Abortuspil

10-12-2018 17:02 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyy


Hopelijk kan iemand mij met dit situatie helpen en misschien hebben we soortgelijke ervaringen gehad.

Ik heb na heel veel nadenken gekozen voor de abortuspil. Gelukkig was ik 2 weken over tijd en kon dag nog. Het was heel makkelijk keus maar me kind zonder vader zien opgroeien was niet mijn plan.

Ik heb vandaag de abortuspil genomen. Je krijgt eerst in de kliniek 1 pil fase 1 is dat. Fafe 2 is dat je 4 pillen vaginaal gaat innemen. Dat heb ik vandaag gedaan om 11uur ochtend alle 4 pillen vaginaal ingestopt daarna ging ik op bed liggen. Ik kreeg 2 uur later heel wat buikpijn en meteen paracetamol ingenomen, ben even onder douche gaan staan met warm water voelde ik minder pijn. Daarna in slaapgevallen. Heel weinig bloedverlies gehad pas toen ik wakker werd ging ik naar de wc en voelde ik in een keer heel veel bloed uitkozen ik zag stotels en nog 3 pillen nog! Ik dacht dat ze pillen zouden smelten.

Ik heb verder weinig pijn meer. Maar twijfel heel veel of de behandeling wel goed heeft gewerkt. Ik heb de kliniek gesproken en afspraak gemaakt voor de volgende week.

Hopelijk krijg ik op deze forum ook wat advies. Ben echt ongerust.

Dankjewel.
Alle reacties Link kopieren
De kliniek zal het wel weten. Als je daarmee hebt gebeld na de procedure en zij zeggen dat je volgende week terug moet komen, waarom zou je dan nog adviezen willen lezen van leken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven