Mode & Beauty alle pijlers

Aanraders/Afraders Mascara (budget)

21-04-2018 20:21 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee!

Ik vroeg me af of jullie ook wat aanraders en/of afraders hebben wat betreft mascara. Ik heb namelijk al een aantal gehad, maar nog geen 1 bevalt me echt goed. Dus ben weer opzoek naar een nieuwe.

Groetjes
Ik heb de Rock Couture mascara van Catrice: afrader! Laat de wimpers heel erg aan elkaar kleven, verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!

Ik heb Maybelline Lash Sensational Full Fan mascara: een aanrader! Vooral als ‘ie net nieuw is, daarna wat subtieler maar nog steeds erg mooi en goede textuur.
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.
Alle reacties Link kopieren
Essence - Lash of the day. Dikke aanrader, zowel ik als meerdere vriendinnen die ik hem heb aangeraden zijn er erg blij mee
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Max Factor is echt het beste. Heb er al zoveel geprobeerd, maar kom altijd bij de Masterpiece of 2000 Calories terug. D waterproof versie.
Alle reacties Link kopieren
maybelline: mascara false lash effect. Roze buitenkant.
Deze vind ik fijn, koop het (bijna) altijd wel in de aanbieding. 1+1 :-)
Krijg het er ook weer makkelijk af met een doekje en gewoon water.
Moet zeggen dat ik geen echt prijzige heb geprobeerd.

Vaak wat anders geprobeerd, maar viel altijd tegen.
Miss Sporty, 1 bepaalde, (weet even niet welke, hier een keer gelezen op het forum trouwens) is ook goed en een stuk goedkoper nog, maar vind dat er snel kleine klontjes komen aan de uiteinden van je wimpers en dan moet je die er weer afhalen. Gedoe en wordt er niet mooier van.
Ondanks dat vond ik hem wel goed, zeker voor die 4 euro ofzo.. een rode mascara (buitenkant, van Miss Sporty) Etos dus.
Alle reacties Link kopieren
Ja jeetje mascara troubles.. Of ze vlekken, of ze geven klontjes, of je krijgt ze niet fatsoenlijk van je ogen afgewassen.. Nee ik heb de ideale ook nog niet gevonden! Ik lees mee
D princess van Essence! Hij is bijna net zo goed als de Chanel die ik vroeger gbruikte, maar dan tien keer goedkoper!
intothewild schreef:
21-04-2018 20:26
Ik heb de Rock Couture mascara van Catrice: afrader! Laat de wimpers heel erg aan elkaar kleven, verschrikkelijk.
Ik heb zelf de Catrice better than false lashes, en ben er juist heel tevreden over. Voorheen kocht ik altijd duurdere, maar deze is nog geen 5 euro en zit er heel mooi op. En blijft ook zitten (waterproof).
intothewild schreef:
21-04-2018 20:26
Ik heb de Rock Couture mascara van Catrice: afrader! Laat de wimpers heel erg aan elkaar kleven, verschrikkelijk.
O deze heb ik ook en werkt fantastisch bij mij. Geen klonten en super zwarte en lange wimpers.
Kunstenkitsch schreef:
21-04-2018 20:36
D princess van Essence! Hij is bijna net zo goed als de Chanel die ik vroeger gbruikte, maar dan tien keer goedkoper!
Lash Princess van Essence is inderdaad heel goed! Ik heb die met groen, die vind ik fijn voor een natuurlijkere, lange look, heeft een rubberen borsteltje. Vlekt wel een beetje, al heb ik dat ontzettend snel.
Ik heb ook die met paars. Een gebogen borsteltje met synthetische haren. Hier krijg ik vollere wimpers van en hij vlekt minder.
Alle reacties Link kopieren
Essence mascara :flirting: nog voor het social media tijdperk was ik al fan.

ik gebruik verschillende maar mijn favorieten zijn : I Love Crazy Volume Black Mascara(paars) , I Love Extreme 01 Black Volume Mascara (zwart) & Instant Volume Boost Black Mascara (donker paars)
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Lavera Butterfly Mascara https://www.biggreensmile.nl/products/l ... utteffmasc

Ik kocht hem in eerste instantie omdat ie vegan is, maar ik vind hem ook erg fijn. Wel subtiel, dus verwacht geen grote zwarte wimpers.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Alle reacties Link kopieren
Collistar, nog nooit zo’n fijne mascara gehad!

https://www.notino.nl/collistar/superma ... gK6F_D_BwE
De allerbeste: Better than Sex van het merk TooFaced. Deze is te koop bij Sephora en sindskort bij Douglas. Een betere heb ik nog nooit gehad. Een betere heb ik ook niet nodig.
Neem wel de gewone, niet de waterproof.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Princess van Essence echt helemaal niks (de oranje). Je krijgt wel volle wimpers maar alle wimperhaartjes klonten aan elkaar. Pas nu ik hem wat langer heb is hij iets beter, maar de volgende keer koop ik wat anders. Dus ik lees even mee;)
Alle reacties Link kopieren
allround mascara waterproof van catrice

Ik vind het een echte aanrader want er zijn maar weinig mascara's waar ik geen irritatie van krijg. En deze is ook nog eens erg goedkoop.
Zelfs bij mascara's van 30 euro kreeg ik vaak last, dus heb daarna niks anders meer geprobeerd.
Alle reacties Link kopieren
Essence Princess lash (zwart/groen) en de rode Allround mascara van Catrice zijn mijn twee favorieten. Ook nog een betaalbaar. Echt no way dat ik 15 euro of meer uitgeef voor een mascara.
Sumptious Extreme - Estee Lauder
Alle reacties Link kopieren
De L’Oreal volume million lashes Feline (groen/goud) vind de slechtste mascara die ik heb gebruikt. Deze zat in een goodybag die ik had gekregen. De mascara blijft heel lang nat en je wimpers gaan aan elkaar plakken zodat je van die spinnenpoten krijgt.
Alle reacties Link kopieren
OK koop altijd dure mascara pupa diva lashes geen waterproof, maar voor op vakantie altijd Etos waterproof mascara van 5,99, ik heb blonde wimpers en met deze altijd genoeg aan 1 laagje voor lange zwarte wimpers
Maaique schreef:
21-04-2018 20:30
Essence - Lash of the day. Dikke aanrader, zowel ik als meerdere vriendinnen die ik hem heb aangeraden zijn er erg blij mee

Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik heb al veel verschillende mascara's geprobeerd, maar dit is echt een blijvertje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven