Gezondheid alle pijlers

Ongesteldheid na plaatsen Mirena spiraal

18-02-2019 15:41 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ongeveer 3 weken geleden heb ik opnieuw een spiraaltje laten plaatsen. Deze is opnieuw gezet, omdat eerder die week kwam de vorige spiraal er na 2 maanden uit (ivm heftige bloedingen).

Hoelang duurde het bij jullie voordat de bloedingen ophielden? Het is bij mij is het sinds de plaatsing continu, zoals ongesteldheid op een normale dag (niet heel zwaar, maar een inlegkruisje is niet genoeg).

Groetjes,
Lies
Bij mij is het al zeven maanden, dus ik laat hem er uithalen.
Niet direct na plaatsen elk geval.
In begin bloedde ik elke maand gewoon zoals zonder spiraal.
Nu bijna 1 jaar later, bloed ik 2 dagen ongeveer (niet aaneengesloten) met weinig bloed. Vooraf alleen wat dagen pijn maar niks heel ergs.
Alle reacties Link kopieren
4/5 maanden denk ik.
Vrijwel direct. Sindsdien ook nooit meer gevloeid. Ik heb inmiddels mijn derde spiraal.
5/6 maanden elke dag na plaatsen. Toen hield het op voor klein jaar en daarna kreeg ik weer cyclus terug met paar dagen iets bloeding/Sporting. Na 4 jaar kreeg ik hele onregelmatige cyclussen en vage klachten dus mirena eruit gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem na 9 maanden bloeden eruit laten halen.
Alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Dat klinkt als vrij lang allemaal, hopelijk is het binnen een paar weken weg..
Alle reacties Link kopieren
3 maanden ongeveer. Niet dagelijks, maar af en aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 3 maanden vieze prut afscheiding gehad, daarna 9 jaar niet meer ongesteld geweest.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven