Vakantiehuisje voor een maand?

21-02-2019 00:00 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben binnenkort in de gelegenheid om een maand in een soort retraite te gaan of een time-out te nemen. En daar heb ik ook erg behoefte aan.
Nu ben ik op zoek zoek naar een vakantiehuisje of iets vergelijkbaars waar ik een maand kan verblijven en lekker tot rust kan komen. Hebben jullie tips in de regio zeg driehoek Arnhem-Utrecht-Eindhoven voor een leuk verblijf tegen een redelijke prijs?
Ik weet dat veel vakantieparken ook langer verblijf aanbieden en ik zal binnenkort ook offertes aanvragen, maar ik hoor graag jullie tips en ervaringen. Al was het maar om te voorkomen dat ik op een vakantiepark met alleen arbeidsmigranten terecht kom. :) Het gaat om de maand maart/april.
Alvast bedankt voor jullie reacties. Morgen heb ik weer tijd om te reageren.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis met arbeidsmigranten? De arbeidsmigranten die ik ken (En dat zijn er heel wat) werken zich helemaal de tyfus met regelmatig meerdere diensten op één dag.
Rustiger ga je het niet krijgen, lijkt mij..
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel een vakantiewoning die ook voor langere tijd verhuurd word.
Geen park maar bij een kampeerboerderij in het oosten van het land. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen komend voorjaar.

Als je info wil stuur maar een pb.
Been there, done that, got the T-shirt.
nbk schreef:
21-02-2019 01:06
Wat is er mis met arbeidsmigranten? De arbeidsmigranten die ik ken (En dat zijn er heel wat) werken zich helemaal de tyfus met regelmatig meerdere diensten op één dag.
Rustiger ga je het niet krijgen, lijkt mij..
De meesten die ik ken werken zich de tyfys, maar zuipen zich ook de tyfys, waardoor ze overlast bezorgen. Alleen al op de snelweg zijn ze een gevaar. En dan al die huurhuizen die ze uitwonen.
Alle reacties Link kopieren
nbk schreef:
21-02-2019 01:06
Wat is er mis met arbeidsmigranten? De arbeidsmigranten die ik ken (En dat zijn er heel wat) werken zich helemaal de tyfus met regelmatig meerdere diensten op één dag.
Rustiger ga je het niet krijgen, lijkt mij..
Dat beeld heb ik ook. Veel en hard werken maar ook veel verschillende diensten waarbij de arbeidsmigranten op verschillende tijden vertrekken en terugkomen op het park. Ook dat kan voor overlast zorgen denk ik als je daar een maand zit. De huisjes zijn vaak niet erg geluidsdicht.

Over het drinken herken ik ook wel. Ze hebben vaak niet zoveel als ze eens vrije tijd hebben.

Mijn ervaring is wel dat arbeidsmigranten vaak op een apart stuk van de camping zitten.
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring met de site maar misschien via natuurhuisje.nl
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
21-02-2019 07:17
Geen ervaring met de site maar misschien via natuurhuisje.nl

Ja, die site ben ik ook aan het bekijken. :)

Apatura, je hebt een PB.

Ik begrijp wat je zegt over arbeidsmigranten NBK, maar de reacties die er na kwamen beschrijven wel mijn angst. Is misschien ten onrechte.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Natuurhuisje Soeria
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op een huisjesverhuursite als Belvilla. En ik ken er ook 1 in het oosten van het land, is op een boerencamping, ze hebben ook 3 vakantieappartementen, waarvan 1 2-persoons.
Sommige mensen verhuren hun huis als ze zelf op vakantie zijn. Zou je ook naar kunnen kijken.
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
21-02-2019 07:21

Apatura, je hebt een PB.

Pb terug.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties.
Kan het niet goed benoemen waarom maar house-sitting voor mensen die zelf weg/op vakantie zijn, dat is 'm net niet. Waarschijnlijk omdat ik dan teveel het gevoel heb in iemand anders' huis te zitten ofzo.

Belvilla had ik nog niet aan gedacht.
En Soeria naar gekeken, heeft denk ik een positieve vibe door alle creatievelingen die daar een fijn verblijf hebben gehad. :) Ik hou het in mijn achterhoofd.

Bedankt nog Apatura.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven