Lastige vraag zeg.. Er is van veel volwassenspul al een kinderitem gemaakt... Maar andersom? Misschien Lego, zodat je zelf binnen no time je tuinhuisje kunt bouwen (en afbreken of veranderen)..
Word jij altijd door dezelfde kapper geknipt? Of maakt 't je niet uit?
Ja Ik ben gek op de winter! Donkere dagen, kaarsjes, koude, winter, ijs, sneeuw(stormen)... Heerlijk! Ook de Olympische Winterspelen vind ik veel leuker en interessanter dan de 'gewone' variant.
Wat at jij vroeger heel graag, maar vind je inmiddels niet lekker meer?
Euhm.... 't Liefst gewoon NL, met alle lieve vrienden fam om ons heen. Maar anders... Ergens waar 't prachtig weer is, beetje landelijk, buiten, in een groot weiland, onder een appelboom waar iedereen met blote voeten loopt Maar niet in Thailand ofzoiets. Dan maar ergens in Canada ofzo..
Straks lekker pizza eten met zn tweetjes, Inception kijken. Morgen uitslapen, koffer inpakken, werken, uitslapen, de stad in en een boek kopen dat ik 2 weken geleden al aan de kant heb laten leggen, toeristisch doen, uitgebreid lunchen, werken, uitslapen en dan is het alweer maandag en ga ik verder met toeristisch doen.
En jij? (kan even niets bedenken)
Anoniem_55368
vrijdag 16 september 2011 om 20:18
Nog niks gepland. Als het mooi weer is (positief blijven) misschien naar de Apenheul, anders weet ik het nog niet. Waarschijnlijk huis ordenen, want maandag komt de nieuwe kast (die we nu niet kwijtkunnen).
Van wie zou je heel graag nog eens naar een concert gaan? (dood of levend)
Lenny kravitz, word dan wel de 2e keer maar wat kan hij goed live optreden!
Hoe denk jij dat Jef terug komt in gtst?
Common sense is not so common.
Voltaire
Anoniem_55368
vrijdag 16 september 2011 om 20:27
Lol ik kijk geen GTST, dus ik doe dit geheel uit eigen verbeelding: Ik denk dat er een vrouw wordt geïntroduceerd die later een omgebouwde Jeff blijkt!
Van welke film zou jij wel het einde willen veranderen?