Mode & Beauty alle pijlers

Shoeaddict

06-09-2011 15:46 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwsbericht van vandaag vertelt ons dat 1 op de 4 vrouwen meer dan 50 paar schoenen heeft! Ongelooflijk veel, al zeg ik het zelf. Ben jij of ken jij zo'n shoeaddict?
quote:sri schreef op 07 september 2011 @ 11:01:

En jijzelf, TO?Ja precies!!
Ik heb pas opgeruimd in mijn schoenenkast.. heb nu nog 46 paar over.

En hoe hoger de hak hoe beter ja. Je wordt er misschien niet mooier (of wijzer of slimmer van) máár het gros van de mannen vindt het wel supersexy.
Ik ben een voor mij passende schoenencollectie aan het opbouwen. Heb nu ongeveer 30 paar, waarvan de helft tweedehands gekocht. Voor mij alleen maar echte leren schoenen met, als ze hakken hebben, hakken waar ik langer dan een uur op kan staan/lopen.
anoniem_18629 wijzigde dit bericht op 08-09-2011 14:26
Reden: Letter vergeten
% gewijzigd
Ik draag bijna alleen maar hakken! Alleen als ik pijn in mn knie heb na het hardlopen draag ik platte schoenen..

Ik ben dan ook maar 1.60m, wat op zich niet de reden is om hakken te dragen, maar vind het zelf mooier staan en bijkomend voordeel is dat ik niet meer steeds op borsthoogte sta met mn neus...(kun je rare situaties van krijgen)

En toevallig vandaag 2 paar laarzen gekocht...
quote:Beukenootje schreef op 08 september 2011 @ 14:26:

Ik ben een voor mij passende schoenencollectie aan het opbouwen. Heb nu ongeveer 30 paar, waarvan de helft tweedehands gekocht. Voor mij alleen maar echte leren schoenen met, als ze hakken hebben, hakken waar ik langer dan een uur op kan staan/lopen.

Ja, hier ook en ik ben bij 20 als ik mijn sportschoenen ook mee tel en de eigenlijk zijn ze versleten, maar zijn nog steeds zo mooi weg laat in het aantal.

Vind jouw omschrijving wat duidelijker.
hier ook wel meer dan 50 paar, in prijs varierend van ¤ 25,00 tot ¤ 450,00 (slangenleren met de hand gemaakte cowboylaarzen)

vrijwel allemaal met hak, op wat slippers, 1 paar hikingschoenen, 1 paar hardloopschoenen en 1 paar enkellaarsjes na.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven