uitzichtloos

09-09-2011 18:52 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
X
Tja, je maakt het nu uit omdat je niet genoeg om hem geeft. Dan heeft hij wat tijd nodig om dat te verwerken.

Je wil hem niet ongelukkig maken, je laat het " goed" komen, je bent zelf ongelukkig, je neemt tegen je zin wat kinderen, houdt nog steeds niet echt van hem, ach toch nog maar meer kinderen,

50 jaar later denken jullie hadden we maar wat anders gedaan.........
Gewoon duidelijk zijn... Dus zeggen dat het niets meer wordt.
Knap van je dat je het uit hebt gemaakt

Nu doorzetten. Maak je geen zorgen om hem, wat hij doet is niet meer jouw pakkie an en er is een hele wereld waar hij naar toe zou kunnen. Je hebt een fout gemaakt en je merkt meteen dat het allemaal vervelende gevoelens en verwarring los maakt bij je. Niet meer doen dus
Inderdaad duidelijk zijn, en makkelijk praten wellicht maar als je weet dat hij je terug wilt dan is het niet zo handig om met hem naar bed te gaan en dan kan je als excuus aankaarten dat je ook maar een mens met gevoel ben en niet altijd de verstandigste ben, maar je gevoel weet wel dat je niet met hem door wilt maar als het dan weer even vertrouwd voelt en gezellig is dan wel met hem naar bed gaan. Niet leuk voor hem, en jij zou je andersom waarschijnlijk ook gebruikt voelen.
X
Hoe overtuig je hem ervan, door hard te zijn hoe lullig ook, je kan niet iemand hoop geven, dat doe je waarschijnlijk ook niet bewust, maar je spreekt wel weer af. Bij iemand blijven uit medelijden is niet de oplossing. Je maakt het op deze manier alleen maar moeilijker, in de eerste plaats voor hem maar ook voor jezelf
X
Ik zou in ieder geval beginnen met hem niet meer te zien.

En je hoeft ook niet te liegen je kunt toch gewoon eerlijk zeggen dat het voor jou echt niet meer werkt & dat je het beste over hem heen komt door niet meer af te spreken.

Als hij dit niet accepteerd is dat zijn probleem.

Het werkt nooit om bij iemand te zijn uit medelijden.
Duidelijkheid en direct zijn is heel erg belangrijk. Verder moet je aardig blijven maar zoveel mogelijk emotieloos het gesprek met hem aangaan. Neem niet te veel tijd tussen het moment waarin je het aankondigd en het moment waarop je het verteld. Geef hem de ruimte om zijn emoties kwijt te kunnen, maar ga er zelf niet in mee.

Hoe weet ik dit? Ik ben zelf een man. Verassend dat ik hier te vinden ben? Ik heb zelf wat emoties te verwerken. Iets van eigen relatie en een andere vrouw. Voor mij duurt het nog even.

success!
Afstand nemen de komende tijd. Hem misschien eerlijk zeggen waarom je afstand wil. Succes!
Pff vind het wel slap hoor, ik ben ook maar een mens..door het moment laten meeslepen..pff snap daar ni veel van, je geeft toch om hem? Nou dan doe je zoiets toch niet als je weet dat je hem daarmee gaat kwetsen? Sorry, maar vind het een slap excuus.
X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven