Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2011

12-08-2011 20:40 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bron: telegraaf

Eén van die bekende Nederlanders die het avontuur van Expeditie Robinson aandurfde, is model Sylvia Geersen. Zij heeft haar eigen strategie bedacht om te overleven. "Ik ga gewoon lekker vrienden worden met iedereen daar. Volgens mij moet je ze ook gewoon om de tuin leiden. Het moet." Ook zangeres Do voert een toneelstukje op. "Laat ze maar denken dat ik te lief ben om ver te komen, dat is dan mijn joker."

De andere Nederlanders die de strijd aangaan in het programma zijn Sipke Jan Bousema, Jochem Uytdehaage, Sascha Visser, Lauretta Gerards, Patrick Martens en Esther Schouten. Het Vlaamse kamp bestaat uit Nicolas Liebart (De Pfaffs), Tanja Dexters (ex-Miss België), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (presentator), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Deborah Ostrega (presentatrice), Katerine Avgoustakis (zangeres) en Anne de Baetzelier (ex-omroepster).

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson VIPS 2011 is vanaf 1 september te zien op RTL5.
Yes!
Pfff, gelukkig !
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ze blijft!!!

Toch leuk!

Bye bye Tanja!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nou gelukkig blijft Sylvia maar arme Tanja! Helemaal alleen in de grot!
Die gaat vast ook snel weg...
Wat zitten ze nou de hele tijd te zeuren over dat alleen in de grot zitten?

Er zijn toch cameramensen bij???
Mooi! Niet syl. Ik vind die Tanya ook niet echt aanwezig. Wel sneu dat ze nu weg door Freddy.
eindelijk wat actie volgende week.

Fijn dat Syl er niet uit is.
Nou , ik ga naar de Hood!

Was leuk en gezellig , tot volgende week!
Wat een vieze matennaaier, die Freddy. Ik vond het al de grootste kwal van ER, maar met deze actie vind ik het helemaal een megalul. Domme ouwe sukkel.
Am Yisrael Chai!
Het stukje dat ze afscheid nemen hebben ze er maar uitgeknipt. Waarschijnlijk werd Freddy bijna onthoofd
quote:kipkerrie schreef op 15 september 2011 @ 21:42:

Wat ik alleen niet snap: de eilandraad is 's avonds. Maar katherine kwam pas overdags inde grot. Waar is ze die nacht dan geweest?Scherrrup! Misschien mogen ze een nachtje in een hotel.
Tot volgende week!!
Ik snap dat gezeik om die grot ook niet. Het is maar voor 1,5 dag ofzo. Lijkt me wel lekker om ff alleen te zijn.
Ik ga naar Topmanagers gezocht

Tot volgende week!
Met Sylvia gaat het volgende week wat minder zagen we net in de preview. Maar wbt de grot is het wel smakelijk en entertaining op deze manier (doel programma). Wel jammer voor Tanja dat ze alleen in de grot terecht komt, aan de andere kant is de kans nu groter dat ze nog terug kan komen in de expeditie. Hoe minder mensen, hoe beter, in feite.
quote:Summerdance schreef op 15 september 2011 @ 21:44:

Wat zitten ze nou de hele tijd te zeuren over dat alleen in de grot zitten?

Er zijn toch cameramensen bij???Ja ,haha , maar zouden ze ook s'nachts blijven!
Dat zei ik dus ook al, waar was katherine die nacht.

Die zal wel lekker in een hotelletje geslapen hebben.
Je moet die grot gewoon als een soort retraite zien. Het is toch een prachtige grot. Heerlijk effe op mezelf. Ik zou die camaramensen misschien wel wegsturen

OK, snachts zouden er best momenten zijn dat ik het minder leuk vind maar misschien mag je wel buiten de grot slapen, doe je dat toch.

Met die Sylvia zou ik het niet lang volhouden, wat een lege doos zeg.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:Charlotte69 schreef op 15 september 2011 @ 21:45:

[...]

Scherrrup! Misschien mogen ze een nachtje in een hotel.Dat was vorig jaar ook elke keer dat we dat ons afvroegen en ik zei dat vorige week met Sipke ook al.Ik denk dat ze op dat eiland blijven waar de eilandraad is....
Misschien hebben ze op het Eilandraad-eiland inderdaad een hutje of ander onderkomen staan waar ze 's nachts nog even kunnen slapen.

Ik zat me ook al af te vragen wat er mag tijdens het grot-verblijf en wat niet. Bijvoorbeeld op het strand (is er toch ook daar?) vuur maken of buiten de grot slapen. In principe hoef je heel weinig ín die grot te zijn, als je toch bezig bent met die boot te bouwen...
Net even gelezen in een eeder artikel..(google)...over productiemedewerkerd die vertellen.

Zij slapen op een eigen productie eiland en mogen niet met de kandidaten praten,geen dingen achterlaten die ze kunnen pakken en geen eten geven.

Wel mogen ze bijv. andere schoenen geven maar geen nieuwe bijl, ook geen haarspeldjes maar wel anti-conceptie...als er wat gevraagd wordt over het programma mogen ze niets zeggen ook al is dat wel bekend.

De productiemedewerkerd die op dat moment filmen zijn er maar op bepaalde tijden. Ze wenken bijv. wel eens kandidaten als ze een inktvis zien bijvoorbeeld...Ze wenken en is de kandidaat blij. En hun daarintegen vragen dan soms weer of kandidaat x nog een keer voor de camera voorbij wil lopen.

Na de eilandraad s avonds gaat de kandidaat naar het productieeiland samen met een kandidaatbegeleider om daar te overnachten. Dit is een maatregel die genomen is nadat er tijdens de opnames van de Deense ER twee boten van de productie s avonds op elkaar zijn gebotst en gecrasht zijn met alle gevolgen vandien.

Vandaar dus dat ze overdag pas aankomen in de grot.
Puck
Leuk, een stukje 'achter de schermen 'informatie.

Ik vond het eigenlijk wel zielig voor Tanja. Ze had het zo naar haar zin. Maar ik vond het zielig voor iedereen. Freddy was gewoon een slappe zak!

Haha, ik vond die actie van Sascha wel grappig, Dom, maar wel grappig.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Wat deed sascha? Ik was precies even naar de wc. Hij sprak te hard ofzo?
Leuk inderdaad die info! Ik kan me ineens herinneren dat ze een keer (in die serie met Douwe) op een soort tusseneiland zaten en toen kreeg de hele groep ruzie en dat is toen wel uitgezonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven