Wordt 2008 ons jaar?

31-12-2007 15:06 13438 berichten
Alle reacties Link kopieren
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Hills Hills boy! 22 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009

mama uitger j/m opmerkingen Mimpje27 mrt ? VERLOF! Jobje1 juni ? 18 mrt vlos Missc18 aug 19 mrt vlos WIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Rossianov 0729 mrt22 maart 1e prik Floortjejan 0831 mrtnog even geen MMM Ann17 aprGorgijan 071e IVF poging, 27 mrt echo
Maki, ook jij gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ook een vage streep is zwanger, Kan niet missen!
Maki, jij ook gefeliciteerd!! Pfoe, dit forum begint al erg op het andere te lijken. Het begint hier ook zwangeren te regenen!
Hallo allemaal

Ik lees al een tijdje met jullie mee, maar zou het ook leuk vinden om mee te mogen schrijven. Als er nog ruimte is natuurlijk, tis al best vol.

Ik ben 25 en mijn vriend is 30. We zijn nu 7 jaar samen en willen er graag voor gaan dit jaar. Ik ben sinds 18 januari gestopt met de pil, na bijna 10 jaar slikken, en ik verwacht zo rond 18 februari voor het eerst ongesteld te worden. (of eigenlijk liever niet...) Weet niet meer hoe regelmatig ik ongesteld was voor de pil, dus het is nog even afwachten hoe het nu allemaal gaat.

Alle dames die inmiddels zwanger zijn...Van harte gefeliciteerd! Hartstikke leuk!

xx Teddy
Lieve Maki, Gefeliciteerd!! Ik ben ook begonnen met een testje van het kruidvat. Eigenlijk alleen om mezelf ervan te overtuigen dat ik niet zwanger was. Daarnet hebben we samen nog een test van clearblue gedaan en die was ook overduidelijk!!

Jij en ik schrijven hetzelfde verhaal Echt helemaal super!!!

Jobje, ik heb meteen eerlijk aan mijn man opgebiecht dat ik had getest zonder hem. Ik had een knuffel (Woezel, van woezel en pip) voor hem gekocht en samen met de clearblue test ingepakt. Toen hij thuis kwam viel ik hem huilend in de armen. Hij wist het meteen. Hij is superblij.

Hoe is het trwouwens met jou? Al een spoor van die Ik duim hier voor je dat ze wegblijven!

Ellein en Hills, jullie je klusdagen goed aan het benutten? Kom op he dames!

Rossia en Vera, voor jullie komt er nu weer een hele vruchtbare klustijd aan dat weet ik zeker!!

Alle andere lieve dames, tot snel! Ik ga nu lekker douchen en in mijn pyama op de bank vol ongeloof voor me uit zitten staren.

Liefs
Meiden Gefeliciteerd!!!!!!! Jullie kunnen je bij het uitgerekend in oktober topic voegen.

Mlammetje, ik hoop dat je snel een echo krijgt zodat je weet wanneer je ongeveer bent uitgerekend. Ethereal en Maki, wanneer zijn jullie uitgerekend???

Ik hoop dat er snel veel zwangeren volgen!!!!!
Jeetje mina zeg!!!

Ik zit vol ongeloof al die verhalen van jullie te lezen.....als je ook een dag niet kijkt!!! Hahaha, geweldig dames, van harte gefeliciteerd!!!!

Geniet er van!

En voor alle andere dames, zet m op!!

Ik zal mijn man ook weer ff op bed sleuren zo!!!
Welja zeg, Maki, GEFELICITEERD!!!! Dit is echt niet normaal meer! De een na de ander..... helemaal super

Ik heb ook jou in het schema gezet. Of het was de situatie van Maki die ik heb gedroomd........ kan natuurlijk ook nog!

Oh, dames, ik wil ook zwanger zijn. Aan mijn slijm te zien zit de eisprong eraan te komen. Zal dus niet heel lang op het forum hangen vanavond.

Mamadeb, we mogen nog even lekker aan de bak vanavond, want we moeten natuurlijk wel zorgen dat die zwangerengolf nog even doorgaat......

Teddy, ik heb je in het schema gezet. Jouw vruchtbare dagen zijn dus ook nu zo'n beetje. Veel plezier ermee!

Hoi Ellein, mamadeB en Teddy ga maar lekker genieten en babies maken! we duimen voor jullie!!

We gaan echt gelijk op he Ethereal,. wat leuk is dat

Geniet maar lekker van dit waanzinnige gevoel!!

Maxx5 volgens berekening ben ik 15 oktober uitgerekend, volgens mijn cyclus van 26 dagen (waar ik nu wel van overtuigd ben aangezien ik nu HCG meet in mijn lichaam ) Maar mijn gevoel zegt de 18e... raar he.. ergens zit dat in mijn hoofd haha...

Kus!!
Maki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ook jij van harte gefeliciteerd! Wat waanzinnig allemaal! De zwangeren vallen uit de lucht en ik ben stikjaloers.... desalniettemin echt heel erg blij voor jullie!

Mijn tijd komt nog wel.....

Ellein en Mamadeb, succes vanavond. Zet hem op! Ik reken op jullie!
Rossia, ik moet eerst nog zien dat ik vriendlief zover krijg..... hij is volgens mij niet echt in de mood. Ik ben ook stikjaloers op de zwangeren! Ik wil dat ook! Je kunt er ook echt niks aan afdwingen en je hebt er gewoon de hand niet in. Daar heb ik soms wel een beetje moeite mee. Ik hou graag de touwtjes in handen, maar ja, daar heeft moeder natuur niks mee te maken. Dan toch maar ons best doen en kijken of het (snel) resultaat oplevert....

Zwangeren, jullie moeten maar aangeven welke uitgerekende datum ik in de tabel kan zetten.

Lieve Ellein en Rossia...

Kom echt wel goed.. ik heb zo'n goed gevoel over ons Forum.. wacht maar af.. snel zitten we hier allemaal lekker zwanger te zijn

Ellein, wil je bij mij 15 oktober zetten?

Kus
He Maki, ik heb 15 oktober ingevuld. Mijn tijd komt inderdaad nog wel. Alleen wil ik ook wel heel graag NU. Ach, misschien ben ik al wel 2 weken zwanger..... de tijd zal het leren.

Verdorie, waarom had ik vandaag nou geen WOG-momentje? Hebben we opeens 3 zwangeren erbij! (Mond valt open) Super! Gefeliciteerd Mlammetje, Ethereal en Maki!

Ben superjaloers, maar ook superblij voor jullie. Weet nu wel zeker dat ik vast niet kan wachten tot mn NOD met testen met van die vroege positieve testers in ons midden. Heb vriendlief net op bed gesleurd en een record van 17 minuten begin-eind gezet. Hij is nu de hort op, dus we hadden haast, maar was voor het goede doel hihi.

Een beetje een moetje, maar blik op oneindig en vooral een beetje zwoel Ellein, Mamadeb en Teddy!

Oeh, wordt helemaal een beetje hyper van al dat goede nieuws, misschien nog maar een poging als vriendlief thuiskomt vanacht...

Liefs Bep
Op zulke dagen zijn de WOG momentjes een must! Ik had er wel wat vandaag. Morgen ook nog wel, dus als er nog meer mensen met goed nieuws zijn..... Jobje, Anne, opgoedgeluk... kom maar op met die positieve testen zou ik zeggen! Missc, waar ben je? Of heb ik iets gemist?

15 oktober, mooie datum!!

Haha, Ellein dat heb ik ook! Komt goed, komt goed!

Zo, ik ga een richting bed, moet goed uitgerust zijn als over een week een nieuwe sexmarathon begint !

Vriendlief komt boven en ziet je schema Ellein. Hij vraagt of er wat te winnen valt . Lijkt wel een voetbalpoul Mannen....

Nou weltrusten!
Fijn dat je me in het schema hebt gezet. Leuk om te zien hoe iedereen met elkaar meeleeft. Jaja, mijn zogeheten klusdagen zijn in volle gang. Tis nog wel ff wennen voor vriendlief. Sinds ik gestopt ben met de pil is mijn libido erg gestegen. Weekend al goed benut. Weet nog niet zo goed hoe het allemaal moet voelen rond de eisprong enzo, daarvoor moet ik me nog wat beter inlezen. Heb wel steken onder in mijn buik, maar weet niet of dat er iets mee te maken heeft. Manlief kijkt nog even naar het voetbal, maar dat duurt nog 10 minuutjes, dus ga het bedje vast voorverwarmen!

Fijne avond allemaal. En voor de zwangeren onder ons, lekker slapen en dromen!
Maki gefeliciteeeeeeeeeeerd!!!!!

Keelontsteking is aan de beterende hand. Vanmiddag bij de dokter geweest, daarna door naar m'n werk. Al vond de dokter dat ik nog niet moest gaan werken met verhoging, omdat ik nu met z'n tweeen ben (wat klonk dat leuk!) maar ja, kon er niet onderuit. Voor morgen wel vervanging geregeld lekker. Vandaag heb ik al de de hele dag regelmatig lichte kramp, zoals voordat je ongesteld moet worden... weet iemand of dat erbij hoort? Is dat een goed of een slecht teken?

Jobje, heb je al getest? Nieuwsgierig!!!
Goeiemorgen dames,

Ellein, ik ben op dezelfde dag als Maki uitgerekent, zegt een berekening op internet. 15 oktober dus. Erg raar allemaal Enne, lekker klussen Ellein. Kom op he!!! Doe een leuk dansje voor je man

Wie weet deed dat em wel voor mij nu Ik duim voor je!

En natuurlijk voor alle andere dames die nu aan de klus zijn.

Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. Vind het allemaal zo verschrikkelijk onwerkelijk. Ik heb ook vreselijk de drang om erover te praten. Gisteren was echt een hele emo dag voor mij. Normaal gesproken ben ik helemaal niet zo'n emotioneel type, maar ik geloof dat ik gisteren voor jaren aan een stuk heb gejankt. Mijn moeder is 5 jaar geleden overleden en ik dacht dat ik dat helemaal een plekje had gegeven. Maar sinds gisteren mis ik haar als nooit tevoren. Raar toch?

Maki, hoe mikken we het uit Wat goed dat jij gisteren ook een test hebt gedaan. Jij dacht zeker net als ik: Laat ik dat maar effe alleen doen, dan weet ik dat ik niet zwanger ben en ben ik minder teleurgesteld als ik aankomend weekend test. Wat zei jou man/vriend? Die van mij moest best een beetje lachten toen ik hem door mijn tranen excuses voor het alleen testen aanbood.

Teddy, welkom hier op ons drukke forum!

We breiden hier met de dag meer uit

Hahaha, Bep, wat een mooi verhaal. Toch nog 17 minuten Was dat inclusief even blijven liggen naderhand

Tantetruus, een keelontsteking? Wat een nare bedoeling nu. Gelukkig gaat het al beter. Ik heb ook een beetje last van krampjes. Volgens mijn zus (mijn grote raadgeefster nu) is dat heel normaal. Voel jij je ook lichtelijk onzeker nu je weet dat er iets in je buik zit? Als ik buiten loop heb ik echt het gevoel dat ik het moet beschermen, heel stom, want je ziet helemaal nog niks

Missb, hoe gaat het met jou? Ben jij al een beetje gewend aan het idee? Weet jij al wanneer je je eerste echo gaat doen?

Ik denk dat ik vanmiddag alvast naar de vlos ga bellen om een afspraak te maken. Of is dat veel te vroeg? Ik ben namelijk bang (woon in een grote stad) dat het anders moeilijk te plannen gaat zijn. Ook ga ik een nieuwe bh kopen. Ze passen nog maar net *zucht* Dat wordt wat. Op naar de G-cup

Tot later en liefs
JEETJE.. ik open ons topic en zie ineens 5 (!!!!!!) zwangeren staan! Ben er helemaal beduusd van.. meiden, gefeliciteerd!!! Wat geweldig zeg!

Ik ga snel even bijlezen...
@Rossia en Vera: gatver, dit was nog even geen succesvolle ronde voor jullie!

@Lelie: jouw lichaam gaat ook maar wat zijn eigen gangetje hè? En dan ook nog zo'n gevoelloze gyn! Grrr... Hoop zo op snel goed nieuws voor jou!

@Maxx: pijnlijke tepels door een nieuwe pyama?

@TT, Maki, Ethereal, Mlammetje: geweldig zeg! Als ik jullie berichtjes zo lees denk ik: ik wil ook!!!

Nog steeds geen signalen hier.. denk stiekem: zal ik nu dan toch ook maar vast gaan testen? Maar ik denk zelf dat de kans zooo klein is, dat ik toch nog even maar even wacht. Ben, denk ik, toch wel een beetje bang voor een teleurstelling omdat mijn cyclus nog zo onregelmatig is..
Morgen Meiden!

Ik heb ook zo raar geslapen, lekker geslapen, maar het voelt allemaal nog zo onwerkelijk echt mama worden...

Ik ben ook al lekker aan het mutsen, ik sport 2 keer in de week.. mag ik nog wel heen en weer springen en hupsen enzo haha.. suf he!

Lieve Ethereal, ik had er ook 1 alleen gedaan zodat ik dan zou weten dat t nog niets was, dat ik vanalles inbeelde wat ik voelde enzo.. Maar toen kwam het 2e vage streepje.. jaaa toen wilde ik t zeker weten natuurlijk. Mijn vriend was onderweg en dan ben ik natuurlijk zo ongeduldig als het maar kan.. Heb m gebeld en verteld en daarna hebben we test 2 gedaan... MIjn vriend vond er ook helemaal niets ergs aan.. terwijl ik lekker emo me schudlig voelde dat ik t alleen had gestest

Ik snap je helemaal dat je je moeder mist, zeker op dit soort momenten. Sterkte meis! we zijn niet je mams... maar klets maar lekker tegen ons aan hoor!

Hoe doen jullie dat, eerst nog naar de huisarts of kan je meteen een afspraak met de vlos maken?

Klusmeiden zet m op!

Kus Maki
quote:Rossia schreef op 04 februari 2008 @ 21:49:

Vriendlief komt boven en ziet je schema Ellein. Hij vraagt of er wat te winnen valt . Lijkt wel een voetbalpoul Mannen....

Duh, zal ik dat maar als een compliment opvatten ?

Gisteravond toch nog even aan het klussen geweest. Ik vroeg vriendlief: denk je nog aan mijn eisprong. Jaha, zegt ie, maar dan doen we het toch om de dag???? Juist, dus gister mochten we weer maar hij dacht toch echt dat we zondag ook hadden benut. Kerels....

Maki en Ethereal, ik kan me voorstellen dat je slecht hebt geslapen vannacht. Zo onverwacht een positieve test! Ik ben nog steeds helemaal perplex dat jullie allebei voor je NOD positief testen. Helemaal super!

Zwangeren, hebben jullie het al aan iemand verteld of wachten jullie daar nog een paar weken mee of tot na de echo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven