Dank Viva Forum!

16-04-2019 11:15 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag wil ik via dit bericht de deelnemers van het Viva forum enorm bedanken die zo vriendelijk waren om te schrijven over hun dilemma's, vragen en belevenissen rondom het wel of niet op seksueel avontuur gaan met je partner, en hoe dan wel of niet. Jullie deden dit vaak op zo'n rustige, weloverwogen manier, wat mij het vertrouwen gaf wat ik nodig had om het thuis ter sprake te brengen.

Fantasie werd daardoor uiteindelijk werkelijkheid, wat voor ons een enorme ontspanning heeft meegebracht. Vrijen met je partner waar andere mensen bijzijn, bleek verrassend natuurlijk te voelen: dat taboe valt al heel snel weg als je eens bij een club op bezoek gaat. Dat betekent nog niet direct dat je ook dingen met anderen doet, maar dat bleek veel minder relevant dan ik had kunnen denken.

Voor iedereen die hier mee worstelt: probeer het gewoon eens, in een club kun je rustig om je heen kijken. Er is ook niet één soort mensen, meer een soort dwarsdoorsnede van Nederland. Mijn vrouw zei vooraf: 'ik wil er best naartoe, maar als ik het niet leuk vindt gaan we gelijk weer weg'. Dat was uiteraard een prima afspraak, maar .. het ging toch een beetje anders ;-)

Mijn tip: experimenteer, verken, probeer – alles is goed, zolang je het samen doet! En vergeet daarna niet te schrijven over je ervaringen ;-)

Zet 'em op!
anoniem_385144 wijzigde dit bericht op 17-04-2019 11:15
Reden: mijn beleving te absoluut geformuleerd
1.48% gewijzigd
mangoisthebest schreef:
16-04-2019 11:15
Vrijen met je partner waar andere mensen bijzijn, is het meest natuurlijke wat er is,

Nou.. ik snap dat je blij bent maar dit is wel een stapje te ver heen.
Alle reacties Link kopieren
Nee dank je.
Ik doe alleen dingen die IK fijn vind En niet om een ander te plezieren.
Alle reacties Link kopieren
mangoisthebest schreef:
16-04-2019 11:15
Vrijen met je partner waar andere mensen bijzijn, is het meest natuurlijke wat er is
Op de apenrots wellicht, verder is dat niet bepaald zo...
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
16-04-2019 11:59
Op de apenrots wellicht, verder is dat niet bepaald zo...

:rofl:
Hier sluit ik mij heel graag bij aan!

Moet er niet aan denken zeg.
Alle reacties Link kopieren
Als het zo natuurlijk zou zijn, had je geen besloten clubs nodig
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik wil jullie ervaringen ook wel horen. Wat hebben jullie gedaan in de clubs. Geneukt? Hoe en met wie en zo voorts. Laat maar horen.
Alle reacties Link kopieren
schaapwolf schreef:
16-04-2019 14:15
Ik wil jullie ervaringen ook wel horen. Wat hebben jullie gedaan in de clubs. Geneukt? Hoe en met wie en zo voorts. Laat maar horen.
ik heb er rummycub en bingo gespeeld
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
16-04-2019 15:28
ik heb er rummycub en bingo gespeeld
Saai. Ik hoor liever neukverhaal
Alle reacties Link kopieren
schaapwolf schreef:
16-04-2019 15:44
Saai. Ik hoor liever neukverhaal
ik doe liever iets dan dat ik moet luisteren
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Laat je het ook weten als jullie besluiten uit elkaar te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Net zoals het natuurlijk kan voelen in een sauna om in je blootje te lopen (maar je zo niet bij je schoonouders op de koffie gaat), kan het hier natuurlijk voelen om net een stapje verder te gaan.

En nee, ik heb daarbij niet het idee dat we dingen doen om een ander te plezieren (?), maar iedereen kan hier zijn eigen mening over hebben.

Dank voor je zorg Willem, maar de kans daarop is juist een heel stuk kleiner geworden.
Alle reacties Link kopieren
Maar dank voor de feedback, ik heb mijn bericht daarop aangepast: of iets natuurlijk is of niet is een lastige discussie, maar wat ik wilde zeggen is dat het voor mijzelf verrassend natuurlijk voelde.
Graag gedaan, mangoisthebest.
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
16-04-2019 12:15
Als het zo natuurlijk zou zijn, had je geen besloten clubs nodig
Precies. Dan hadden net zo goed de wc's in de woonkamers of midden op straat mogen staan, want pissen en poepen waar anderen bij zijn 'is ook heel natuurlijk!' ;)
Je opmerking vond ik echt onzin TO, over wat volgens jou natuurlijk is!
Ik hoef mijn kinderen, buurman, moeder of zus geen seks te zien hebben onder het mom van 'natuurlijk!'
In een kudde Gnoes en andere kuddedieren is het normaal dat een mannetje/stier er plein publiek even opduikt.. maar dat zijn dieren.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
18-04-2019 10:17

Je opmerking vond ik echt onzin TO, over wat volgens jou natuurlijk is!
Ik hoef mijn kinderen, buurman, moeder of zus geen seks te zien hebben onder het mom van 'natuurlijk!'
In een kudde Gnoes en andere kuddedieren is het normaal dat een mannetje/stier er plein publiek even opduikt.. maar dat zijn dieren.
Als wij seks hebben, dan zijn we net dieren, dus dat scheelt :-D
Is het niet zo dat TO bedoelde dat het "in die setting" erg natuurlijk voelde? Zo begreep ik het. Dus dat TO echt niet z'n moeder of kinderen seks wil zien hebben, maar dat in die setting van een club waar meerdere stellen seks hebben in elkaars nabijheid, het heel natuurlijk voelde. Dat alle schroom die er vooraf was, alle vooroordelen, ineens wegvielen. Dat gevoel kan ik me namelijk voorstellen. Hoe het er stond, als "het meest natuurlijk wat er is", dat klonk wat overdreven, maar ik denk dat het een uiting was van het bevrijdende gevoel dat TO ervaren heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ja okay.. dat begrijp ik. Dat je geen remmingen of schaamte meer voelt.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel, Ochtendlicht, zo is het inderdaad bedoeld ;-) Voor alles is een tijd en plaats, dat leek mij duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Het was mij echter niet duidelijk TO.
Begrijp me niet verkeerd, maar als men zaken gaat vergelijken met 'de natuur' en 'dierlijk' dan knap ik daar persoonlijk op af.
Als ik een dier was zou ik slechts een paar keer per periode bronstig, loops, tochtig, hengstig etc, zijn. Periodes waarin ik voor het meest imposante mannetje zou kiezen, om voor een zo sterk mogelijk nageslacht te zorgen.
Bij mijn weten hebben 'wij mensen' seks naar een heel wat hoger niveau getild.. heeft het voor ons meer betekenis dan platweg paren!
En ik weet dat jij het niet over dieren hebt gehad.. maar haal de term 'natuurlijk' erbij.. en de link is al snel gelegd.
Maar los van dit alles, ben ik vooral benieuwd hoe jullie zo gekomen zijn..?
Het lijkt mij namelijk doodeng om zoiets te ondernemen.
Dit is een mooi topic als je een azijn-fetisj hebt.
Alle reacties Link kopieren
Bah!
Azijn is vies..
Enkel goed om ramen mee te lappen.
Je zult er maar een fetisj mee hebben.. wat moet je ermee? je badkuip ermee volgieten? :-D
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor je toelichting, Pindakaasjes.

En ja, de eerste keer is natuurlijk ook doodeng, totdat je binnen bent en denkt: tjee, dit lijken wel gewone mensen!

Veel club-websites maken het ook heel raar en hyperig, helemaal niet nodig: zie het als een soort sauna plus, en dan zit je best dicht bij hoe het is. Natuurlijk, daarnaast kun je allerlei ruimtes wel of niet opzoeken, is er een dansvloer, bar en restaurant, maar dat komt je allemaal wel bekend voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven