bonje met de buren deel 3
vrijdag 9 september 2011 om 15:08
Bespottelijk dat de veroorzakers een grotere woning krijgen. Leuk voor de nieuwe buren om de ruziemakende ouders als buren te krijgen. Want ik vermoed dat het in Amier zijn agressieve karakter zit en niet aan hoe groot de woning is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 9 september 2011 om 15:15
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 september 2011 @ 15:08:
Bespottelijk dat de veroorzakers een grotere woning krijgen. Leuk voor de nieuwe buren om de ruziemakende ouders als buren te krijgen. Want ik vermoed dat het in Amier zijn agressieve karakter zit en niet aan hoe groot de woning is.Precies. Zolang Amier zijn zin krijgt gaat het goed.
Bespottelijk dat de veroorzakers een grotere woning krijgen. Leuk voor de nieuwe buren om de ruziemakende ouders als buren te krijgen. Want ik vermoed dat het in Amier zijn agressieve karakter zit en niet aan hoe groot de woning is.Precies. Zolang Amier zijn zin krijgt gaat het goed.
donderdag 15 september 2011 om 20:36
Maar zo'n boom is wel irritant hoor, ik had het in mijn oude huis op 2 hoog. In het voorjaar en de zomer had ik inderdaad heel veel vliegjes binnen door dat ding en vanaf september had ik weinig licht. Totdat 'ie dan kaal werd in de winter, dan ging het wel, maar vanaf maart ofzo zat ik weer in het halfdonker met vliegjes