The Never Ending Question nr. 83
donderdag 15 september 2011 om 09:35
O wat vervelend, choco!
Ik weet niet wat je wel kunt, qua duizeligheid enzo, maar ik zou denk ik veel lezen, breien (hou je er nog iets leuks aan over, aan je verplichte bedrust!), internetten natuurlijk, lekker achteroverliggen en écht naar mooie muziek luisteren
Verder nog iemand leuke tips om te doen?
Ik weet niet wat je wel kunt, qua duizeligheid enzo, maar ik zou denk ik veel lezen, breien (hou je er nog iets leuks aan over, aan je verplichte bedrust!), internetten natuurlijk, lekker achteroverliggen en écht naar mooie muziek luisteren
Verder nog iemand leuke tips om te doen?
donderdag 15 september 2011 om 10:56
Heb je een iPod/mp3 speler? Tijdschriften/boek lezen een optie, of kan dat niet door je evenwichtsstoornis? Luisterboek anders? Heb je een smartphone? Anders pingen/whatsApp-en met vrienden? Heb je nog bijv. kleding die je nog wilt repareren? Kan dat? Geen idee wat mogelijk is. Kan je een beetje rechtop zitten tegen een kussen aan? Lekkere recepten bedenken en opschrijven? Puzzelboekje? Brieven schrijven aan vrienden en familie?
En de volgende mag ook dingen bedenken!!
En de volgende mag ook dingen bedenken!!
donderdag 15 september 2011 om 11:19
Gezellige mensen uitnodigen voor leuke gesprekken. Vraag of ze mooie "luisterboeken" meenemen! Een stapel tijdschriften mee naar bed om te bedenken hoe je je wc wil pimpen...? Je nagels weer eens een keer mooi verzorgen en lakken. Oude fotoalbums bekijken. Kleding-ideeën opdoen voor de herfst. Enz.
Welk magere gerecht kun je iedere dag wel eten (omdat 't zo lekker is)
Welk magere gerecht kun je iedere dag wel eten (omdat 't zo lekker is)
donderdag 15 september 2011 om 11:28
donderdag 15 september 2011 om 11:33
donderdag 15 september 2011 om 13:15
De kerst! Sowieso! Heerlijke dagen met veel gezelligheid, lekker eten en lieve vrienden en familie. Die sfeer... Voel ik me weer even lekker kind! Ben nu al aan 't oefenen voor kerstliedjes, veel optredens dan en vind 't heerlijk!
Wat vind jij een geweldige film, die eigenlijk helemaal niet zo bekend is (geworden)?
Wat vind jij een geweldige film, die eigenlijk helemaal niet zo bekend is (geworden)?