Mode & Beauty alle pijlers

wonderolie; waar is deze nog te verkrijgen?

17-02-2019 10:34 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de wonderolie een paar keer gekocht bij Etos en bij DA. Nu is het flesje weer op maar kan 'm bij Etos niet vinden. Weet iemand waar ik deze nog wel kan krijgen? Ik zag dat Action Castorolie verkoopt, wat volgens mij hetzelfde is als wonderolie. Heeft iemand ervaring met deze olie voor de wimpers en wenkbrauwen?
Castorolie is inderdaad hetzelfde als wonderolie. Ik gebruik het verder niet. Lees wel verder mee. :)
Holland & Barrett heeft ook castorolie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het geprobeerd voor mijn wimpers, maar het is zo vreselijk vet dat het kleinste beetje in mijn ogen kwam en dat voelt heel onprettig. En er gebeurde niets met mijn wimpers.
Had het flesje van Etos.
Alle reacties Link kopieren
Gebruik het regelmatig als haarmaskertje. Het is idd bagger vet, maar als je je haar daarna goed wast is dat geen probleem. En je haar voelt heerlijk zacht en vol aan na zo'n maskertje. Ik heb vrij lang haar, en zo doe ik n beetje damage control. De punten splijten niet zo snel.
Ik koop t ook bij Etos.
Alle reacties Link kopieren
Bij vitaminstore hebben ze goede castor olie. 100% natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Heb contact opgenomen met Etos en ze hebben het inderdaad niet meer in hun assortiment. Dus nu kijken bij vitaminstore en Holland en Barret.
Alle reacties Link kopieren
Is niet goed voor je ogen als het in je ogen komt. Ik zou er maar mee oppassen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, en het kleinste beetje gaat al in je ogen zitten en dan zie je wazig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven