Bestellen Vodafonesite ervaringen?

08-09-2011 17:21 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met een abonnement afsluiten via de vodafone website? Ik heb dinsdagavond een bestelling gedaan en dat zou 2 werkdagen duren. En dan zou de koerier contact met je opnemen. Hij maakt een foto van je ID en bankpas en je moet 1 cent pinnen bij hem. Heb nu nog niks gehoord. Maar ben benieuwd of jullie ervaring er mee hebben en hoelang het duurde...

Ik weet wel dat ik de volgende keer gewoon naar de winkel ga.
Daar is duidelijk iets mis gegaan lijkt mij. Als ik jou was zou ik gelijk even de klantenservice van Vodafone bellen.
Ik heb mijn telefoon via de website besteld.

Ik kreeg meteen een mail van vodafone, helaas was mijn toestel niet op voorraad en zou het even duren.

Gelukkig bleek dit allemaal mee te vallen en werd ik na amper een week gebeld.

Het ging allemaal heel erg snel.

Als het goed is kun je jouw bestelling volgen via de link die je hebt gekregen.

Wat staat er dan
Persoonlijk slechte ervaringen met Vodafone en hun klantenservice, maar niet met hun online services, geen idee. Gewoon even bellen, ordernummer opgeven en ze kunnen het voor je nakijken!
Als ik bij mijn orderstatus kijk staat er in behandeling laatst gewijzigd op dinsdagavond. En bij betaling staat er: Geen?

Heb klantenservice gebeld, maar kom er niet door na 1 uur bellen. Grr... Elke keer een ogenblik geduld. Maar mijn geduld is op!
Misschien moet je eerst betalen voordat zij komen?
Goede ervaringen met de online bestel site.

Helaas niet met de provider zelf.

Verstuurde sms´jes komen regelmatig niet aan.

Dus nu opzoek naar een andere provider.
Ik heb de hele bestelling doorlopen en ik ben niks tegen gekomen waar je moet betalen
Geen problemen met vodafone, ook niet met bestellingen of klantenservice. Ik bel 'regelmatig' met een vraag, omdat ik liever persoonlijk contact heb. Nooit langer dan 10 minuten in de wacht gestaan. Was enorme drukte ivm storing die nog niet op de website stond.

Denk dat je toch even moet bellen hoe of wat.
@Mupke, als de koerier je belt, komt die dan ook diezelfde dag nog langs?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven