Leuke moeders leren kennen in Zwolle

03-12-2018 00:07 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Mijn naam is Tamara. Ik ben 30 jaar en moeder van 4 kinderen. Ik woon nu bijna 2 jaar in Zwolle maar helaas nog weinig mensen leren kennen om af en toe wat mee af te spreken om gezellig wat te gaan drinken, hapje eten enz.

Lijkt je dit wat dan hoor ik dat graag :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik meld me. Ik woon vlakbij Zwolle, ik ben 26 jaar en ik heb een dochtertje van 1 jaar. Door mijn drukke werkschema is het voor mij moeilijk om nieuwe mensen te ontmoeten en een uitdaging om contacten te onderhouden. Maar ik ben altijd in om nieuwe mensen te ontmoeten.

Waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wat leuk! Wat vind je zoal leuk om te doen? Mijn jongste dochtertje is bijna 8 maanden.

Ik kom oorspronkelijk uit Winterswijk (achterhoek)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paard dus al mijn vrije uurtjes gaan daar heen. Heb jij nog een hobby zo naast de kinderen? Getrouwd?

Oh dat was dan vast een hele stap om te verhuizen
Alle reacties Link kopieren
Oh heerlijk! Heb je veel vrije uurtjes? Helaas geen hobby en ook niet getrouwd. Ik woon wel samen met mijn vriend (we hebben samen een dochtertje van bijna 8 maanden) En jij?

Het was veel werk om alles te verhuizen maar ik vind het heerlijk hier dus voor mij geen hele stap :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik woon op 10 minuten afstand van Zwolle. Ik werk momenteel wel in zwolle dus ben er vaak te vinden, ik heb een zoontje van 14 maanden. maar verder ook weinig contact met andere moeders in de omgeving,misschien een idee om een app groepje te maken dat praat wat makkelijker?

groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

App groepje is inderdaad makkelijker :)

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

als iedereen dit wil wil ik het wel opzetten, als jullie dan je nummer even via pb door willen geven voeg ik iedereen wel bij elkaar
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Heb nummer via pb doorgegeven :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook Mn nummer gestuurd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven