Werk & Studie alle pijlers

Eerste functioneringsgesprek

22-02-2019 21:23 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik heb 4 maart mijn eerste functioneringsgesprek en wil me graag goed voorbereiden. Wat zijn jullie ervaringen qua vragen die er gesteld worden? Heb je zelf iets opgeschreven wat je meeneemt om over te hebben of laat je het gesprek afhangen van wat er op dat moment gezegd wordt?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het, als leidinggevende, heel erg waarderen als iemand zich goed heeft voorbereid en zelf dingen heeft opgeschreven.
Ik zou wel eerst afwachten waar je leidinggevende mee komt en daarop reageren. Als je na afloop daarvan nog onbesproken dingen op je lijstje hebt staan, kun je die nog aankaarten.
The time is now
Alle reacties Link kopieren
dubbel
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Heb je geen formaat wat je vooraf moet invullen?
Of een format voor het gesprek zodat je weet wat je kunt verwachten?
Alle reacties Link kopieren
Meestal krijg je feedback op wat je nog beter kan doen, dus ik zou ook nadenken over wat je zelf lastig vindt in je werk of wat je nog wil verbeteren. Wil je je nog een bepaalde kant op ontwikkelen? Ik geef ook altijd aan als ik graag een cursus wil doen ofzo
Bij ons is het vooral de bedoeling dat je zelf het gesprek leidt en aangeeft wat jij vindt dat goed gaat en waarom, wat beter kan en hoe je dat wilt verbeteren. Daar vult de leidinggevende dan aan met haar punten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven