Entertainment alle pijlers

Kopen zonder kijken 2024.

11-03-2024 16:45 546 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond begint Kopen zonder Kijken weer. Ik heb inmiddels al de twee eerste afleveringen op Videoland gezien maar ik hou braaf mijn mond tot vanavond.
Alle reacties Link kopieren Quote
Thanks voor de reminder, ik moet ook even kijken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah staan er al twee op? Leuk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb er zin in! Ik hoop echt dat er dit seizoen meer diversiteit is. En dan doel ik niet op culturele diversiteit. Het zou fijn zijn om niet telkens een yuppenstel aan te treffen met een kind en een kind op komst, rijdend in een Urban Arrow bakfiets, op zoek naar een jaren 30 woning, het liefst naast het station.

Doe mij ook eens een ouder echtpaar, of een stel zonder kinderen, alleenstaande ouders, singles etc.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk! Ik hoop ook op meer diversiteit en vaker een zoekgebied die buiten de randstad ligt.
Alle reacties Link kopieren Quote
wanderlust schreef:
11-03-2024 17:51
Ik heb er zin in! Ik hoop echt dat er dit seizoen meer diversiteit is. En dan doel ik niet op culturele diversiteit. Het zou fijn zijn om niet telkens een yuppenstel aan te treffen met een kind en een kind op komst, rijdend in een Urban Arrow bakfiets, op zoek naar een jaren 30 woning, het liefst naast het station.

Doe mij ook eens een ouder echtpaar, of een stel zonder kinderen, alleenstaande ouders, singles etc.
Ja precies
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
wanderlust schreef:
11-03-2024 17:51
Ik heb er zin in! Ik hoop echt dat er dit seizoen meer diversiteit is. En dan doel ik niet op culturele diversiteit. Het zou fijn zijn om niet telkens een yuppenstel aan te treffen met een kind en een kind op komst, rijdend in een Urban Arrow bakfiets, op zoek naar een jaren 30 woning, het liefst naast het station.

Doe mij ook eens een ouder echtpaar, of een stel zonder kinderen, alleenstaande ouders, singles etc.
Dat was vorig seizoen toch al beter?
Alle reacties Link kopieren Quote
wanderlust schreef:
11-03-2024 17:51
Ik heb er zin in! Ik hoop echt dat er dit seizoen meer diversiteit is. En dan doel ik niet op culturele diversiteit. Het zou fijn zijn om niet telkens een yuppenstel aan te treffen met een kind en een kind op komst, rijdend in een Urban Arrow bakfiets, op zoek naar een jaren 30 woning, het liefst naast het station.

Doe mij ook eens een ouder echtpaar, of een stel zonder kinderen, alleenstaande ouders, singles etc.
De eerste aflevering in ieder geval wel ….de rest van het seizoen nog ff afwachten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk nu op Videoland, alleen al om de reclames te vermijden.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren Quote
Cheshire-cat schreef:
11-03-2024 19:36
Ik kijk nu op Videoland, alleen al om de reclames te vermijden.
Eens :hyper:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Oeh leuk ik ga weer kijken (en meeschrijven)
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij Boulevard zeiden ze vorige week dat we niet de standaard bingokaart moeten gebruiken .
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk, ik ga ook weer kijken. Volgens mij dit seizoen niet stellen met veel geld opzoek naar grote huizen
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag hem net langskomen op Videoland! Wist niet dat het al zou beginnen dus ik zet net aflevering 1 aan.
Nu al leuk dat het niet hetzelfde is als altijd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk! Wel een beetje bitterzoet met het nieuws van Martijn van vorige week.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het altijd zo irritant dat je aan begin van een programma al overal een voorproefje van krijgt
smulrol wijzigde dit bericht op 11-03-2024 20:38
4.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
smulrol schreef:
11-03-2024 20:34
Ik vind het altijd zo interessant dat je aan begin van een programma al overal een voorproefje van krijgt
Die spoilers zijn altijd vreselijk irritant
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
11-03-2024 20:36
Die spoilers zijn altijd vreselijk irritant
Welke spoilers zitten er dan in?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk nu.

Dus niet spoileren ;-D
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
11-03-2024 20:36
Die spoilers zijn altijd vreselijk irritant
IRRITANT idd, de autocorrect maakte er het tegenovergestelde van
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit was een leuk huis!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe doe je dat hypotheek technisch als je je eigen huis nog moet verkopen om je al gekochte huis te betalen?
Alle reacties Link kopieren Quote
smulrol schreef:
11-03-2024 21:06
Hoe doe je dat hypotheek technisch als je je eigen huis nog moet verkopen om je al gekochte huis te betalen?
Dan neem je een overbruggingshypotheek volgens mij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook weer mee, leuk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk huis, mij net iets te veel roze. En ik kan niet zo goed kijken naar van die dichtgestorte hoofden. Dat dan dat hele voorhoofd niet meer beweegt en elke emotie dezelfde gezichtsuitdrukking heeft. Alsof je de hele aflevering naar deze reclame zit te kijken: https://www.youtube.com/watch?v=IQaSYk5w3-0

Maar wel echt goed gevonden huis en mooi gemaakt. Het lijkt me alleen dat het toilet voor deze lange mensen nu nog oncomfortabeler is, omdat die bolling van de trap zo in je rug zit.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven