Mode & Beauty alle pijlers

Shoeaddict

06-09-2011 15:46 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwsbericht van vandaag vertelt ons dat 1 op de 4 vrouwen meer dan 50 paar schoenen heeft! Ongelooflijk veel, al zeg ik het zelf. Ben jij of ken jij zo'n shoeaddict?
Dit mag niet...
Ik heb er ongeveer 100, mijn man maar 2 paar.

Of ik een addict ben? Nee niet echt denk ik, maar als ik leuke schoenen zie neem ik ze gewoon mee.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:norma_jeane schreef op 06 september 2011 @ 15:58:

Ik heb er ongeveer 100, mijn man maar 2 paar.

Of ik een addict ben? Nee niet echt denk ik, maar als ik leuke schoenen zie neem ik ze gewoon mee.Ongeacht de prijs? In het bericht staat ook dat de gemiddelde vrouw gemiddeld 162 euro uitgeeft!
Denk dat ik zo'n 20 paar heb, maar ik heb dan ook maar een klein huisje
quote:khouterman schreef op 06 september 2011 @ 16:03:

[...]

Ongeacht de prijs? In het bericht staat ook dat de gemiddelde vrouw gemiddeld 162 euro uitgeeft!Mhua..ik vind 200 toch wel de max voor schoenen. Ik heb ook heleboel goedkope schoenen. De duurste waren 380, maar die heb ik wel speciaal laten maken. Toch vind ik het wel asociaal voor schoenen.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Ik heb denk ik ook wel iets van 60 paar. Volgens mij ben ik geen addict, maar ik hou wel erg veel van schoenen.

Ik denk dat het gemiddelde paar in mijn kast rond de 120 euro heeft gekost. Maar ik koop dan ook vaak in de uitverkoop.
Ik heb hooguit 15 paar schoenen (inclusief laarzen, zomerschoenen, sierslippertjes enz.). Wat ik koop is helaas rond de E 200,-- en de laarzen nog wel duurder (slippers uiteraard niet).
MWHOEAH!!

Ik vind mezelf best wel een shoe addict en krijg ook altijd heel veel commentaar van mijn man en schoonfamilie omdat ik in hun ogen zo ont-zet-tend veel paar schoenen heb. Wel zo'n tien tot vijftien paar - en dat is dan inclusief teenslippers en rubber regenlaarzen. Wat is je bron van dit nieuwsbericht? Ik duw het mijn plaaggeesten graag eens onder de neus als ik weer eens van belachelijke voeten-ijdelheid wordt beschuldigd.
Ik heb ook zeker 50 paar schoenen. En ja ik vind dat best veel. Maar dat 1 op de 4 vrouwen dat ook heeft, daar verbaas ik mij over eigenlijk.

Mijn man heeft toch ook wel 20 paar denk ik.
Ik red de 50 alleen al met mijn pumps

Maar een gemiddeld bedrag van ¤ 162,- haal ik niet, mijn duurste pumps zijn iets van ¤ 150,- en ik heb 3 paar Uggs maar die komen uit Amerika en waren dus neit zo duur
Hahaha Groentenboerin, bén je toevallig ook een boerin en je schoonfamilie ook? Ken dat wereldje, en zie het al helemaal voor me, "heb je nu alweeeeeer schoenen gekocht? Je hebt al 5 paar!!!"
Je kunt nooit teveel schoenen hebben!
De laatste keer dat ik had geteld was twee jaar terug. Toen had ik 152 paar. Ik heb geen idee hoeveel nu, maar er is wat bijgekomen en weer wat weggedaan. Ik heb overigens ook schoenen waar ik nog nooit op heb gelopen. Die heb ik, omdat ik ze mooi vond.Ik heb voornamelijk veel pumps en laarzen.
Nou, ik heb gisteren op de radio gehoord dat msn het over 39 paar had.
Ik ben dol op pumps. De laatste tijd zijn er steeds meer winkeltjes die leuke hakjes voor maar 4,99 euro verkopen. Tja, dan is het hard to resist :-)
~ Beauty is in the eye of the beholder ~
Ik weet niet of ik aan de 50 paar kom, maar inclusief slippers, pantoffels ed kom ik wel aan de 40 denk ik.

Dat bedrag haal ik alleen echt nooit. Mijn duurste paar was 70,- de rest ergens tussen de 5,- en de 40,-
quote:Pumps_italiaans schreef op 06 september 2011 @ 20:36:

Nou, ik heb gisteren op de radio gehoord dat msn het over 39 paar had.De gemiddelde vrouw heeft 39 paar. 1 op de 4 vrouwen heeft meer dan 50 paar. Het onderzoek is uitgevoerd door msn.nl in Engeland, waarbij 1545 mensen zijn ondervraagd. Best geloofwaardig dus.
50 paar heb ik wel. Ik koop niet van die hele dure schoenen, 100 euro is wel het maximum.
Ook staat in het bericht dat vier op de tien vrouwen zeker 5 paar schoenen maar 1x hebben gedragen. Dat is toch zonde van de schoenen!
En jijzelf, TO?
Ik heb zeven paar die ik regelmatig draag... maar ik ben ook echt een zeur met schoenen :P Komt door inlegzolen die ik al een jaar of tien draag, dan kan je niet alles kopen... de meeste schoenen die ik heb waren dan ook redelijk prijzig.
50 paar kom ik wel aan.

Ik draag ze niet allemaal even graag en vaak.

Duurste paar (laarzen): 600 euro (duur ja).

Goedkoopste paar (laarzen): 200 euro

Slippers en zomerschoenen geef ik minder geld aan uit.
Is het bij jullie ook hoe hoger de hak hoe beter?
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven