit moment nog in de beginfase en de bedoeling is om deze wekelijks van minimaal 2 updates te voorzien.

Als er suggesties, op- of aanmerkingen zijn hoor ik ze graag.

groetjes
uuhhhh het is september....
1. Spammen mag niet

2. Het is godverd*mme pas September!! Het duurt nog 3 hele maanden voordat het zover is.
Het is de bedoeling om tegen de feestdagen wat meer op de blog te hebben staan. Een blog maak je niet in 1 dag. Je kan niet vroeg genoeg beginnen ;)

ps dit is GEEN spam
quote:devil1983 schreef op 08 september 2011 @ 12:00:

Het is de bedoeling om tegen de feestdagen wat meer op de blog te zetten. Je kan niet vroeg genoeg beginnen ;)Nou, dan promoot je je topic in november. Vroeg genoeg.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Sinterklaas komt me nu al de neusgaten uit. Winkels liggen al vol met pepernoten :( En dan kom jij ook nog eens spammen op het forum
Iemand van tegen de 30 die zich op deze manier met Sinterklaas bezig houd is een beetje ....
Wat een reacties hier zeg. Je moet gewoon eerlijk zijn en inzien dat sinterklaas echt niet ver weg is. Zoals al vermeld liggen de winkels al vol. Maar een surprise maken doe je niet 1 dag van tevoren. Net zoals het maken van een blog. Dit is ook niet in 1 dag gedaan.

En als je zon hekel hebt aan Sinterklaas dan loop er met een grote boog omheen en reageer hier niet. Ik zoek serieus commentaar, geen gezever over spammen en te vroeg enzo...
Dit is WEL spam. Je spamt je eigen weblog! Dat is ook niet de bedoeling.

En ja, je kan wel te vroeg beginnen met bepaalde dingen. Dit is er één van.
quote:spectral schreef op 08 september 2011 @ 12:03:

Iemand van tegen de 30 die zich op deze manier met Sinterklaas bezig houd is een beetje ....Zeker geen kinderen of werkzaam met kinderen ??
3!!! maanden. Je kan potverdorie een heel huis bouwen in 3 maanden. Dan moet een surprise in een middagje echt geen probleem zijn.
ik spam mijn eigen weblog ?! HOE moet ik dan in godsnaam commentaar of tips krijgen ?!

En spammen is wat anders 'flowerbombje'.
quote:devil1983 schreef op 08 september 2011 @ 12:04:

Wat een reacties hier zeg. Je moet gewoon eerlijk zijn en inzien dat sinterklaas echt niet ver weg is. Zoals al vermeld liggen de winkels al vol. Maar een surprise maken doe je niet 1 dag van tevoren. Net zoals het maken van een blog. Dit is ook niet in 1 dag gedaan.

En als je zon hekel hebt aan Sinterklaas dan loop er met een grote boog omheen en reageer hier niet. Ik zoek serieus commentaar, geen gezever over spammen en te vroeg enzo...In september je eigen blog over sinterklaas gaan promoten is zowel te vroeg als spam als sneu. En dat meen ik serieus! Het spammen is ook serieus tegen de regels van dit forum. En een volwassene die zich zo bezig houdt met sinterklaas en beledigd gaat doen als ze tegen de regels van een forum ingaat, heeft serieus een leven (en of een goede beurt) nodig.
Is jouw kalender overleden?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:flowerbombje schreef op 08 september 2011 @ 12:06:

3!!! maanden. Je kan potverdorie een heel huis bouwen in 3 maanden. Dan moet een surprise in een middagje echt geen probleem zijn.Een goede blog maak je niet in 1 maand.

Maar een surprise maken doe je niet 1 dag van tevoren. Ik heb nooit anders gedaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dit is wel spam. Het promoten van je eigen website/weblog MAG niet op het forum.
gooi er maar een slotje op

Hoor dat het hier niet gewenst is.
quote:devil1983 schreef op 08 september 2011 @ 12:08:

Hoor dat het hier niet gewenst is.En kom uit de slachtoffermodus
Jawel, kids en werkzaam met jonge kids. Maar ach... ieder zijn ding hoor. Mij is het nog te vroeg en wil er ook nog niks over horen/zien/proeven.
TO is wel een doorzettertje...

Edit: Oh, tussen het schrijven van mijn berichtje en het plaatsen heeft TO toch maar aangegeven dat de reacties niet naar haar zin zijn...

Hoor dat het hier niet gewenst is.Als het goed is heb je dat al gelezen toen je lid werd. Of lees je regels net zo goed als je kalender?

Wat een reacties hier zeg. Je moet gewoon eerlijk zijn en inzien dat sinterklaas echt niet ver weg is.

Sinterklaas is nog nooit dichtbij geweest.

quote: Zoals al vermeld liggen de winkels al vol. Maar een surprise maken doe je niet 1 dag van tevoren. Net zoals het maken van een blog. Dit is ook niet in 1 dag gedaan.

En als je zon hekel hebt aan Sinterklaas dan loop er met een grote boog omheen en reageer hier niet. Ik zoek serieus commentaar, geen gezever over spammen en te vroeg enzo...

Nou, serieus commentaar dan maar: doe wat aan je spelling. En stijl. Want die korte zinnen. Lezen niet echt lekker.

cadeau [ca·deau], het, cadeaus [ca·deaus], cadeautje [ca·deau·tje]
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

[...]

Een goede blog maak je niet in 1 maand.Een goede blog trekt uit zichzelf bezoekers en niet via het spammen van een forum.
Ik begin altijd 2 dagen van tevoren met nadenken en ik zou balen als ik een suprise kreeg die van een blog is afgeplukt. Wij hebben de afspraak om 3 weken voor de datum lootjes te trekken en alleen gebruik te mogen maken van een rijmwoordenboek.

Heb dus echt geen interesse en nu (sept) al helemaal nog niet...

Maar als je vroeg genoeg moet beginnen: waarom open je dan niket vast een koniginnedagblog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven