Negeren

17-08-2018 08:18 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben nieuw hier, maar lees wel al een tijd mee. Ik open deze topic omdat ik toch wat dingen heb, waar ik wel een antwoord op heb maar toch ook eens andere meningen wil horen.

Ik heb al 4 jaar een lat relatie waarin al mening strubbelingen zijn geweest omdat mijn vriend het nodig vindt om aandacht te vragen aan anderen. Vorig jaar heb ik hem voor de zoveelste keer terug genomen omdat mijn gevoel voor hem heel diep zit, maar telkens als mijn vertrouwen terug komt doet hij weer dingen die ze terug brengt naar nul. Als ik er iets over zeg, gaat hij me negeren en behandelen als een klein kind, en dan hebben we het hier over een man van 46 jaar. Ik mag niet op zijn fb als vriend, en Instagram gebruikt hij nooit zegt hij! Nu heb ik Instagram aangemaakt en wat zag ik, meneer is er volop actief en voegt de ene vrijgezelle vrouw toe na de andere en soms met flink wat pikante foto’s, als je eerlijk bent heb ik daar geen moeite mee, maar hij liegt erover. Onze relatie is al een paar keer gestrand omdat meneer onpasselijk chatte met andere vrouwen via messenger. Ook als hij ergens is, worden er vrouwen toegevoegd op zijn fb, vrouwen waar hij een avondje mee heeft gepraat en ze zijn allemaal vrijgezel. Ik heb hem hiermee geconfronteerd aangezien ik gezien zijn verleden met andere vrouwen dit respectloos vindt. Ik heb er geen moeite mee dat hij op Social media zit, maar wel hoe hij er mee omgaat en daar dus geheimen heeft. Als ik er achter kom en confronteer dan ben ik de control freak en krijg ik dagen niks van hem te horen en negeert hij me volledig. Ik ben van mening als je niks te verbergen hebt, kun je gewoon antwoord geven op de vraag waarom je zoiets doet. Wie zwijgt stemt vaak toe.
Alle reacties Link kopieren
Wat is je eigen antwoord dan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou meneer dumpen......
Alle reacties Link kopieren
Hoezo is dit nog een topic waard? Zo’n persoon wil je toch niet in je leven als je een beetje eigenwaarde hebt..
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Hij is 46, maar hoe oud ben jij in hemelsnaam als je dit allemaal pikt?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Nou ja ik weet zelf wel dat het geen normaal gedrag is, maar ik ga aan mezelf twijfelen omdat ik die silent treatment krijg, en ga dan denken dat ik misschien toch iets fout heb gedaan door hem te confronteren, terwijl ik in mijn achterhoofd wel weet dat ik niks verkeerd heb gezegd.
Oei, dit zou ik echt niet trekken zo'n type.
Dumpen!

Vandaag nog!
Alle reacties Link kopieren
Ben halverwege gestopt met lezen maar waarom doe jij je dit zelf aan?
Alle reacties Link kopieren
Uitmaken, afkicken van dit foute figuur en verder kijken na het nodige aan chocola en witte wijn achterover gekieperd te hebben.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft niet bij hem te blijven.. tis Afghanistan niet, erger dan dit kun je haast niet krijgen, hij houdt je in elk geval niet voor de gek hij doet precies wat ie wil, jij houdt jezelf voor de gek dat is nog stommer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 40 en ik weet dat het misschien geen topic waar is, maar op dit moment zit ik erg in de knoop met verstand en gevoel. Omdat we het als we bij elkaar zijn wel heel erg leuk hebben. Vindt het gewoon moeilijk vandaar dit topic.
Wat een sneu en oneerlijk figuur.
Ik zou zo iemand niet meer in mijn buurt willen hebben, gênant.
Jouw gevoel voor hem zit heel diep. Jouw gevoel voor jezelf (je eigenwaarde, zelfrespect, liefde voor jezelf) is maar flinterdun.
Dat is verkeerd om.
Dus zet hem aan de kant en ga eraan werken om van jezelf te houden, zodat je gaat inzien dat je dat je een goede man verdient die jou goed behandelt, in plaat van deze dumb ass.
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
17-08-2018 09:15
Je hoeft niet bij hem te blijven.. tis Afghanistan niet, erger dan dit kun je haast niet krijgen, hij houdt je in elk geval niet voor de gek hij doet precies wat ie wil, jij houdt jezelf voor de gek dat is nog stommer.
Dat is idd nog stommer, alleen in goed vertrouwen geloof ik hem dus hij houdt mij wel degelijk wel voor de gek.
Alle reacties Link kopieren
Wat kom je hier vragen eigenlijk?
Lees je post zelf nog eens een paar keer.....en doe of het over een ander gaat.....wat zou je degene adviseren??!! :facepalm:
anoniem_346609 wijzigde dit bericht op 17-08-2018 09:22
92.77% gewijzigd
En je bent samen met hem omdat.....??

Het is duidelijk dat hij nat jou de behoeft heeft en blijft houden aan meer.

Je laat je toch niet zo behandelen?!
Joh..jij mag niet op zn Facebook. De vrijgezelle dames waar hij 1 avondje mee gepraat heeeft wel. Trek je conclusies. Dit lijkt me het gesprek/de ruzie met je "vriend" niet eens waard
Wat vind je precies zo leuk aan deze man?
Alle reacties Link kopieren
Tess1981 schreef:
17-08-2018 09:21
En je bent samen met hem omdat.....??

Het is duidelijk dat hij nat jou de behoeft heeft en blijft houden aan meer.

Je laat je toch niet zo behandelen?!
Omdat hij me steeds beterschap beloofd en ik daar in wil geloven, omdat ik altijd hoop dat het beter wordt.
En doe een soa test.
Alle reacties Link kopieren
Goudenregen82 schreef:
17-08-2018 09:20
Wat kom je hier vragen eigenlijk?
Lees je post zelf nog eens een paar keer.....en doe of het over een ander gaat.....wat zou je degene adviseren??!! :facepalm:
Tja, ik snap wat je bedoeld, maar is gewoon onzekerheid van mij.
Wat is hier leuk aan? Wat een kleuter. Ik zou er niet warm van worden.
Hem confronteren is zinloos want hij blijft dit doen en heeft schijt aan wat jij er van vindt. Hij negeert je tot je ophoudt met "lastig doen" en gaat weer vrolijk verder met vrijgezel spelen
Alle reacties Link kopieren
Ik snap jullie reacties, alleen ik wordt erg onzeker van zijn gedrag en dat die dames wel op zijn fb mogen en ik niet is omdat ik een keer een dame heb benaderd die dingen op zijn fb had geschreven die niet horen in een relatie, zo kwam ik erachter dat hij onpasselijk chatte. Ik heb toen de relatie verbroken en hem daarna weer een nieuwe kans gegeven, maar ik moet hem blindelings vertrouwen dat hij geen gekke dingen doet, ondanks wat hij doet en wie hij toevoegd, alleen ik kan niet vergeten wat er is gebeurd en hij gaat op dezelfde voet verder als een jaar geleden.
AMR schreef:
17-08-2018 09:24
Omdat hij me steeds beterschap beloofd en ik daar in wil geloven, omdat ik altijd hoop dat het beter wordt.
Hij gaat echt niet veranderen hoor dat heeft hij duidelijk laten zien!
Hij valt keer op keer in herhaling. Iedereen mag op zijn fb behalve jij. Dat heeft natuurlijk een reden.

Kan me bijna niet voorstellen dat je er zelf in gelooft dat hij hiermee gaat stoppen.

Stop met deze relatie, doe een soa test en laat hem nooit meer toe in je leven! Je bent met waard dat dit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven