Geld & Recht alle pijlers

werken bij hema, 15% korting??

12-09-2011 08:28 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een grijs verleden heeft mijn moeder een tijd bij de Hema gewerkt, toen kregen we op alles 15% korting.

Nu gaat mijn man ws. bij de Hema werken (wel onder de CAO voor het hoger personeel, is een andere dan voor winkelpersoneel) en ben ik benieuwd of we dan ook weer 15% korting kunnen krijgen? Of zou dat inmiddels allang afgeschaft zijn?

Je moest destijds 100% betalen dan de bonnen inleveren en dan kreeg je bij het salaris de 15% uitbetaald. Je kon dat dus lekker opsparen en bijv. in december uit laten betalen.
Ik heb t/m 2008 bij Hema gewerkt.

In het begin inderdaad nog bonnen sparen en inleveren, later ging de korting via een pas die meteen bij het afrekenen gescand wordt. De korting gaat er dus meteen vanaf. Er zit wel een maximum aan korting aan vast, ik dacht 450 euro, maar voordat je dat bedrag aan korting krijgt, moet je aardig wat geld uitgeven...

En toendertijd kreeg hoger personeel ook gewoon personeelskorting, dus ik denk dat je man daar wel voor in aanmerking komt. Helemaal leuk als de 15% koopavonden zijn, daar bovenop krijg je nog weer personeelskorting!
Personeel krijgt 10 % korting , thuiswonende gezinsleden ook.
Muisjelief, werk jij nu nog bij de hema? Dan zou de korting dus verlaagd zijn van 15% naar 10%?

Nou ja, nog steeds fijn natuurlijk. Zeker voor mij als HEMA fan!
Ik moest toen alles wat ik kocht op de bon zetten en dan eind van de maand het bedrg daarvan betalen.

Was mijn halve salaris weg, want zo met mijn neus op de leuke spullen.

Echt veel geld hield ik er niet aan over, maar mijn huis brak van de hema spullen
Ik vind de Hema, H&M en Ikea helemaal geweldig Ben benieuwd wat de personeelskorting bij H&M zoal doet... Als ik er zou werken, zou ik waarschijnlijk heel veel kopen
Bij h&m krijg je 20%
Oh wow! Nog goedkoper! Goed zeg
Had ik korting kunnen krijgen???? Potdomme, dat hebben ze me nooit verteld!
Volgens mij is het 10% die je meteen bij t afrekenen krijgt met je pasje... En je krijgt korting bij hunkemoller en nog een winkel, weet even niet meer welke.... Dus beterrrrrr!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven