Plaid bank die je kan wassen?

19-08-2018 20:23 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een mooie plaid voor op de bank om lekker onder weg te kruipen maar ook waar kinderen op kunnen chillen, hondenbanen eventueel (liever niet) chips op kunnen eten etc.. dus wasbaar en niet al te duur. Ik ben dol op mooie pasteltint en denk zelf aan groen. Iemand de tip?
anoniem_32502 wijzigde dit bericht op 19-08-2018 20:38
Reden: X
8.16% gewijzigd
www.google.nl
Getverdemme. Ik ben helemaal niet van de overdreven hygiëne maar lekker wegkruipen onder een plaid vol chipskruimels en hondenharen? Yuk.
https://www.leenbakker.nl/plaid-niek-xx ... 240x220-cm
Lady*Voldemort schreef:
19-08-2018 20:28
Getverdemme. Ik ben helemaal niet van de overdreven hygiëne maar lekker wegkruipen onder een plaid vol chipskruimels en hondenharen? Yuk.
Dit. Ik ga echt niet lekker onder ons poezenkleed liggen!
Alle reacties Link kopieren
Haha hond mag er niet op liggen natuurlijk maar om aan te geven dat we een hond hebben... ik vind de wollen van klippen prachtig maar niet praktisch.. vd h en m zie ik ze ook, 19,95 maar net niet de juiste kleur...
keuteltje schreef:
19-08-2018 20:31
Haha hond mag er niet op liggen natuurlijk maar om aan te geven dat we een hond hebben..
Je schreef toch echt zelf dat je hond er ook op moest kunnen chillen. Maar goed, ieder zijn meug natuurlijk, hondenharen zijn niet dodelijk. Ik zou in dat geval alleen niet kiezen voor pastelgroen, maar voor hondkleurig.
Alle reacties Link kopieren
Ikea.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
19-08-2018 20:34
Je schreef toch echt zelf dat je hond er ook op moest kunnen chillen. Maar goed, ieder zijn meug natuurlijk, hondenharen zijn niet dodelijk. Ik zou in dat geval alleen niet kiezen voor pastelgroen, maar voor hondkleurig.
Mijn kat heeft een eigen dekentje. Dat was ooit blauw. Nu is het blauw met kat-kleurige accenten.
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van een katoenen quilt kleed achtig ding. Die fleece dekens zitten zo vol met haren die krijg je er niet meer uit. Brrr.
Alle reacties Link kopieren
Is Google stuk?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tsja dan kijk je op Google shoppings op plaid groen en krijg je 2 kleuren groen van h&m, plaid van Essenza, van lantara etc.

Genoeg keus lijkt me.
sprietgras wijzigde dit bericht op 19-08-2018 21:47
1.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Precies, neem geen fleece daar blijven alle haren opzitten, ook in de wasmachine.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb fijne van de Hema, waar ik lekker samen met de huisdieren en een bak chips mee op de bank kan hangen. Je kunt ze inderdaad lekker vaak in de was gooien en ze blijven nog best een tijd goed. Overdreven gedoe weer van de hygiënebrigade hier.

Vreemd genoeg zie ik ze niet op de Hema-website staan, maar ik heb er deze zomer nog een paar gewoon in de winkel gekocht. Van zulke, die zijn van katoen en fijn voor zomeravonden.
Afbeelding

En van dit soort, die zijn wat zachter en warmer, voor in de winter.
Afbeelding
Afbeelding

Op de webshop van de Hema zie ik momenteel alleen fleecedekens. Dat vind ik niet fijn, daar blijven alle huisdierenharen zo aan plakken dat je ze er niet meer goed uit krijgt.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Geen kleed van polyester nemen, maar van katoen of wol.
Kunststof trekt zooi aan en is statisch.
Lekker warm is zo'n fleece geval ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Dana schreef:
19-08-2018 20:49
Ik heb fijne van de Hema, waar ik lekker samen met de huisdieren en een bak chips mee op de bank kan hangen. Je kunt ze inderdaad lekker vaak in de was gooien en ze blijven nog best een tijd goed. Overdreven gedoe weer van de hygiënebrigade hier.

Vreemd genoeg zie ik ze niet op de Hema-website staan, maar ik heb er deze zomer nog een paar gewoon in de winkel gekocht. Van zulke, die zijn van katoen en fijn voor zomeravonden.
Afbeelding

En van dit soort, die zijn wat zachter en warmer, voor in de winter.
Afbeelding
Afbeelding

Op de webshop van de Hema zie ik momenteel alleen fleecedekens. Dat vind ik niet fijn, daar blijven alle huisdierenharen zo aan plakken dat je ze er niet meer goed uit krijgt.


Dank!,,, welke?
Alle reacties Link kopieren
sprietgras schreef:
19-08-2018 20:48
Tsja dan kijk je op Google shillings op plaid groen en krijg je 2 kleuren groen van h&m, plaid van Essenza, van lantara etc.

Genoeg keus lijkt me.

Dank!
Alle reacties Link kopieren
keuteltje schreef:
19-08-2018 20:51
Dank!,,, welke?
Oh gut, moet er ook nog gekozen worden voor je?
Alle reacties Link kopieren
Telkens als je gaat zitten zakt hij minstens tien centimeter naar beneden.

Ik zou afritsbare hoezen nemen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Oh je wil er niet op gaan zitten maar eronder. Dan zal ik de wintercollectie woondekens afwachten. Oktober liggen ze wel weer in de winkels.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je nou lekker wegkruipen onder een lapje van 130x150 cm? Dat is formaat badlaken.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven