Mode & Beauty alle pijlers

Welke schoenen onder deze jurk

17-05-2018 16:24 67 berichten
https://www.bellerose.be/products/poivre-f1470-combo-1

Deze jurk dus, die sandalen zie ik dus niet zitten... het is voor een feest, pumps? Enkellaarsje?
En wat zou ik erboven kunnen dragen indien het wat fris zou zijn?

Bedankt voor de hulp!
Pumps! Het is een mooie jurk, maar ik denk dat enkellaarstjes het geheel wat Amish maken. Voor wat frisser zou ik er of een mooie sjaal bij dragen of een zwart leren jasje, maar dat hangt af van de gelegenheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou pumps doen in de kleur groen die in de jurk zit. Of leuke sandaaltjes in het groen.

Ik zou in ieder geval iets met een hak doen, een hoge hak, omdat de jurk vrij lang is en ik daar pumps mooi bij vind staan.

Bij een korter jurkje vind ik platte sandaaltjes leuk.
Alle reacties Link kopieren
Kunstenkitsch schreef:
17-05-2018 16:26
Pumps! Het is een mooie jurk, maar ik denk dat enkellaarstjes het geheel wat Amish maken. Voor wat frisser zou ik er of een mooie sjaal bij dragen of een zwart leren jasje, maar dat hangt af van de gelegenheid.
Voor je het vergeet... de amish look is heel erg in. Niet dat je het moet doen TO, maar ik zou juist helemaal geen hak dragen bij dit.
Jeetje, dat zou ik op mijn 80ste nog niet dragen. Er is zoveel leuks te koop...
Ghostly, ik weet dat de Amish-look hip is, maar ik hou er persoonlijk niet van. Geen enkele vrouw wordt mooier van grote, hooggesloten vorrmeloze tenten met platte schoenen.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
17-05-2018 16:33
Jeetje, dat zou ik op mijn 80ste nog niet dragen. Er is zoveel leuks te koop...

Wat een onaardige opmerking.
De plaatjes die jij plaatst in het kledingtopic zijn ook niet mijn smaak, ik vind ze heel oubollig en degelijk.
Maar jij vindt ze mooi. Prima toch?

Live and let live.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
17-05-2018 16:33
Jeetje, dat zou ik op mijn 80ste nog niet dragen. Er is zoveel leuks te koop...
BelleRose heeft altijd hele leuke kleren... maar smaken verschillen gelukkig.
Wat jij voor kleding mooi vindt vind ik dan weer nogal ouwelijk en degelijk....
anoniem_314453 wijzigde dit bericht op 17-05-2018 16:39
14.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kunstenkitsch schreef:
17-05-2018 16:35
Ghostly, ik weet dat de Amish-look hip is, maar ik hou er persoonlijk niet van. Geen enkele vrouw wordt mooier van grote, hooggesloten vorrmeloze tenten met platte schoenen.
Mja en ik vind er bijna geen enkele vrouw met hakken mooier op worden... ik vind het vaak of te tuttig, of te ordinair. Maargoed dat is mijn smaak.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de jurk niet mooi, heel erg truttig voor een feest. Maar goed, ik zou er hele hoge hakken bij dragen (liefst open pumps! )

https://www.zalando.nl/steve-madden-lan ... 0-q11.html
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
17-05-2018 16:39
Ik vind de jurk niet mooi, heel erg truttig voor een feest. Maar goed, ik zou er hele hoge hakken bij dragen (liefst open pumps! )

https://www.zalando.nl/steve-madden-lan ... 0-q11.html
dit, en die schoenen zijn sowieso erg gaaf!
Alle reacties Link kopieren
en voor een feest kan ik me niet voorstellen dat het te koud zou zijn of is het een tuinfeest?
Alle reacties Link kopieren
ghostly41 schreef:
17-05-2018 16:38
Mja en ik vind er bijna geen enkele vrouw met hakken mooier op worden... ik vind het vaak of te tuttig, of te ordinair. Maargoed dat is mijn smaak.
meen je dat nou? Zo ja dan ben ik benieuwd waar jij aan denkt bij het woord 'pump'

Ik vind dit wel tuttig:
Afbeelding

en dit ordinair:

Afbeelding

maar daar zit nog een hele wereld tussen, . die Diamantje net plaatste zijn toch beeldschoon?
guppekop wijzigde dit bericht op 17-05-2018 16:48
4.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
17-05-2018 16:47
meen je dat nou? Zo ja dan ben ik benieuwd waar jij aan denkt bij het woord 'pump'


maar daar zit nog een hele wereld tussen, . die Diamantje net plaatste zijn toch beeldschoon?
Nou ik vind ze verre van beeldschoon...
anoniem_314453 wijzigde dit bericht op 17-05-2018 16:52
30.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die onderste helemaal niet ordinair guppekop.
Bij ordinair denk ik eerder aan rood lak ofzo. Of allemaal strasssteentjes.

Die diamantje laat zien vind ik niet beeldschoon. Gewoon leuk. Maar veeeeeel te duur voor zulke sandaaltjes.
Alle reacties Link kopieren
Yasna schreef:
17-05-2018 16:51
Ik vind die onderste helemaal niet ordinair guppekop.
Bij ordinair denk ik eerder aan rood lak ofzo. Of allemaal strasssteentjes.

Die diamantje laat zien vind ik niet beeldschoon. Gewoon leuk. Maar veeeeeel te duur voor zulke sandaaltjes.
hahah, je hebt ze ook bij Van Haren ;-) ging ff om het idee
Alle reacties Link kopieren
Rode pumps kan ook evt peep toe.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
ghostly41 schreef:
17-05-2018 16:51
Nou ik vind ze verre van beeldschoon...
geef mij eens een idee van wat jij dan lelijke outfits met hakken vind, jij gaf aan dat je vind dat vrouwen er zelden mooier op worden met pumps. . Ben ook wel benieuwd wat jij dan bijv. op een feest aantrekt (incl. schoenen ;-) )
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

van Tamaris
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
17-05-2018 16:56
geef mij eens een idee van wat jij dan lelijke outfits met hakken vind, jij gaf aan dat je vind dat vrouwen er zelden mooier op worden met pumps. . Ben ook wel benieuwd wat jij dan bijv. op een feest aantrekt (incl. schoenen ;-) )
Zoals gezegd, ik vind nagenoeg alles met hak lelijk... sterker nog ik reis veel en zie in grote (hippe) steden nagenoeg geen vrouwen meer met hakken. Ja de tuttige of ordinaire soort vrouwen. Maar iedereen moet lekker dragen wat hij/zij ok vindt.

Ik heb godzijdank niet zo vaak officiele gelegenheden of feesten. Maar ik draag daar met plezier ook geen hakken.
Ik zou ook gaan voor een rode peeptoe met een lekkere naaldhak, geeft een beetje pit aan de outfit.
Alle reacties Link kopieren
Zonder hak wordt het lijkt me te massief, ouwelijk. Met die rode peeptoe van hierboven, wel mooi,
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet, die jurk lijkt me niet geschikt voor hoge naaldhakken. Hij is te lang voor het mooie. Lagere hak misschien beter? Of de jurk inkorten.

Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Begrijp trouwens niet dat ze een jurk van 190,- combineren met een paar lompe sandalen/birkenstocks.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven