Niet kunnen klaarkomen van clitoris

07-01-2017 16:52 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is er toch mis met mij.



Heb al een tijdje een relatie met een prima kerel, ben er heel blij mee.



Zoals je in de titel al kunt lezen, kan ik niet klaarkomen. Voor mij niet zo erg want ik weet niet beter dan dat. Mijn vriend was er erg relaxed over en voelde zich gelukkig niet op zijn ego getrapt. Dat zou ik echt heel sneu vinden.



Maar nu begint het toch wel aan hem te knagen. Meneer is een alfa male / casanova type met goede skills. Ik merk wel als we seks hebben dat hij veel dingen doet die ik nog niet eeroer heb meegemaakt.



Dankzij hem ben ik er achter gekomen dat een aanraking aan de clitoris best heel fijn kan zijn. Voor hem vond ik iedere kleine aanraking al veel te overgevoelig en iritant. Door eindeloos gouden geduld en proberen vanaf zijn kant, ben ik er achter gekomen dat ik dus daadwerkelijk wel in staat ben om klaar te komen.



Na die 'ontdekking' ben ik zelf met een vibrator bezig gegaan. Met chirurgische precisie en hoofdpijn, kan ik na 30 minuten eindelijk een keer klaarkomen. Ja heel leuk en lekker maar ik vind het de moeite op een gegeven moment niet echt meer waard.



Het enige wat ik denk als mijn vriend mij beft of vingert, is van :



"Oh dit is wel lekker"

"Ah kut nu doet hij het net weer anders" (en dan zeg ik het ook)

"Oh dit is fijn, maar ik weet niet of ik er van zou kunnen klaarkomen"

"Hoe zou het met zijn tong zijn?"

"Volgensmij kom ik bijna. Ochh.... toch niet dus."



ik denk ook dat hier het probleem ligt, dat ik me teveel kort schiet aan ontspanning en laten gaan. Als ik tegen mezelf zeg van oké, laat je eventjes gaan, dan gaat het ook even goed maar daarna weer niet.



Als ik er zelf, met vibrator al 30 min over doe, laat staan hij met zijn vingers of tong.



Na een uur lang kloten voelt het hele gebied ook een beetje ral en a-relaxed.





Ik vind seX heel fijn, maar ik wil gewoon graag dat penetratie voor hem genoeg is, maar hij begint er nu echt tegen aan te lopen.



Hij noemt het "sparren zonder een knock-out slaan" of "voetballen zonder te scoren". Hij is daar na een langere tijd natuurlijk ook echt klaar mee. Ik vind het echt jammer want ik merk dat hij nooit meer zin heeft in sex en als we sex hebben, dat zijn inzet maar op 20% ligt.



Echt balen want ik kan wel gewoon van mijn gspot klaarkomen, in mijn vagina van alleen penetratie kan ik squirten, dat vond hij vooral in 't begin echt heel lekker. Maar nu lijkt het alsof hij daar ook een beetje gewend aan is.



Hoe kan ik hem weer verleiden? Hoe kan ik weer lust bij hem opwekken zodat we weer die heerlijke sex konden hebben van in het begin? En niet dat hij me alleen neukt en gelijk klaar?



Ik heb er heel veel met hem over gepraat en hij lijkt het echt vreselijk te vinden dat hij me niet kan laten klaarkomen en dat hij daarom geen zin meer heeft in een voorspelbaar potje sex.



En over mijn eigen orgasme, ik heb het hele internet afgezocht en het enige wat ik kan vinden 's dat iedereen zegt dat je je moet laten gaan etc.



Leuk gezegd maar hoe train je dat!!! Hoe meer ik me probeer te focussen hoe meer ik afdwaal op andere dingen. Het gevoel van de clitoris is zo hinderlijk om je op te focussen, zoiets als mediteren? Ik kan mijn hoofd echt niet compleet leeg maken.



Ik kan wel van mijn gspot klaarkomen omdat dat gevoel veel sterker en lekkerder is,maar heeft niet een hele grote piek als van de clitoris. De clitoris is een klein gevoel waarin je jezelf niet zo makkelijk verliest als met een gspot.... vind ik.
Jeetje... Je houdt veel te veel vast aan het idee van 'moeten komen', waardoor het je waarschijnlijk op het moment zelf niet lukt. Zet er niet zoveel druk op, probeer het eens zelf, met je vingers (met een vieb lukt het mij ook minder makkelijk), en laat het gaan als het niet lukt en probeer het dan later nog eens.



En ga eens goed in gesprek met je vriend. Hij kan voorspel doen met zijn vingers en je laten komen tijdens de seks, dus wat is het probleem precies? Zolang hij er zo pusherig over doet ga jij het inderdaad nooit kunnen laten gaan! Er zijn meer manieren om variatie in je seksleven aan te brengen dan het toevoegen van een orgasme.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad een soort van mediteren. Misschien kan tantra ook wat zijn. Ik lees verder mee om te kijken wat voor adviezen er komen. Wegens een ziekte heb ik nl ook problemen.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Het ligt aan je vriend, wat een drammer.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het uitwendig clitorale orgasme bij lange na niet zo intens en lekker als het inwendige orgasme, ik kom ook een stuk moeilijker klaar als alleen de uitwendige clitoris wordt gestimuleerd.



Maar waarom wil jouw vriend bepalen hoe je klaar komt? Waarom staat jouw genot voor hem niet voorop? Want als jouw genot belangrijk was zou hij je laten genieten en zich niet zo focussen op iets dat voor jou niet zo boeiend is. Hij doet inmiddels zelfs maar 20% moeite omdat jij niet precies volgens zijn boekje geniet maar je genot op een andere manier vindt. En dat terwijl het voor hem kennelijk niet moeilijk is om jou te laten genieten op jouw manier.
Alle reacties Link kopieren
Het komt op mij over dat dit hele 'probleem' is ontstaan omdat jouw vriend het niet leuk vindt dat hij jou niet klaar kan laten komen... klopt dat? Als dit inderdaad zo is, is mijn advies: laat het gaan. Jij geeft aan dat je de seks (penetratie) lekker vindt en komt klaar als je gspot wordt gestimuleerd... dat is dan toch voldoende? Heel vervelend voor je vriend dat hij het zo rot vindt, maar hij zal toch moeten accepteren wat jij fijn vindt en dus ook wat je niet fijn vindt. Op deze manier met die druk erachter en oefenen met een viberator terwijl je daar eigenlijk helemaal geen zin meer in hebt, gaat het sowieso niet lukken. Wie weet kunnen jullie op een later moment (als de druk er weer af is/het weer leuk is) weer eens bekijken of het wel lukt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een zeiksnor is je vriend, en dan nog maar 20% inzet geven. Waarom bepaald hij voor jou wat wel of niet oké is?

Je geniet toch, dus wat is het probleem?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik baal er ook heel erg van dat hij niet zoiets meer heeft als voorheen van



"Nou meid, maakt niet uit toch? Wij maken er samen lekker alsnog een feestje van" *geeft knuffel*



En nu voelt hij zich op zijn pik getrapt en hoorde hem gisteravond ook nog zeggen van ja misschien kan een ander je wel pleasen etc.



Maar hij kan me wel please maar hij moet er gewoon niet zo veel druk op leggen. Als het ooit komt dan komt het toch?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn veel manieren van klaarkomen, het is belachelijk dat hij voor jou bepaalt wat de juiste manier van klaarkomen is.
Alle reacties Link kopieren
Het probleem is dus dat hij het zichzelf aanrekent en zich niet goed genoeg voelt
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat een eikel is je vriend. Ik kom nooit zomaar klaar van seks (of beffen/vingeren). Ook al is het nog zo lekker. Het lukt alleen als ik zelf meehelp. Mijn vriend vindt het gewoon al lang fijn en leuk dat ik het lekker vindt, hij vindt het (letterlijk zo gezegd) totaal onbelangrijk dat ik niet klaarkom. (Niet dat hij de moeite niet doet!) Als we het beiden maar fijn hebben toch?
Er is helemaal niets mis met jou. Meneer de alfa male heeft gewoon een beetje last van zijn (te grote) ego. Daar zit het probleem.
Alle reacties Link kopieren
Het probleem ligt bij het gedram van je vriend, niet bij de gebruiksaanwijzing van je clit.
Probeer eens een womanizer pro of de satisfyer 2. Succes binnen enkele minuten gegarandeerd
Ik zie het probleem ook niet, want als ik het goed begrijp kom je wel gewoon klaar alleen niet van uitwendige stimulatie.

Ik kan dan weer niet squirten of klaarkomen van enkel penetratie, dus wat doet hij moeilijk?

Gewoon same genieten van de seks ;)
Alle reacties Link kopieren
Nja omdat ik sowieso een hoog libido heb word ik wat sneller weer geil dan vrouwen die wel clitototaal klaarkomen want dan heb je gewoon echt geen zin meer.



Hij zegt letterlijk "ik kan je uren neuken en 10 keer op een dag maar genoeg is het nooit want je hebt altijd weer zin "
Alle reacties Link kopieren
Bijna niemand heeft de gehele set van kunnen klaarkomen compleet geloof ik, jij niet, ik niet en fiee90 ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ah, dus jouw gebrek aan een clitoraal orgasme is direct gelinkt aan zijn stoere mannelijkheid om vrouwen te kunnen bevredigen. En nou is hij dus onzeker, dus probeert hij dat af te schuiven op jouw zogenaamde tekortkoming, omdat jouw libido hoger is?



Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt klaarkomen en je geniet van de rest.

Wat is dan toch zijn probleem? En daardoor jammer genoeg een probleem voor jou.

Ik zou dit topic onder zijn neus schuiven

Lees!
Alle reacties Link kopieren
Wat een gedoe maken jullie ervan. Zo te lezen ken je je lichaam nog niet zo heel goed. Dus ga daar gewoon lekker van genieten, lekker experimenteren samen.... het orgasme moet niet het doel zijn van seks. Ik kan (inmiddels) vrij gemakkelijk klaarkomen, maar ik kan soms nog meer genieten van seks zonder orgasme. Een orgasme zegt voor mij niets / weinig over hoe goed de seks was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Huisdiertj schreef op 07 januari 2017 @ 17:08:

En nu voelt hij zich op zijn pik getrapt en hoorde hem gisteravond ook nog zeggen van ja misschien kan een ander je wel pleasen etc.Wat een kleuter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Huisdiertj schreef op 07 januari 2017 @ 17:08:

En nu voelt hij zich op zijn pik getrapt en hoorde hem gisteravond ook nog zeggen van ja misschien kan een ander je wel pleasen etc.Wat een kleuter.
Alle reacties Link kopieren
Kan het misschien zo zijn dat jij met enige regelmaat om seks vraagt (of in zijn ogen zeurt) omdat je je nooit bevredigd voelt en dat dat na een clitoraal orgasme wél het geval is?

In dat geval snap ik je vriend wel een beetje.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Huisdiertj schreef op 07 januari 2017 @ 17:45:

Nja omdat ik sowieso een hoog libido heb word ik wat sneller weer geil dan vrouwen die wel clitototaal klaarkomen want dan heb je gewoon echt geen zin meer.



Hoe kom je daarbij? Hoe oud zijn jullie?

En waarom denk je dat je een hoog libido hebt? In de OP schrijf je nog dat je er eigenlijk geen zin in hebt, klinkt niet als hoog libido.
Alle reacties Link kopieren
"ik wil gewoon graag dat penetratie voor hem genoeg is"

"Hoe kan ik weer lust bij hem opwekken zodat we weer die heerlijke sex konden hebben van in het begin? En niet dat hij me alleen neukt en gelijk klaar?"



Volgens mij weet TO ook niet helemaal wat ze wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven