Mode & Beauty alle pijlers

Opvouwbare zonnehemels...

11-12-2007 20:44 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er zo'n inklapbare zonnebank?

Doet ie het goed?

Zit er een extra gezichtsbruiner in en wat kost-ie?



Je raadt het al, ik wil er eentje kopen......

maar stel erg veel prijs op jullie ervaringen en adviezen.
Alle reacties Link kopieren
We hebben een philips nog wat. Leuk ding, met geluid en geur (...?) en hij doet het fantastisch. Infrarood erbij. Maar we hebben hem twee maanden gebruikt, sindsdien staat hij opgevouwen in de hoek achter de deur.

Misschien dat we hem deze winter vaker gaan gebruiken, ik weet het niet. Ik gebruik hem iig lang niet zo veel als ik dacht dat ik zou gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Je bedoeld een Sunmobile?



Die heeft mijn zus gehad, en heeft hem weer verkocht! Zij vond dat je er niet zo bruin onder werd dan een gewone zonnenbank, dus heeft ze die weer gekocht!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze al een jaar of 3 en ben er heel tevreden over..

Ik geloof dat hij toen bijna 1000 euro kostte



http://www.zonnigezaken.nl/html/archief_nieuwsbrief/uitgave13_02/images/philips.jpg
Alle reacties Link kopieren
ik heb er 1 van philips. heb er eerst een tijdje 1 geleend van iemand, om uit te proberen en sinds een jaar of 5 heb ik er zelf één.



Zitten geen extra gezichtsbruiners in ofzo, maar ik word er snel bruin mee. Ideaal ding! Heerlijk om 's winters even lekker onder weg te dromen, met een fijn muziekje erbij :)



Volgens mij heeft ie rond de 700 euro gekost destijds, maar dat weet ik niet precies meer. Kwestie van vergelijken, bcc heeft bijv vaak aanbiedingen.



Ik vind het heerlijk, heb ook serieus minder last van winterneerslachtigheid..
Alle reacties Link kopieren
Zuigstengel schreef op 11 december 2007 @ 22:28:

Je bedoeld een Sunmobile?



Die heeft mijn zus gehad, en heeft hem weer verkocht! Zij vond dat je er niet zo bruin onder werd dan een gewone zonnenbank, dus heeft ze die weer gekocht!
Zo'n sunmobile, precies zo heet ie, die heb ik dus. Ik vind juist dat ik er supersnel bruin onder word :-] Bruiner dan onder een gewone zonnebank...
Alle reacties Link kopieren
Tag schreef op 11 december 2007 @ 23:13:

[...]





Zo'n sunmobile, precies zo heet ie, die heb ik dus. Ik vind juist dat ik er supersnel bruin onder word :-] Bruiner dan onder een gewone zonnebank...
Ja dat vind ik ook,ik ben er zelfs wel eens onder verbrand..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ff zitten rekenen en 'echt' ik heb m al een jaar of '15' en nog nooit een lamp hoeven vervangen!!!! Ik gebruik m toch elke winter een paar half uurtjes per week. Ben dr nog steeds erg happy mee!
Hoe weet je eigenlijk of de lampen aan vervanging toe zijn?
Alle reacties Link kopieren
Als die niet meer zo snel bruint .Ik heb onze sunmobile nu 4 jaar en merk nog niet dat de lampen minder worden .

Nadeel vind ik wel dat het erg heet is onder dat ding ,en dat je niet gelijk de achterkant bruint .

Heb nu een aparte ventilator erbij staan en dat is lekker .

Toch ga ik hem binnenkort verkopen ,denk ik
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook een gehad. Werd er heel bruin onder, en het ding was al meer dan 10 jaar oud. Maar ik heb hem van de hand gedaan omdat ik me er niet meer lekker bij voelde om mijn huid zo veel bloot te stellen aan UV licht.
Alle reacties Link kopieren
up :-]
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb een sunmobile zo'n 13 jaar geleden aangeschaft. Ik vind het ideeal (Ben ondertussen al aan mijn tweede bezig). Als je van een kleurtje houdt, makkelijker kan niet. Je bepaalt zelf wanneer je er onder gaat. Dus als je nu ook al regelmatig naar een zonnecentrum gaat, zou ik zeggen aanschaffen!



Wat kost een zonnecentrum niet. Als wij met zijn tweeën gaan zijn we ook ¤ 35,00 kwijt. Maar eerlijk is eerlijk onder een turbobruiner gaat het natuurlijk wel een stukje harder. Ik verbrand er juist altijd onder.Vooral nu met zo'n lichte achterkant en ik ben toch echt niet wit van mezelf, ik heb altijd wel een kleurtje.



Ze blijven toch wel vrij prijzig die sunmobiles vind ik. Toen ik het kocht lag het zo'n beetje rond de f 2100,00 en nu volgens mij ook wel ronde de ¤ 1000,00. Ik heb het dan wel over een dubbele...voor heel je lichaam.



De Makro heeft ook nog wel eens aanbiedingen.



Nou succes met het beslissen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
@Bronny heb jij er een aangeschaft?
Alle reacties Link kopieren
[quote]goudvis30 schreef op 12 december 2007 @ 08:04:

Hoe weet je eigenlijk of de lampen aan vervanging toe zijn?[/quote]





Hoe weet je wanneer een gloeilamp aan vervanging toe is? |-)



*Lampje*
Alle reacties Link kopieren
superstar_2 schreef op 11 december 2007 @ 22:45:

Ik heb deze al een jaar of 3 en ben er heel tevreden over..

Ik geloof dat hij toen bijna 1000 euro kostte




[afbeelding]




Wel een clever ontwerp: als je hem 2 x 30 minuten per week gebruikt, dan staat de gemiddelde zonnebank/zonnehemel die andere 167 uur per week hopeloos in de weg.

Zo'n opvouwbaar uitklapbaar ding lijkt me dan veel praktischer. Zeker aangezien de meeste huizen in NL aan de erg krappe kant zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,



Ik ben op zoek naar iemand die ‘overmatig’ gebruik maakt van de zonnebank. Ben jij iemand die minimaal 2 keer per week naar de zonnebank gaat, verslaafd is aan een lekker gezonde tan en die lekkere warme lampen op je lichaam? Of ken jij misschien iemand die niet zonder de zonnebank en het bijbehoorde bruine kleurtje kan?



Mail me!



i_love_the_sun@live.nl
Alle reacties Link kopieren
waarom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven